تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815641730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرآورد شصت و پنجم هم مساوي شد مسابقه نمايشي يا رقابت واقعي


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: شهرآورد شصت و پنجم هم مساوي شد مسابقه نمايشي يا رقابت واقعي
شصت و پنجمين ديدار سنتي تيم هاي فوتبال پرسپولس و استقلال تهران نيز مثل چند بازي اخير با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
اين ديدار كه عصر جمعه دوازدهم مهرماه در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از صدهزار نفر به قضاوت «سعد كميل» كويتي انجام شد و دو تيم در پايان با گل هاي آرش برهاني (45) وعلي كريمي (88)به تساوي رضايت دادند.
اين در حالي بود كه قبل از بازي و با توجه به حضور دو مربي صاحب نام و با سبك متفاوت انتظار يك بازي سراسر تهاجمي و هيجاني مي رفت كه چنين نشد و باز هم دربي به تساوي رسيد.
تركيب تيم پرسپوليس: مهدي واعظي، سپهر حيدري، مجتبي شيري(دي كارمو)، فرانك آتسو(پتروويچ)، عليرضا محمد، پژمان نوري، علي كريمي، كريم باقري، ابراهيم توره، مازيار زارع، عليرضا نيكبخت واحدي(منصوري).
تركيب تيم استقلال: وحيد طالب لو، پژمان منتظري، هادي شكوري، آرش برهاني، سياوش اكبرپور(كوشكي)، فابيو جان واريو، مجتبي جباري(اكبري)، پيروز قرباني، هاشم بيك زاده(اميرآبادي)، خسرو حيدري، حسين كاظمي
دربي دو تيم صاحب نام فوتبال ايران در ساعت 15 با داوري سعد كميل كويتي آغاز شد و در دقيقه دوم نخستين شوت خطرناك بازي را بازيكنان استقلال روانه دروازه حريف مي كنند. حسين كاظمي در دومين دقيقه بازي دروازه مهدي واعظي را از فاصله اي دور نشانه رفت هر چند شوت محكم او از كناره چپ دروازه پرسپوليس به خارج رفت.
در دقيقه سوم بازي آبي پوشان علي كريمي را كه براي دومين بار در فصل جاري براي پرسپوليس به ميدان رفته است، با خطا متوقف مي كند.
نيمه نخست بازي بعد از كش و قوس هاي فراوان و انجام بازي نسبتا آرام از هر دو تيم به پايان رسيد تيم پرسپوليس با داشتن مهره هاي سرشناس انتظار مي رفت كه بتواند بازي بهتري را به نمايش بگذارد كه چنين نشد و دو تيم بدون كل به رختكن رفتند.
نيمه دوم در حالي شروع شد كه تيم استقلال از همان دقايق اول با سرعت زياد بازي را شروع كرد و توانست توسط آرش برهاني از كندي خط دفاع پرسپوليس استفاده مي كند و در پشت خط دفاع پرسپوليس صاحب توپ مي شود. او اين بار پاس تماشايي مجتبي جباري را در موقعيت تك به تك با مهدي واعظي به درون دروازه پرسپوليسي ها مي فرستد تا تماشاگران آبي جشن شادي گلزني مهاجم خود را به پا كنند.
قطبي خيلي زود احساس خطر مي كند و دي كارمو مهاجم برزيلي اش را به جاي مجتبي شيري به ميدان مي فرستد.
نيكبخت واحدي ضربه ايستگاهي پشت محوطه استقلال را به تير دروازه استقلالي ها مي كوبد تا پرسپوليس از اين نظر دو بر صفر از استقلال پيش بيفتد. قرباني در موقعيت روبه رو با علي كريمي توپ را با دست هاي خود جمع مي كند. او در ميانه زمين مسابقه خود را دروازه بان استقلال مي داند و به جاي طالب لو توپ را با دست هايش جمع مي كند! سعد كميل از دادن اخطار به بازيكن استقلال چشم پوشي كرد.
امير قلعه نويي كه تيمش را يك بر صفر از حريف پيش مي بيند، سعي در تقويت كمربند دفاعي تيم خود با ايجاد دفاع چند لايه مي كند تيمش دارد. او بيژن كوشكي را به جاي عليرضا اكبرپور مهاجم به ميدان مي فرستد.
در مقابل مربي تيم پرسپوليس پتروويچ را به جاي فرانك آتسو به ميدان مي فرستد تا تيم خود را تهاجمي كند و بتواند تيم خود را از شكست نجات دهد از طرف ديگر اميرقلعه نوعي، يدالله اكبري را جانشين مي كند تا با حضور هافبك دفاعي تنها به حفظ نتيجه بازي بينديشد. تيم پرسپوليس بعد از گل كه دريافت كرد تمام تلاش خود را براي رسيدن به گل تساوي انجام داد و توانست در دقيقه 88 علي كريمي در داربي تهران گلزني مي كند. بازيكن تازه وارد پرسپوليس سانتر محمد منصوري را كه با ضربه سر كريم باقري همراه است، با جاگيري خوب خود در محوطه شش قدم استقلال با ضربه سر راهي دروازه وحيد طالب لو كند.
تيم استقلال كه بازيكنان تهاجمي خود را از زمين خارج كرده بود ديگر تمايلي به رسيدن به گل برتري نشان نداد و سعي در اداره بازي نمود.

جدال سرخ و آبي از نگاه آمار

تيم هاي استقلال و پرسپوليس تهران روز جمعه هفته گذشته شصت و پنجمين ديدار سنتي پايتخت را برابر يكديگر برگزار خواهند كردند. شصت و پنجمين ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس در حالي فردا برگزار مي شود كه 40 سال از برگزاري نخستين ديدار اين دو تيم در ورزشگاه امجديه تهران مي گذرد.
در شصت و پنج ديدار گذشته تيم هاي استقلال و پرسپوليس 77بازيكن دو تيم موفق به گل زدن شدند كه سهم تيم استقلال 36نفر و سهم تيم پرسپوليس 41 بازيكن است.
در تيم استقلال علي جباري و غلامحسين مظلومي هر كدام با 5گل، عباس مژدهي 4گل، حسن روشن، صمد مرفاوي و صادق ورمزيار هر كدام با 3گل به ترتيب در صدر گلزنان اين باشگاه قرار دارند.
در تيم پرسپوليس تهران نيز صفر ايرانپاك با 7گل، حسين كلاني 6گل، همايون بهزادي و مهدي هاشمي نسب هر كدام با 4گل و فرشاد پيوس با 3گل، گلزنان برتر پرسپوليس به تيم استقلال محسوب مي شوند.
غلامرضا فتح آبادي، شاهرخ بياني و مهدي هاشمي نسب از بازي كناني هستند كه در هر دو تيم بازي كرده و موفق به گل زني شدند.
فتح آبادي 2گل به پرسپوليس و يك گل به استقلال، بياني 2گل به استقلال و يك گل به پرسپوليس و مهدي هاشمي نسب وقتي در تيم پرسپوليس بود 4گل به استقلال زد و زماني كه عضو تيم استقلال بود يك گل براي اين تيم به ثمر رساند.
ميانگين گل هاي زده استقلال در 64 شهرآورد گذشته يك و 88صدم درصد و ميانگين گل هاي تيم پرسپوليس در اين مدت يك و شش دهم براي هر بازيكن گل زننده است.
تيم هاي استقلال و پرسپوليس از فروردين ماه سال 1347 كه اولين ديدار خود را برگزار كردند تا به حال در مجموع 65 بار مقابل يكديگر صف آرايي كردند كه در مجموع تيم استقلال در 20بازي و پرسپوليس 16ديدار برنده شدند و 29بازي نيز با نتيجه تساوي خاتمه يافته است.
در 29ديداري كه با نتيجه تساوي به پايان رسيده است، 13ديدار يعني 43/46درصد با نتيجه تساوي بدون گل، 50درصد ديدارها ( 15بازي) با نتيجه تساوي يك بر يك و در 57/3درصد (يك بازي) با تساوي 2بر 2خاتمه يافته است.
پر گل ترين ديدار اين دو تيم، شهرآورد 16شهريور 1352است كه با نتيجه شش بر صفر به سود تيم پرسپوليس بود.
از 65ديدار گذشته، /3 68درصد آنان يعني ديدارهاي چهارم، ششم و سي و هشتم نا تمام ماند كه با راي فدراسيون فوتبال، تيم استقلال با نتيجه سه بر صفر به پيروزي رسيد.
132گل در شصت و پنج ديدار بين تيم هاي استقلال و پرسپوليس رد و بدل شد كه سهم استقلال با 66گل برابر با 77/50درصد و سهم پرسپوليس با 64گل يعني 23/49درصد است.
ميانگين گل در هر ديدار براي استقلال 3/1 درصد و براي پرسپوليس يك گل است.
تفاضل گل اين دو تيم در ديدارهاي گذشته مثبت دو به سود استقلال است.
فقط در ديدار سي ام از 65ديدار گذشته تيم هاي استقلال و پرسپوليس كه در روز 19اسفند سال 1367برگزار شد، ضربات پنالتي تعيين كننده تيم پيروز ميدان بود كه پرسپوليس با نتيجه 4بر 2استقلال را تسليم كرد.
از نظر سرعت در زدن گل، تيم استقلال ركورد دار است. علي سامره در ديدار پنجاه و سوم در دقيقه اول بازي، رضا عادل خاني و داود سيد عباسي به ترتيب در شهرآوردهاي يازدهم و پنجاه و ششم در دقيقه سوم و اميد روانخواه در دقيقه چهارم آخرين ديدار دو تيم، براي استقلال تهران گل زندند.
حسين كلاني در دقيقه دوم ديدار ششم براي پرسپوليس گل به ثمر رساند.
تيم پرسپوليس تهران از نظر گل زدن در دقايق پاياني بازي ركورددار اين ديدارها است. صفر ايران پاك در ديدار هفتم، حسين كلاني در ديدار هشتم و همايون بهزادي در شهرآورد دوازدهم در دقيقه 90بازي براي تيم پرسپوليس گل زني داشتند.
از اين نظر پيروز قرباني در دقيقه (92+2)در ديدار پنجاه و هشتم براي استقلال گل به ثمر رساند.
تيم استقلال تهران در شهرآورد چهل و دوم در روز 27مهر ماه سال 1375تا ديدار چهل و نهم در نهم ديماه 1379در هشت ديدار متوالي موفق به شكست پرسپوليس نشد.
سه ديدار گذشته اين تيم ها نيز با نتيجه مشابه يك بر يك به پايان رسيد.
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن