تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815414176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فقدان مو و کم مویی (درمان ریزش مو)


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


متاسفانه بسیاری از حالات ، بیماریها و مراقبتهای نامناسب مو نتیجه کم مویی مفرط می باشد. افرادی که متوجه ریزش مویشان به میزان بسیار زیادی پس از شانه با برس زدن می شوند و یا آنهایی که موهایشان نازک تر می شود و یا می ریزد باید با یک متخصص امراض پوستی مشورت نمایند.
پوست شناسان (پزشکانی که در درمان بیماری های مو و پوست تخصص دارند) مشکل موی بیمار را با سوالهایی در مورد رژیم غذایی، داروهایی مانند ویتامین ها و بهداشت غذایی که در ۶ ماه گذشته داشته ، تاریخچه خانوادگی شخص مورد نظر در رابطه با کم مویی ، بیماری هایی که اخیرا داشته و عادات مراقبت ازمو ارزیابی خواهد کرد.
تاثیرات هورمونی را در زنان با سوالاتی در مورد سیکلهای پریود (قاعدگی شان) ، حاملگی ها و یائسگی ( menopause ) میتوان ارزیابی نمود. پس از آزمایش پوست سر و مو، متخصص پوست و مو ممکن است چند تار مو را زیر میکروسکوپ از نزدیک مورد برسی قرار دهد. گاهی نیاز به آزمایشات خون یا بیوپسی پوست سر برای یک تشخیص دقیق تر می باشد. یافتن علت بیماری و اینکه آیا بیماری به درمان جوابگو خواهد بود یا نه بسیار مهم است.
آیا شما ریزش مو دارید و از این مساله رنج می برید؟
اگر در طول روز موهای سر شما بیشتر از ۱۰۰ عدد می ریزد پس به فکر درمان آن باشید. گاهی اوقات استرس ها، بیماری ها و ضعف بدن، باعث بروز ریزش مو در افراد می شود. بهتر است به بهداشت پوست و موی خود بیشتر دقت نمائید با آب جوش دوش نگیرید و سعی کنید از دوش ملایم برای شستشوی موهایتان استفاده کنید. آیا می دانید که آب سرد موها را براق تر می کند.
بهتر است از یک شامپو ضد ریزش مو مثل (آمین اکسیل اورال حرفه ای ) که شناخته شده است استفاده کنید وویتامینها و میوه و سبزیجات را فراموش نکنید - استراحت خوب ، خواب کافی باعث کم شدن عوامل استرس زا و عصبی در اشخاص می شود. که جلوی ریزش مو به صورت افراطی را می گیرد واگر باز هم درمان حاصل نشد به یک پزشک مراجعه نمائید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 293]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن