تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 3 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812264289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه شيراز: آمريكا هرجا پا مي‌گذارد، ترور شروع مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه شيراز: آمريكا هرجا پا مي‌گذارد، ترور شروع مي‌شود
خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز گفت: آمريكا هرجا وارد شد، ترور شروع مي‌شود، حضور آمريكا در هر كشوري انگيزه‌اي براي عمليات انتحاري است و تا آمريكا هست، ترور تمام نمي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز محي‌الدين حائري شيرازي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شيراز افزود: پاكستان از ترس دامنگير و گسترده شدن تروريسم در كشورش از متحد شدن با آمريكا عليه تروريسم هراس دارد، چون زماني كه آمريكا وارد يك كشور شد، آن كشور مستعمره و تحت‌الحمايه خواهد بود و اين در شان مردم آن كشور نيست. به همين دليل افراد براي مبارزه انتحاري انگيزه پيدا خواهند كرد.
نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: تا زماني كه آمريكا در عراق است، جوانان و مردم اين كشور آن را لكه ننگ دانسته و نمي‌توانند تحملش كنند. بنابراين دست به عمليات انتحاري مي‌زنند تا ناخشنودي خود را از اين حضور اعلام كنند.
امام جمعه شيراز در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز با اشاره به شكل‌گيري حكومت كمونيستي در شوروي و حكومت سرمايه‌داري در آمريكا، علت فروپاشي و محو اتحاد جماهير شوروي از روي نقشه را انكار خدا، پيغمبر و دين و عمل بر اين تفكر دانست و تصريح كرد: اين انكار از انسان تنها يك ديو باقي مي‌گذارد و وجه فرشته انسان را از بين مي‌برد، ديو قدرت‌طلب و سوء‌استفاده كننده است.
حائري شيرازي گفت: در مقابل آمريكايي‌ها روي اسكناس‌هاي دلار خود نوشتند ما به خدا ايمان و توكل داريم، اما اين تنها يك گفتن بود و به همين دليل ابتدا غلبه پيدا كردند اما در رفتارشان با ظلم به كشورها و ملت‌ها خلاف آن را نشان دادند.
امام جمعه شيراز با تاكيد بر اينكه علت ورود آمريكا به عراق به يغما بردن نفت و سرمايه‌هاي اين كشور است، گفت: آمريكا از حضور امير‌المومنين (ع) غافل بود و امروز مي‌بينيم كه اميرالمومنين چه برسر او آورده است.
حائري شيرازي تصريح كرد: آمريكا كه قرار بود از طريق عراق دارا شود، امروز ندار شده و آمده تا قوي شود،‌ اما امروز ضعيف شده و به جايي رسيده است كه اگر 700 ميليارد دلار به بانك‌هاي خود تزريق نكند، اقتصادش نابود مي‌شود.
نماينده ولي فقيه در استان فارس با اشاره به پيش‌بيني "بهلول" در خصوص تقسيم آمريكا به 50 ايالت، گفت: آن سرنوشت شرق بدون خدا و دين و اين هم سرنوشت غرب ظالم.
حائري شيرازي تصريح كرد: سياست نه شرقي نه غربي كه جمهوري اسلامي پيش‌گرفته، عاملي براي عزت و اقتدار و سربلندي كشور و نظام اسلامي ايران است.
نماينده ولي فقيه در استان فارس همچنين در خطبه اول نماز جمعه اين هفته با تشريح چگونگي ازدواج حضرت فاطمه (س) و ميزان مهريه و جهيزيه اندك آن حضرت گفت: پيامبر (ص) فرموده است، بهترين زن كسي است كه كم‌ترين مهريه را دارد.
وي با بيان اينكه حضرت فاطمه (س) به دليل مهريه اندك خيرالنسا لقب گرفته است، گفت: علت افزايش مهريه را بايد در نامردي برخي از مردان نسبت به زنان جستجو كرد؛ كساني كه به زنانشان كه مهريه اندكي داشتند، ظلم كردند.
امام جمعه شيراز با تاكيد براينكه خانواده‌ها نبايد مهريه زياد را ملاكي براي دوام و پايداري ازدواج‌ها بدانند، گفت: چه بسيار ازدواج‌هايي كه مهريه زن بسيار زياد بود، اما نافرجام ماند و چه بسيار پيوندهايي كه مهريه زن در آن اندك بود و دوام پيدا كرد.
نماينده ولي فقيه در استان فارس به مادران توصيه كرد كه در تعيين مهريه دختران به رقم‌هاي بالا اصرار نكنند و خطاب به پدران نيز گفت: زماني كه مهريه عروس شما اندك تعيين مي‌شود، براي قدرداني، بايد به او هديه بدهيد تا به زندگي دلگرم شود.
حائري شيرازي همچنين گفت: سال‌ها تجربه نشان داده است كه دختران خانواده‌هاي دارا، به‌خاطر بدبيني به خواستگارانشان، ازدواج نكرده و درخانه ماندند و آنهايي كه مالي نداشتند به‌راحتي دخترانشان را شوهر دادند.
انتهاي پيام/م
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن