تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798303466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تأكيد رهبري بر گسترش معنويت-1مظاهر ناهنجاريهاي اجتماعي درصد كمي از جوانان مؤمن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تأكيد رهبري بر گسترش معنويت-1مظاهر ناهنجاريهاي اجتماعي درصد كمي از جوانان مؤمن هستند
حجت‌الاسلام موسوي هوايي با تأكيد بر گسترش و تقويت حضور جوانان در مراسم عبادي و معنوي، مظاهر ناهنجاريهاي اجتماعي را درصد بسيار كمي از جوانان مؤمن اعلام كرد و گفت: رسانه‌هاي مختلف در مورد انعكاس معنويت‌گرايي در جوانان ضعيف عمل مي‌كنند .

حجت الاسلام سيد جواد موسوي هوايي در پي فرمايشات رهبر معظم انقلاب در نماز امروز عيد فطر مبني بر گسترش و تقويت روحيه معنويت در جوانان، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آنچه رهبري مطرح مي كنند حاصل نگاهي دقيق و كارشناسي شده است كه نتيجه سوابق مبارزاتي ايشان، ارتباط نزديك با جوانان و فهم و درك دقيق جامعه است .

وي با تأكيد بر اينكه آمارهاي اخير نيز حاكي از گسترش معنويت در ميان قشر نوجوان و جوان جامعه است و اين مهم به هيچ عنوان قابل شك و ترديد نيست، گفت: نمونه بارز گسترش حضور معنوي جوانان در مراسم عبادي مختلف، اعتكاف است كه هر سال رو به افزايش بوده به طوري كه بسياري از جوانان به دليل همين افزايش از حضور در مراسم باز مي مانند .

موسوي هوايي گفت: آنچه برخي مواقع به عنوان ناهنجارهاي اجتماعي در ميان نسل جوان مطرح مي شود تنها درصد بسيار كمي از اين گروه عظيم را در بر مي گيرد، اما به واسطه تبليغات منفي برجسته شده و بسيار به چشم مي آيند در حاليكه اين گروه سست ايمان كه البته درون پاكي دارند در مقابل خيل عظيم جوانان معتقد بسيار اندك هستند .

وي با يادآوري اينكه شيطانهاي دروني و بيروني خطرهاي كمين كرده براي نسل نوجوان و جوان جامعه ايران هستند، شيطان دروني را همان شيطان قسم خورده اي معرفي كرد كه سعي در انحراف دروني انسانها دارد و شيطان بيروني را نيز دشمنان اسلام و مسلمانان خواند كه با هدف قرار دادن نسل جوان و با انواع توطئه ها سعي در تخريب فكري و معنوي اين گروه، به منظور ضربه به ايران اسلامي دارند .

معاون پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب از توطئه هاي دشمنان با عنوان "ناتوي فرهنگي" ياد كرده اند، افزود: دشمنان ايران اسلامي با انواع ترفندها در تلاش براي تسخير جوانان و ضربه زدن به انقلاب و اهداف بلند نظام هستند .

حجت الاسلام موسوي هوايي با تأكيد بر ضرورت توجه بيشتر رسانه هاي مختلف به حضور جدي و گسترده جوانان در صحنه هاي عبادي و معنوي، گفت: اين انعكاس رسانه اي علاوه بر تشويق و دلگرمي جوانان مؤمن و خداجوي، در گرايش گروه اندك بي توجه به مسائل عبادي و ديني نيز بسيار مؤثر خواهد بود .

وي با انتقاد از رسانه هايي كه معنويت گرايي را كمتر منعكس مي كنند، يادآور شد: اخيرا برخي با حربه دوري از ريا، مانع بروز و ظهور و نمايش فعاليتهاي ديني مي شوند در حاليكه نمايش خالصانه اين اقدامات به هيچ عنوان ريا نبوده و عاملي براي تقويت روحيه معنويت در ديگران خواهد بود.

معاون پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي نقش رسانه فراگير و تصويري تلويزيون را بسيار مؤثر خواند و گفت: علاوه ر رسانه ها، سازمانهاي فرهنگي نيز در تبليغات مناسب قشر جوان و ايجاد انگيزه در اين گروه مؤثر هستند كه نبايد از نقش و رسالت خود غافل باشند .

موسوي هوايي تصريح كرد: نمايش حضور گسترده جوانان در مراسم عبادي و معنوي مختلف علاوه بر نقش دروني، فراتر از مرزها را نيز دربرگرفته و پاسخي است براي تمامي تبليغات منفي كه به منظور انحراف و تخريب جوانان انجام مي شود .
 چهارشنبه 10 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن