تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815536406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امامزاده خبر داد:استقبال گسترده مازندرانيها از رويدادهاي فرهنگي و هنري در رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امامزاده خبر داد:استقبال گسترده مازندرانيها از رويدادهاي فرهنگي و هنري در رمضان
ساري - خبرگزاري مهر: مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: در ماه مبارك رمضان صدها رويداد فرهنگي و مذهبي در استان برگزار شد كه با استقبال گسترده مردم خداجوي مازندران همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعيل امامزاده امروز در آيين تجليل از دست اندركاران برگزاري برنامه هاي مختلف فرهنگي و هنري مازندران در ماه رمضان در ساري افزود: در ماه مبارك رمضان فعاليت هاي فرهنگي و هنري با رويكرد مذهبي، با اقبال عمومي همراه است و مردم علاقمند هستند تا از معنويت اين رويدادها بهره مند شوند.

وي خاطر نشان كرد: رمضان بهترين فرصت براي پيوند فرهنگ و هنر با معنويت است و بايد از اين ماه آسماني براي تحقق اين مهم كه اساس همه تصميم گيريها و برنامه ريزيها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به شمار مي رود، بهره برد و آن را به يك جشنواره معظم تبديل ساخت.

به گفته وي، بررسيها بيانگر اين است كه فعاليتهاي فرهنگي و هنري كه معنويت مردم را ارتقاء مي بخشد، با استقبال گسترده مخاطبان روبروست و اقشار مختلف گروه هاي سني به فرهنگ و هنر معناگرا و همسو با معنويت علاقه پرشوري دارند.

اين مسئول فرهنگي به رويدادهاي فرهنگي رمضان امسال اشاره كرد و گفت: برپايي نمايشگاه هاي كتب و علوم قرآني محور فعاليتها در رمضان به شمار مي روند و در شهرهاي مختلف استان شاهد برگزاري اين نمايشگاه ها بوديم.

وي اظهار داشت: محافل انس با قرآن كريم در همه شهرها، پررنگ بودن فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد، تعزيه، نمايش هاي مذهبي، بزرگداشت شب هاي قدر، محافل تفسير، توزيع انواع كتاب هاي مذهبي، ادعيه و قرآن كريم در مساجد و مراكز مذهبي، تبليغات محيطي، مسابقات فرهنگي ، نمايشگاه هاي تجسمي با موضوعات مذهبي و ... از جمله مهمترين فعاليت هايي به شمار مي روند كه در همه شهرهاي استان به اجرا درآمدند.

امامزاده افزود: علاوه بر اين فعاليت ها در مركز استان دو همايش بزرگ تجليل از خادمان قرآن كريم مازندران با حضور وزير كشور و مسئولان ارشد استان فعالان قرآني و يادواره شهداي مساجد مازندران برگزار شد كه با استقبال همراه بود و بازتاب گسترده اي نيز داشت.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: رويدادهاي مرتبط با دفاع مقدس نيز بسيار پررنگ و متنوع بوده، محافل بزرگداشت شهدا، شبهاي شعر وخاطره، نمايشگاه هاي هنري، نمايشگاه هاي كتاب و محصولات فرهنگي، همايش حكايت سرخ شامل اجراي نمايش هاي كارگردانان مازندراني با موضوع دفاع مقدس، و فعاليت هاي كانون هاي فرهنگي و هنري در سطح مساجد مازندران نيز در هفته دفاع مقدس پربار بود.

وي به جايگاه تأثيرگذار و فراگير فرهنگ و هنر در ارتقاء معنويت جامعه اشاره كرد و گفت: در صورت حمايت مسئولان استان و تخصيص اعتبارات مناسب، مي توان در مناسبتهاي مذهبي و ملي علاوه بر شور و نشاط عمومي معنويت و بهتر زيستن را در جامعه نهادينه كرد.
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن