تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815535069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسين شمس: نماينده فيفا گفت، ايران فوتسال جهان را شگفت زده كرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حسين شمس: نماينده فيفا گفت، ايران فوتسال جهان را شگفت زده كرد
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران گفت: تيم ملي فوتسال ايران با توقف تيم ملي فوتسال اسپانيا، قهرمان جهان، فوتسال جهان را شوكه كرد.
"حسين شمس" در گفتگوي اختصاصي با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر درباره بازي ديروز تيم ملي ايران مقابل اسپانيا در چارچوب جام جهاني 2008 برزيل گفت: طبق پيش بيني هاي قبلي مي دانستم كه اسپانيا در مقابل ايران از ابتدا سر تا پا حمله است و در همين راستا براي اين تيم دامي را آماده كرديم .

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران تاكيد كرد : اسپانيا در اين تله افتاد و موفق شديم سه بار از فضاهاي هاي پشت سر آنها استفاده كنيم و پس از آن هم به فكر نگه داشتن بازي بوديم ولي متاسفانه موفق به حفظ اين سه گل نشديم .

شمس با اشاره به اينكه اسپانيا هشت سال است به تيمي امتياز نداده است گفت: همه در برزيل از اين نتيجه به عنوان يك شگفتي بزرگ ياد مي كنند .

وي گفت : نماينده فيفا پس از اين بازي اعلام كرد ايران به فوتسال اسپانيا شوك وارد نكرد بلكه فوتسال جهان را شوكه كرد.

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران درباره بازي نيمه دوم و خوردن سه گل از اسپانيا هم گفت : همه تلاش خود را براي حفظ نتيجه انجام داديم ولي اسپانيا اين قدر تكنيك و تاكتيك هاي متفاوت براي بازي دارد كه ايران موفق به نگه داشتن بازي نشد و در 15 ثانيه آخر نزديك بود از روي نقطه پنالتي دوم گل چهار را هم دريافت كنيم كه با درخشش مصطفي نظري دروازه بان ايران از شكست فرار كرديم .

شمس درباره صعود ايران از گروه خود در جام جهاني گفت : بازي اروگوئه و ليبي كه با تساوي 3 -3 به پايان رسيد و هر دوي اين تيم ها بازيكنان خوبي داشتند و تيم هايي خوبي را به مسابقات فرستاده اند و تيم ملي چك هم هنوز به ميدان نرفته است كه بتوانيم آنها را آناليز كنيم.

وي ادامه داد : همه چيز درباره صعود ايران به دو بازي آينده مقابل ليبي و اروگوئه بستگي دارد و اميدوارم با پيروزي در اين دو بازي، بازي آخر مقابل چك تشريفاتي شود .

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران درباره بازي يكشنبه تيم ملي مقابل ليبي هم گفت : اين تيم موفق شد در يك دقيقه پاياني دو گل به اروگوئه بزند و بازي را به تساوي بكشاند، ليبي تيمي است كه در ضد حملات به خوبي كار مي كند.

شمس گفت : ليبي با شكل قديمي بازي ايران به ميدان مي رود و از نظر تكنيكي بسيار قوي است ولي از نظر تاكتيكي ضعيف است .

وي درباره بهترين بازيكنان ايران مقابل اسپانيا گفت: علي اصغر حسن زاده و مصطفي نظري بهترين هاي بازي ديروز بودند.
 پنجشنبه 11 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن