تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815667041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيما بعد از رمضان ـ 3/بيگناهان روي آنتن شبكه سه مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سيما بعد از رمضان ـ 3/"بيگناهان" روي آنتن شبكه سه مي‌رود
شبكه‌هاي دو، سه و تهران سه مجموعه ايراني و چند مجموعه خارجي را براي پخش در پائيز در نظر گرفته‌اند كه در اين ميان آثار ايراني در مقايسه با شبكه يك حضوري كمرنگتر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه‌هاي تلويزيوني "آن سوي دريا، اين سوي خاك"، "بيگناهان" و "غير محرمانه" به ترتيب از شبكه‌هاي دو، سه و تهران روي آنتن مي‌روند. همچنين شبكه سه مجموعه خارجي "در جستجوي خوشبختي" و شبكه تهران سه مجموعه خارجي را براي پخش بعد از ماه رمضان آماده كرده است.

مجموعه‌هاي تلويزيوني "هويت پنهان"، "افسران پليس"، "معلم"، "بازرس توبراك"، "آينه‌هاي نشكن"، "روزگار قريب"، "مرگ تدريجي يك رويا"، "عمليات 125" و ... هم كه به دليل روي آنتن رفتن مجموعه‌هاي ماه رمضان پخش نمي‌شدند، ادامه خواهد يافت.

"آن سوي دريا، اين سوي خاك" به كارگرداني فرزين مهدي‌پور و تهيه‌كنندگي بهرام صادقي مزيدي در 13 قسمت 45 دقيقه‌اي تهيه شده و يكشنبه‌ها روي آنتن شبكه دو مي‌رود. علي اوسيوند، فرشته زارعي‌فر، حميدرضا آذرنگ، عباس افشاريان، محمدعلي قويدل، سيما پورسالاري، زين‌العابدين صادقي، عصمت رضاپور، محمد بلوچي‌نژاد و عباس حيدري در آن بازي كرده‌اند.

بهروز بقايي در نمايي از مجموعه "غير محرمانه"

"آن سوي دريا، اين سوي خاك" داستان فردي به نام مراد است كه با وجود بيگناهي به علت حمل مواد مخدر در زندان امارات گرفتار مي‌شود. وي بعد از ۱۶ سال از زندان آزاد مي‌شود و پس از ورود به بندر عباس به خاطر انتقام گرفتن از انور كه عامل حبس او و كشته شدن اكبر بوده، دست به اقدام‌هايي مي‌زند كه...

مهدي‌پور سازنده دو فيلم سينمايي "روز ديدني" و "بزرگ خيلي بزرگ" است. روزهاي يكشنبه شبكه دو به پخش مجموعه‌هاي استاني اختصاص يافته كه تاكنون آثار پخش شده و نتوانسته نظر مخاطبان را جلب كند. با آنكه رئيس رسانه ملي از مديران مراكز خواسته مجموعه‌ها رنگ و بوي محلي داشته باشند، اما آثار مراكز تنها لوكيشن بومي دارد.

همچنين ضرغامي در جشنواره توليدات راديو و تلويزيون مراكز استان‌ها به مديران تذكر داد ديگر آثاري كه با ويژگي‌هاي بومي ساخته نشود، پخش نخواهند شد. سال‌ها است فيلمسازان گرايش زيادي به ساخت مجموعه‌هايي با محوريت مواد مخدر پيدا كرده‌اند، اما قضاوت درباره "آن سوي دريا، اين سوي خاك" را بايد به بعد از پخش موكول كرد.

مجموعه تلويزيوني "بيگناهان" به كارگرداني احمد اميني و تهيه‌كنندگي سعيد شاهسواري در 24 قسمت 45 دقيقه‌اي در شبكه سه ساخته شده و جمعه‌ها پخش مي‌شود. داريوش فرهنگ، فريبا كوثري، مسعود كرامتي، جمشيد گرگين، همايون اسعديان، مهدي پاكدل، امير آقايي، مهرداد ضيايي، بيژن افشار، سيدمهرداد ضيايي و... از بازيگران اين مجموعه هستند.

"بيگناهان" روايتگر سه دوست قديمي است كه پس از سال‌ها با هم رو به رو مي‌شوند. اميني بعد از ساخت مجموعه "اولين شب آرامش" كه توانست نظر مخاطبان را جلب كند، دومين مجموعه خود را با همكاري شاهسواري جلو دوربين برد و برخلاف مجموعه قبلي كه قصه در فضايي خانوادگي مي‌گذشت، اين بار به سمت فضاي معمايي رفته است.

او با وسواس زياد اين پروژه را تصويربرداري مي‌كند و با اينكه بارها از سوي روابط عمومي اين پروژه اعلام شد ضبط آن اواخر خرداد به پايان مي‌رسد، اما تصويربرداري همچنان ادامه دارد. اميني يكبار به دليل فراهم نشدن امكانات كوتاه نيامد و توليد پروژه را متوقف كرد، ولي حاضر نشد كيفيت كارش را پائين بياورد.

برخي صاحبنظران كه فيلمنامه "بيگناهان" را خوانده‌اند معتقدند فيلمنامه مجموعه متفاوت از مجموعه قبلي اميني است و مي‌تواند نظر مخاطبان را جلب كند. وي براي بازي در اين پروژه از كرامتي و اسعديان نيز بهره برده و گرگين هم بعد از سال‌ها دوري از بازيگري در آن نقش‌آفريني كرده است.

مجموعه تلويزيوني "غير محرمانه" به نويسندگي رضا مقصودي، كارگرداني مسعود رسام و تهيه‌كنندگي سيدامير پروين حسيني در 14 قسمت 45 دقيقه‌اي در شبكه تهران ساخته شده و به زودي روي آنتن مي‌رود و يوسف تيموري، فريبا نادري، سحر ولدبيگي، فلور نظري، بهروز بقايي، سعيد پيردوست، رضا بنفشه‌خواه و... در آن بازي كرده‌اند.

اين مجموعه داستان يك افسر بازنشسته راهنمايي و رانندگي است. او خودرويي طراحي مي‌كند كه فرامين غيرقانوني راننده را اجرا نمي‌كند و فقط بر اساس قوانين رفتار مي‌كند. نام قبلي اين مجموعه "خودرو 21" بود كه بعد از مدتي تغيير كرد و به "غير محرمانه" تبديل شد.

بعد از ضبط دو سوم مجموعه رسام به دليل بيماري در بيمارستان بستري شد. البته او در اين مدت بيكار نبود و از روي تخت بيمارستان دكوپاژ مي‌كرد و ضبط به واسطه دستيار كارگردان ادامه داشت. "غير محرمانه" با مشاركت راهنمايي و رانندگي ساخته مي‌شود و نظري در آن نقش مادر بيسواد شخصيت تيموري را بازي كرده است.

"غير محرمانه" در راستاي كارهاي قبلي رسام رگه‌هاي طنز دارد و وي رسام با توليد اين مجموعه تلويزيوني دومين مجموعه خود را بعد از "مرواريد سرخ" براي شبكه تهران تجربه كرده است.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن