تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806905598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت‌الله جنتي: ـ دستاوردها را حفظ كنيم و به خود ضرر نزنيم ـ غرض دشمن ايجاد بحران اقتصادي در كشور ماست ـ مواضع شجاعانه رييس جمهور در سازمان ملل قابل تقدير است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: آيت‌الله جنتي: ـ دستاوردها را حفظ كنيم و به خود ضرر نزنيم ـ غرض دشمن ايجاد بحران اقتصادي در كشور ماست ـ مواضع شجاعانه رييس جمهور در سازمان ملل قابل تقدير است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

امام جمعه‌ موقت تهران گفت: محاكمه آمريكا در مركز قدرت خود، ظلم‌ها و اذيت‌هاي آن و دخالت اين كشور در كار مردم دنيا و موضع روشن جمهوري اسلامي را راجع به اسرائيل بيان كردن كار شجاعانه‌اي بود كه از سوي رييس جمهور در سازمان ملل انجام شد. اين‌ها واقعا ارزشمند است. البته مهم‌تر اين است كه بتوانيم موضع خود را در همه جا حفظ كنيم.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) آيت‌الله احمد جنتي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران اظهار كرد: ماه مبارك خوبي داشتيم، خدا را شكر مي‌كنيم كه نعمت اين ايام دعا و مناجات را به ما عطا كرد. اين ماه بسيار پرشور بود، صدا و سيما فعال شده بود، مردم از زبان مراجع تقليد ارشاد مي‌شدند. مستند دفاع مقدس هم كار بسيار خوبي بود. اميدواريم صدا و سيما طوري باشد كه ديگر اعتراض به حقي به آن نشود. گاهي كارهايي مي‌شود كه مورد قبول نيست ان‌شاءالله اين‌ها هم برطرف شود.

وي افزود: كار اصلي ما وصل به خداست. تا اين پيوند بين بنده و خدا برقرار نشود، اگر كار خوبي هم انجام شود ممكن است اثري نداشته باشد. يكسري اعمال وظيفه‌ ماست و مختص به روزهاي ماه رمضان نيست. مثل انفاق، خيرات، صله رحم، شركت در نمازجمعه و قرآن خواندن. هرچه صنوف نمازجمعه گسترده‌تر باشد دشمنان بيشتر حساب كار خود را مي‌كنند و هر چه اين جماعات خلوت‌تر باشد آن‌ها پرروتر مي‌شوند.

رييس شوراي نگهبان ادامه داد: غيبت يكي از چيزهايي است كه كارهاي خوب انسان را از بين مي‌برد و اعمال نيك را باطل مي‌كند. دستاوردها را حفظ كنيم و به خودمان ضرر نزنيم.

امام جمعه موقت تهران گفت: برگزاري نمايشگاه قرآن كار بسيار خوبي بوده است و اقدامات خوب زيادي شد. حضور مردم در روز قدس هم بسيار گسترده بود. روز قدس محوري است كه مسلمانان را دور هم جمع مي‌كند، خاص مردم ما نيست مساله‌ حمايت از مظلوم است. اكنون هم گسترش پيدا كرده و در كشورهاي مختلف برگزار مي‌شود و اين نشان از نفوذ جهاني انقلاب اسلامي دارد.

جنتي با تقدير از حضور پرشكوه مردم در نماز عيد سعيد فطر نيز تصريح كرد: چيزي كه ما را تهديد مي‌كند و دشمن آن را حربه‌اي عليه ما كرده، اختلاف‌افكني آن هم عمدتا بين شيعه و سني است. سياست ديگر آن‌ها تخريب مقامات است. در جلسات خصوصي طراحي كرده‌اند كه مقامات را در افكار عمومي تخريب كنند. علاوه بر اين‌ها، هدف قرار دادن اقتصاد هم از ديگر اهداف آن‌هاست و بارها گفته‌اند كه بايد با بحران مقاصد خود را پيش ببريم.

وي خاطرنشان كرد: در اين شرايط هوشياري مردم، رسانه‌ها، فرهنگ‌سازها و مسوولين مورد نياز است. كساني كه نقشي در مهار تورم دارند بايد هر آن‌چه در توان دارند، انجام دهند. حتي جا دارد كساني ستادي تشكيل دهند و در اين باره بحث كنند. البته كارهايي مي‌شود اما خوب است از همه افكار استفاده شود.

وي يادآور شد: ما خوشحاليم كه اقتصاد آمريكا به پريشاني افتاده و خدا آن‌ها را مجازات مي‌كند و اين موضوع در حال سرايت به اروپاست. غرض دشمن اين است كه در كشور ما بحران اقتصادي ايجاد كند.

رييس شوراي نگهبان با اشاره به حضور نيروهاي آمريكايي در افغانستان و مرزهاي پاكستان، تصريح كرد: آن‌ها از همه‌ حدود تجاوز مي‌كنند و همه‌ مرزها را زير پا مي‌گذارند و به هيچ چيز پايبند نيستند. هرجا دل‌شان بخواهد حمله مي‌كنند و هركس را كه بخواهند مي‌كشند. آن‌ها همه جا را متعلق به خود مي‌دانند اما بايد منتظر باشند كه سيلي محكمي از ناحيه‌ اسلام، مسلمين و انقلاب اسلامي به صورت آن‌ها خواهد خورد.

وي با اشاره به روز نيروي انتظامي نيز گفت: نيروي انتظامي در حال تجديد حيات است و كارهاي خوب و گام‌هاي مثبتي در مساله‌ امنيت اجتماعي انجام داده است كه عمقا و سطحا بايد گسترش و ادامه پيدا كند. بايد با فساد برخورد شود و از ناحيه‌اي آن را مهار كرد. البته برخورد با مردم بايد مهربانانه باشد. نبايد الفاظ زشت و تحقيركننده در برخورد با مردم به كار برد. مسوولان و مردم هم بايد با آن‌ها همكاري و كمك كنند كه آن‌ها بدانند پشتوانه‌ مردمي دارند.

جنتي تصريح كرد: ممكن است برخي بهانه‌اي يا نقطه ضعفي پيدا كنند كه به نيروي انتظامي حمله كنند اما به هر حال اگر ضعفي هست بايد برطرف و در كارهاي مثبت هم بايد از آن‌ها دفاع شود. مبارزه با مواد مخدر به عنوان يك مساله براندازانه بايد جدي‌تر گرفته شود، البته برخوردها خوبي صورت گرفته است. خدا لعنت كند آمريكايي‌ها را كه از وقتي به افغانستان آمده‌اند توليد مواد مخدر هم بيشتر شده است.

رييس شوراي نگهبان، در ادامه به آغاز سال تحصيلي دانشگاه‌ها و مدارس نيز اشاره كرد و گفت: ان‌شاءالله اين سال تحصيلي براي معلمان، اساتيد، دانش‌آموزان و دانشگاهيان مبارك باشد. بايد سعي كنيم اين نسل پاك و پاك‌دل را حفظ كنيم. اين‌ها پاك به مدارس و دانشگاه‌ها قدم مي‌گذارند، نگذاريم آلوده شوند و كمك كنيم طهارت نفوس، تزكيه و تقواي آن‌ها محفوظ بماند و رشد كند.

وي درباره سفر رييس‌جمهور به نيويورك و سخنراني وي در سازمان ملل نيز، اظهار كرد: اگر سخنراني ايشان را در سازمان ملل شنيده باشيد مي‌بينيد كه جاي تقدير دارد كه يك نفر شجاعانه و از موضع عزت و اقتدار حرف‌هاي جمهوري اسلامي را بزند. نام خدا را ببرد و آيه‌ قرآن را در آن‌جا بخواند. كسي در آن‌جا جرات نمي‌كند از خدا و پيغمبر نامي ببرد. اگر حرف‌هاي رهبر عزيزمان را نمي‌گذارند مردم دنيا بشنوند اما حرف‌هاي رييس‌جمهور به گوش همه دنيا رسيد.

امام جمعه موقت تهران تصريح كرد: محاكمه‌ آمريكا در مركز قدرت خود ظلم‌ها و اذيت‌هاي آن و دخالت اين كشور در كار مردم دنيا و موضع روشن جمهوري اسلامي را راجع به اسرائيل بيان كردن كار شجاعانه‌اي بود كه از سوي رييس‌جمهور در سازمان ملل انجام شد. اين‌ها واقعا ارزشمند است. البته مهم‌تر اين است كه بتوانيم موضع خود را در همه جا حفظ كنيم.

وي با تاكيد بر لزوم حفظ مواضع جمهوري اسلامي ايران از سوي سفرا در كشورهاي خارجي، اظهار كرد: سفرا نبايد از خود ضعف نشان دهند. آن‌ها نماينده‌ انقلاب اسلامي، امام و رهبر هستند. نبايد بترسند و بايد حرف خود را بزنند.

انتهاي پيام
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن