تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816534220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نزاع خونین چند جوان مست در جاده ییلاقی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ه دنبال درگیری چند جوان که بنا به اظهارات افراد دستگیر شده حالت طبیعی نداشتند، با راننده و شاگرد یک دستگاه کامیون، جوانی حدودا ۲7 ساله در زیر چرخ های خودرو پژو جان باخت و بازپرس ویژه قتل در برابر یک معمای جنایی یا حادثه قرار گرفت. به گزارش خراسان حدود ساعت 21:30 شب دوشنبه ۸ جوان که سوار بر دو دستگاه خودرو پراید و پژو بودند و در حالی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشتند، از منطقه ییلاقی نغندر در حال حرکت بودند. هنگامی که در جاده یک دستگاه کامیون به خودروهای آنان نزدیک شد، یکی از جوان ها بطری مشروب را از داخل خودرو به بیرون پرت کرد که به شیشه جلوی کامیون خورد و آن را شکست. این ماجرا موجب درگیری لفظی بین جوان ها و راننده و شاگرد کامیون شد.
دقایقی بعد جوان ها با متوقف کردن خودرو جاده را بستند و کامیون را مجبور به توقف کردند. در این لحظه ۳ تن از جوان های مذکور در حالی که ۲ نفر از آنان چاقو و نفر دیگر میله آهنی را در دست می فشردند، از رکابی کامیون بالا رفتند و از شیشه کامیون و از ۲ طرف راننده و شاگردش را مورد ضرب و جرح قرار دادند. راننده کامیون که اوضاع را خطرناک می دید و هر لحظه ممکن بود به دلیل اصابت چاقو به ناحیه قلب از پا درآید، پدال گاز را فشرد و به طرف کلانتری طرقبه حرکت کرد اما جوان ها ول کن ماجرا نبودند و هم چنان با چاقو شاگرد و راننده کامیون را می زدند. ۲ خودرو پراید و پژو نیز از پشت سر کامیون را تعقیب می کردند. حدود نیم ساعت بعد از این ماجرا خودروها در نزدیکی میدان طرقبه متوقف شدند. در این هنگام ۵ نفر از جوانان شرکت کننده در نزاع از محل متواری شدند و ماموران انتظامی نیز از طریق تلفن ۱۱۰ در جریان قرار گرفتند. مردم سراسیمه به کمک راننده و شاگردش شتافتند. راننده کامیون و شاگردش که حدودا ۲7 ساله بودند، برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. اما ۲ تن از جوانان شرکت کننده در نزاع توسط پلیس و با همکاری شهروندان در این ماجرا دستگیر شدند. در این میان جسد یکی از ۸ جوان مذکور که حدود ۲7 سال داشت، داخل خودرو پژو در حالی کشف شد که بررسی ها نشان داد خودرو پژویی که جسد داخل آن بود، از روی سرش رد شده است. آثار خون و بخشی از اعضای بدن روی لاستیک خودرو پژو این موضوع را به اثبات رساند که جوان مذکور در زیر چرخ های خودرو پژو جان باخته است، چرا که هیچ آثاری در این مورد روی کامیون وجود نداشت. بنا بر این گزارش، در پی وقوع این حادثه قاضی امام وردی (بازپرس ویژه قتل عمد) از طریق ماموران انتظامی در جریان وقوع این سانحه قرار گرفت و بلافاصله برای بررسی ماجرا به محل اعلام شده عزیمت کرد. بررسی های بازپرس شعبه ۸۰۴ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیانگر آن بود که به هنگام تعقیب و گریز و درگیری که بین جوانان مذکور و راننده کامیون رخ داده، جوان متوفی در زیر چرخ های پژو قرار گرفته و جان خود را از دست داده است.
در این بین دوستان او جسد وی را داخل پژو انداخته و هم چنان به تعقیب و ایراد ضرب و جرح ادامه داده اند. این گزارش حاکی است: تحقیقات مقام قضایی از ۲ جوان دستگیر شده در این ماجرا بیانگر آن بود که آنان مشروبات الکلی استفاده کرده و از حالت طبیعی خارج شده بودند. به دستور قاضی امام وردی، خودروها توقیف و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ۵ متهم فراری این پرونده آغاز شد. هم چنین به دستور مقام قضایی، این پرونده در اختیار شعبه جنایی آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا بررسی های خود را درباره چگونگی مرگ جوان ۲7 ساله ادامه دهند تا مشخص شود که آیا مرگ جوان یاد شده بر اثر حادثه رانندگی بوده یا وی به عمد به قتل رسیده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن