تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821131599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خاتمي براي حضور ترديد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: خاتمي براي حضور ترديد دارد
رد صلاحيت خاتمي بعيد است. آقاي خاتمي خودشان براي حضور در عرصه رقابت انتخاباتي ترديد دارند.


حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي درباره استقبال رسانه‌هاي اصولگرا براي حضور وي در انتخابات رياست جمهوري آينده، گفت: مطمئن باشيد اين تبليغات تاثيري در انديشه و تفكر من ندارد و در من تغييري ايجاد نشده است، گاهي نيز مشاهده مي‌شود كه همان رسانه‌ها به تخريب و مزمت من نيز پرداخته‌اند.
به گزارش ايسنا ، دبيركل حزب اعتماد ملي در جمع خبرنگاران در زنجان افزود: البته اين مسايل اصلا مربوط به سران اصولگرا نيست و رسانه‌ها بر اساس ديدگاه خودشان عمل مي‌كنند، البته بنده از نقد خوشم مي‌آيد و انتقاد موجب حواس جمعي بيشتر مي‌گردد.
وي در پاسخ به پرسشي درباره احتمال رد صلاحيت سيدمحمد خاتمي ابراز داشت: رد صلاحيت خاتمي بعيد است. آقاي خاتمي خودشان براي حضور در عرصه رقابت انتخاباتي ترديد دارند.
كروبي در پاسخ به پرسش ديگري درباره كانديداتوري سيدحسن خميني نيز گفت: ايشان در قم درس مي‌خوانند و تدريس مي‌كنند و نه تنها خود بلكه خانواده‌شان نيز با اين كار مخالفت دارند. البته اگر خودشان تصميم بگيرند كه بيايند، نظر شخصي‌شان است و كسي نمي‌تواند حرفي بزند.
دبيركل حزب اعتماد ملي احتمال شركت يك نامزد گمنام از سوي اصولگرايان در انتخابات آينده رياست جمهوري را بعيد ندانست و خاطرنشان كرد: احتمال مي‌دهيم با توجه به بحث‌هايي كه وجود دارد اصولگرايان يك كانديداي گمنام را روانه ميدان كنند البته اين كار از طرف اصلاح طلبان بعيد است. حتي اگر در حزب اعتماد ملي تصميم اين باشد كه من نيايم، حتما فردي كه مي‌آيد، گمنام نخواهد بود.
رييس ششمين دوره مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به پرسشي در مورد اين‌كه آيا شما عاشق خدمت هستيد يا قدرت، تصريح كرد: همه با هدف برد در انتخابات شركت مي‌كنند؛ يعني برنامه‌ها و نيروها را طوري جهت‌دهي مي‌كننند كه منجر به برد شود و البته تشخيص اين‌كه چه كسي براي خدمت مي‌آيد و چه كسي براي قدرت، از رفتار و منش آن‌ها قابل تشخيص است. البته بايد گفت كه جاه‌طلب ترين افراد نيز نمي‌گويند كه براي رسيدن به مقام مي‌آيند.
وي با بيان اين‌كه «نمي‌گوييم كه دولت خدمتي نكرده است» ابراز عقيده كرد: معتقديم كار كارشناسي و برنامه‌ريزي شده نداشته و مديران مجرب را كنار مي‌گذارد. حتي در خصوص سهام عدالت؛ اين طرح به نوعي بي‌ارتباط با كمك 50 هزار توماني كه در انتخابات وعده مي‌داديم نيست، زيرا هر دو كمك هزينه‌اي بود كه براي افزايش بهره‌وري خانواده‌هاست ولي بايد اين طرح‌ها طوري پياده شوند كه تورم افزايش نيافته و حداكثر بهره‌مندي نصيب مردم شود.

همه به نفع كانديداي مقبول كنار بروند
وي طي سخناني در جمع فعالان سياسي زنجان در دفتر حزب اعتماد ملي اين استان به مواضع حزب متبوعش در انتخابات رياست جمهوري آتي اشاره كرد و گفت: حزب اعتماد ملي اعتقاد دارد كه همه گروه‌هاي اصلاح‌طلب بايد فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را آغاز نمايند تا آخرين لحظه كه نامزدها متوجه شوند كه ميزان اقبال عمومي از آن‌ها چگونه است و در اين شرايط به نفع كانديدايي كه از بيشترين اقبال عمومي برخوردار مي‌باشد، كنار رفته و به يك نامزد واحد برسيم.
كروبي اظهار كرد: دموكراسي بدون وجود احزاب به وجود نمي‌آيد؛ حتي اگر پيروزي‌ها بزرگ باشند، زماني كه تشكيلات از اين پيروزي حمايت نكند اين موفقيت‌ها موقتي بوده و از بين مي‌روند.
وي افزود: دموكراسي بدون احزاب مانند كوه برفي و يخي است كه پس از تابيدن آفتاب زود آب مي‌شود، بنابراين از همكاران حزب اعتماد ملي در شهرستان‌ها تقاضا داريم بدون تشكيلات و آموزش اقدام به عضوگيري نكنند و در اين مسير كاملا فعال و جدي باشند.

نبايد بر گذشته گريست
وي به بحث تورم گفت: پس از گذشت 28 سال خزانه‌دار كشور تغيير مي‌كند و يا رييس‌كل بانك مركزي بركنار مي‌شود ، اين اقدامات نشان مي‌دهد كه احتمال دارد تورم باز هم افزايش يابد و ما براي جلوگيري از افزايش تورم به نمايندگان مجلس اميد داريم و اميدواريم با تدابير خود باعث شوند كه تورم از رقم فعلي بالاتر نرود.
دبيركل حزب اعتماد ملي خاطرنشان كرد: نبايد بر گذشته گريست و زانوي غم بغل كرد، بلكه بايد به آينده اميدوار بود و به صورتي عمل نكرد كه بعدها از آن عمل دچار ضرر و زيان شويم. در انتخابات نيز بايد به آن‌چه از صندوق خارج مي‌شود اعتماد كرد؛ زيرا اين سخن امام(ره) است كه مي‌گويند اگر مسوولين اشتباه كنند، مردم هيچ‌گاه اشتباه نمي‌كنند، اگر هم دچار چنين اشتباهي شوند زود جبران مي‌كنند.

از اتفاقات گذشته عبرت بگيريد
وي در پاسخ به پرسشي درباره چگونگي صيانت از آراي مردم گفت: وزارت كشور وعده داده است كه در انتخابات رياست جمهوري از آراي مردم صيانت كند در ضمن اصلاح‌طلبان هرآن‌چه كه در توان دارند براي صيانت از آراي مردم انجام خواهند داد.
كروبي تمام گروه‌هاي اصلاح‌طلب را به حفظ وحدت دعوت كرد و يادآور شد: به گروه‌هاي اصلاح‌طلب توصيه مي‌كنم از سم‌پاشي ، تبليغات منفي و تخريب يكديگر خود داري نموده و از اتفاقات گذشته عبرت بگيرند. اميدواريم كه اشتباهات گذشته تكرار نشود به طوري‌كه با شك و ترديد باعث شديم عده‌اي حاضر به شركت در انتخابات نشوند.
دبيركل حزب اعتماد ملي در پاسخ به پرسشي درباره آسيب‌شناسي شكست اصلاح‌طلبان تصريح كرد: شكست ‌هاي اصلاح‌طلبان از دور دوم انتخابات شوراي شهر و روستا و زماني كه اصلاح‌طلبان در قدرت بودند و حتي شوراي نگهبان و نظارت استصوابي وجود نداشت، آغاز شد و اتفاقا در آن انتخابات روزنامه‌نگاران و چهره‌هاي جنجالي نيز شركت داشتند ولي پيروز نشدند و اين موضوع قابل تامل بود. در همان زمان به آقاي خاتمي و سران اصلاح‌طلب پيشنهاد داديم كه اين قضايا آسيب‌شناسي شود ولي اين‌گونه نشد.
وي افزود: در طول دوران اصلاحات و از ابتداي انقلاب تاكنون با چنين اتفاقي روبه‌رو نبوديم. يعني تاكنون چنين با مشكل مواجه نشده بوديم و هيچ تصور نمي‌كرديم كه از اول انقلاب تاكنون اين‌قدر دست ما كوتاه باشد، ولي با اين حال نمي‌توانيم از انقلاب و نظام دست برداريم و خود كرده را تدبير نيست.
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن