تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816697653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ویندوز اکسپی مرورگرها را ۱۳٪ سریعتر از ویندوز ۷ اجرا میکند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: در راستای تستهای انجام شده روی سرعت و بازدهی مرورگرهای وب که توسط سایت بتا نیوز انجام میشد، این سایت در جدیدترین تست خود اعلام کرده است که ویندوز اکسپی مرورگرها را ۱۳٪ سریعتر از ویندوز ۷ اجرا میکند؛ در ادامه این تست آمده است که سرعت اجرای مرورگرها روی ویندوز اکسپی ۲۹٪ سریعتر از ویندوز ۷ است. همانطور که در تستهای قبل نیز به خاطر دارید ویندوز ویستا بدترین محیط برای مرورگرها بوده است و این تست نیز به وضوح این موضوع را تائید میکند.
آخرین تست انجام شده روی مرورگرها همچنان نشان از پیشتازی گوگل کروم است به طوری که در جدیدترین به روز رسانی انجام شده روی این مرورگر سرعت آن روی شاخص برابر با ۱۸.۹۶ روی ویندوز اکسپی (رکورد جدید) و برابر با ۱۶.۰۹ روی ویندوز ۷ است. به این معنا که گوگل کروم روی سیستمی با ویندوز اکسپی قدرتی ۱۹ برابر اینترنت اکسپلورر ۷ روی ویندوز ویستا دارد. (به این دلیل در زمانی که اینترنت اکسپلورر ۸ موجود است معیار را اینترنت اکسپلورر ۷ در نظر میگیرند که امکان اجرای اینترنت اکسپلورر ۷ روی ویندوز ۷ وجود ندارد.)
همانطور که در یکی از مقالههای این سری به این موضوع اشاره کرده بودیم، سرعت اجرای گوگل کروم در هر به روز رسانی روی ویندوز اکسپی بیشتر میشود و این موضوع احتمال بهینهسازی گوگل کروم برای ویندوز اکسپی را قوت میبخشد به طوری که گوگل تلاش میکند تا مرورگر خود را به سمتی ببرد که برای اجرا شدن به منابع کمتری احتیاج داشته باشد و با اینکار بتواند گوگل کروم را به عنوان کاراترین مرورگر روی نتبوکهای عرضه شده با ویندوز اکسپی ارائه دهد.
بعد از گوگل کروم سافاری با امتیازی معادل ۱۶۱.۶ قرار گرفته است که البته این امتیاز روی ویندوز اکسپی است.



اپل سافاری هم تمرکز خود را روی ویندوز اکسپی قرار داده است، این موضوع نیز با توجه به اختلاف شدید در سرعت مرورگر سافاری روی ویندوز اکسپی و ویندوز ۷ نمایان میشود به طوری که سرعت اپل سافاری روی ویندوز اکسپی برابر با ۱۶.۱۶ و روی ویندوز ۷ برابر با ۱۲.۵۸ است. سرعت اجرای اپل سافاری روی ویندوز ویستا برابر با ۱۱.۷۷ است.
اپرا ۱۰ بتا ۲ ساخت ۱۲۹۱ پیشتاز سرعت میان همخانوادههای خود روی ویندوز ۷ است، اپرا ۱۰ جز معدود مرورگرهایی است که روی ویندوز ۷ سریعتر از ویندوزهای دیگر اجرا میشود.
فایرفاکس زیر سایه کروم و سافاری، همانطور که در نمودار فوق مشاهده میکنید فایرفاکس فاصله زیادی با دیگر رقبای خود یعنی کروم و سافاری دارد، بروز رسانی جدید فایرفاکس که البته هنوز در اختیار کاربران قرار نگرفته است سرعتی برابر با ۹.۵۵ روی ویندوز اکسپی را نشان میدهد و این در حالی است که آخرین نسخه پایدار فایرفاکس سرعتی برابر را ۹.۹۴ دارد، حتی سرعت نسخه بتای ۳.۵.۲ قبل از منتشر شدن برابر با ۹.۹۶ بوده است، فایرفاکس باز هم سرعت خود را از دست خواهد داد، آیا فایرفاکس میتواند به رقم بالاتر از ۱۰ روی ویندوز اکسپی برسد؟
فاصله میان ویندوز ۷ و ویندوز ویستا ۱۷٪ است، اینترنت اکسپلورر ۸ روی ویندوز ۷ سرعتی برابر با ۲.۲۳ را دارا میباشد، با توجه به نمودار میتوان نتیجه گرفت که اگر شما از اینترنت اکسپلورر ۷ روی ویستا استفاده میکنید در صورت انتقال به ویندوز ۷ و استفاده از اینترنت اکسپلورر ۸ چیزی حدود ۲۲۳٪ افزایش سرعت خواهید داشت!






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن