تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814192661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

19 كارگروه كاري استان مركزي در 10 كارگروه تخصصي ادغام شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 19 كارگروه كاري استان مركزي در 10 كارگروه تخصصي ادغام شد
اراك - خبرگزاري مهر: معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي استاندار استان مركزي گفت: 19 كارگروه كاري استان مركزي در 10 كارگروه تخصصي ادغام شد و تعداد اعضاي كارگروهها از 120 نفر به 26 نفر كاهش يافت.

دكتر محمد رضا امامي در گفتگو با خبرنگار مهر در اراك افزود: در عين حال كارگروه تخصصي اقتصاد و توليد يكي از تخصصي ترين كارگروههاي تشكيل شده است كه اولين جلسه آن نيز برگزار شده است.

وي با اشاره به اينكه ادغام اين كارگروهها مي تواند روند اين كارگروهها را تخصصي تر كند خاطر نشان كرد: مسائلي كه در كارگروه مطرح مي شود پيش از آن توسط كارشناسان مورد بررسي و در كارگروه مورد نقدي و نگاه تخصصي تر قرار مي گيرد.

امامي، بررسي و تلفيق برنامه‌هاي بلندمدت، ميان‌‌ مدت و كوتاه‌ مدت بخش‌هاي مربوط به آب، كشاورزي، منابع طبيعي، صنعت و معدن، خدمات بازرگاني، سرمايه‌ گذاري، اشتغال، توسعه صادرات غيرنفتي و ساير امور خدماتي در چارچوب برنامه‌هاي توسعه كشور را از جمله وظايف كارگروه تخصصي امور اقتصادي و توليدي دانست.

وي تصريح كرد: تدوين اولويت‌هاي پژوهشي بخش‌هاي مربوطه، ايجاد هماهنگي بين دستگاه‌هاي ذيربط در اجراي پروژه‌‌هاي تملك‌دارايي‌هاي سرمايه‌اي استان، بررسي پيشنهادها و ارائه راهكارهاي مناسب، رفع مشكلات اجرايي و ايجاد زمينه لازم به منظور توسعه بخش‌هاي ذيربط، ارتقاي بهره‌وري از منابع، مصرف آب بازيافتي به منظور تامين بخشي از آب كشاورزي، پوشش و توسعه بيمه‌هاي محصولات كشاورزي و دامي از ديگر وظايف اين كارگروه تخصصي است.

معاون استاندار مركزي در ادامه، ساماندهي واحدهاي توليدي مستقر در روستاي زرنوشه از توابع آشتيان در قالب مكان‌يابي براي انتقال واحدهاي موجود و ايجاد واحد‌هاي جديد، اولويت سرمايه‌ گذاري طرح‌هاي آمايش صنعت و معدن در استان و تمديد تسهيلات خسارت‌ديدگان ناشي از خشكسالي و سرمازدگي از مصوبات اولين جلسه كارگروه اقتصاد و توليد استان اعلام كرد.
 پنجشنبه 11 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن