تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820987886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي طرح هاي ناتمام در كارگروه حمايت از توليد


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: بررسي طرح هاي ناتمام در كارگروه حمايت از توليد
اختصاصي/مديرعامل بانك صنعت و معدن خبر داد:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: طرح هاي صنعتي و توليدي كه به دليل عدم تامين مالي نيمه تمام مانده اند در كارگروه حمايت از واحدهاي توليدي كه با محوريت وزارت صنايع و مشاركت بانك ها، بانك مركزي و وزارت اقتصاد هر هفته تشكيل خواهد شد بررسي مي شوند.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران،محمد رضا پيشرو در گفتگو با اكونيوز با بيان اين مطلب افزود: طرح هاي نيمه تمامي كه به ميزان مدنظر كارگروه پيشرفت اجرايي داشته اند در اين كارگروه مورد بررسي قرار مي گيرند و در صورتي كه توجيه اقتصادي آنان مسجل شود تامين مالي خواهند شد.

پيشرو جلسه روز گذشته مديران بانكها با رييس كل جديد بانك مركزي و وزير صنايع را مثبت ارزيابي كرد و گفت: در اين جلسه تصميم بر آن شد كه طرح هاي داراي توجيه اقتصادي با اولويت طرح هاي آمايش صنعت تامين مالي شوند.

وي افزود: ما از منظر بانكي به موانع توليد مي نگريم و با تدبير مناسبي كه بانك مركزي در مورد گشايش خطوط اعتباري با بهره پايين به ميزان اوراق مشاركت بانكها انديشيده است قطعا گشايش مناسبي در زمينه رفع موانع سرمايه گذاري و توليد و تامين منابع مالي طرح ها بدون افزايش پايه پولي كشور صورت مي گيرد.

مديرعامل بانك صنعت و معدن در مورد احتمال انحراف تسهيلات به خبرنگار اكونيوز گفت: اين خطوط اعتباري منحصرا براي واحدهاي توليدي و مولد و با نظارت بانك مركزي اختصاص يافته است و اين كارگروه تمام تلاش خود را براي نظارت مستمر بر ارائه تسهيلات به كار خواهد بست.

پيشرو در مورد ميزان بدهي دولت به بانك صنعت و معدن نيز اظهار داشت: نيازي به اعلام ميزان بدهي ها نيست، دولت به تمامي بانكها بدهكار است كه خوشبختانه قرار است با هماهنگي سازمان مديريت و تصويب مجلس محترم شوراي اسلامي بازپرداخت اين بدهي ها به مرور صورت پذيرد.

وي از "قفلهاي خزانه" بعنوان يك اصطلاح نامناسب كه جو رواني نامطلوبي را در كشور ايجاد مي كند ياد كرد و گفت: خوشبختانه بانك صنعت و معدن هيچگاه دچار كمبود منابع نبوده است و وارد اين جريان نشده است اما در هر حال با تدابير دولت و هماهنگي بانك مركزي و بانكها اين موضوع نيز بزودي مرتفع خواهد شد.

وي از پيگيري جلسات طرح آمايش واحدهاي صنعتي به صورت هفتگي خبر داد و افزود: بانك صنعت و معدن كمبود نقدينگي ندارد و به حمايت خود از پروژه هاي بررسي شده در اين جلسات ادامه خواهد داد.

انتهاي پيام//
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن