تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816848362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف:خواسته هاي شهروندان از مديريت شهري تغيير كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: قاليباف:خواسته هاي شهروندان از مديريت شهري تغيير كرده است
تهران - حيات

شهردار تهران با بيان اينكه مردم يك زماني تنها موضوع آسفالت و پركردن چاله ها را به عنوان دغدغه خود اعلام مي كردند ولي هم اكنون حمل و نقل عمومي و امكانات بهتر مي خواهند ، گفت : اين نشان مي دهد كه توقع مردم از مديريت شهري بالاتر رفته ، به طوري كه در سامانه 137 ، زماني 43 درصد درخواست شهروندان به موضوع آسفالت و سرشاخه اختصاص داشت و امروز اين رقم به كمتر از 5 درصد رسيده است.
به گزارش حيات ، محمد باقر قاليباف كه شب گذشته با حضور در مسجد امام حسين(ع) در جمع شهروندان محله عبدل آباد در منطقه 19 شهرداري تهران سخن مي گفت ، افزود: شرايطي كه امروز در شهرداري داريم و سختي ها و فشارهايي را كه تحمل مي كنيم در هيچ مقطعي در شهرداري تهران اين وجود نداشته است ولي ما با همه اين حرف ها نه لب باز مي كنيم و نه كمرمان مي شكند و ايستاده ايم و كار خود را ادامه مي دهيم .
وي ، ادامه داد: امروز تمام تلاش ما در مجموعه شهرداري اين است كه كار را قابل قبول پيش ببريم . البته نمي گويم مشكلي در كار ما نيست ولي شهروندان بايد هر هفته ، هر ماه و هر فصل احساس كنند كه وضعشان از قبل بهتر شده و اگر اين گونه نباشد كار ما دچار مشكل بوده است.
افزايش 10 برابري بودجه امسال منطقه 19 نسبت به 3 سال قبل
شهردار تهران با بيان اين كه از روز نخست توجه زيادي به نقاط جنوبي شهر داشته ايم ، گفت: براي مثال بودجه شهرداري منطقه 19 در سال 87 نسبت به سال 84 بيش از 10 برابر افزايش داشته كه در اين راستا براي ايجاد مراكز ورزشي ، فرهنگي و توسعه فضاهاي خدماتي و ورزشي اقدامات مناسبي انجام شده و حتي در مواردي مثل آب و فاضلاب ، درمانگاه و آموزش و پرورش كه از وظايف ما نيست هم تلاش مي كنيم .

قاليباف در ادامه ، گفت : به همه شهروندان اطمينان مي دهم كه شبانه روز دغدغه كار آنها را داريم و معتقديم بايد تمام آرمان هاي امام (ره) و شهدا را تحقق بخشيم كه اين كار تنها با حرف زدن انجام نمي شود زيرا خصلت مومن و مسلمان وفاي به عهد است.

وي به افتتاح برج ميلاد اشاره كرد و گفت : اين برج قرار است در روز سه شنبه هفته آينده افتتاح شود . ما در افتتاح آن 8 ماه تاخير كرديم و توضيح هم داديم كه به علت تحريم ها اين كار با تاخير مواجه شد كه مردم هم پذيرفتند اما چرا آن زمان كه اين پروژه 11 سال زمين مانده بود كسي از مسوولان سوالي نمي پرسيد؟ و يا چرا تونل رسالت كه بايد 3 ساله افتتاح مي شد ، 11 – 12 سال به طول انجاميد كسي سوالي نپرسيد؟ اما ما تونل توحيد كه سه برابر تونل رسالت است را به سرعت پيش مي بريم و در زمان بندي مشخص خود به پايان مي رسانيم.

وي ، افزود : 32 زمين چمن در منطقه 19 احداث كرده ايم. اين در حالي است كه 3 سال قبل در كل شهر تهران به اين تعداد زمين نداشتيم.
به گفته قالبياف همه فعاليت هاي مديريت شهري با تفكر مسجدي انجام مي شود و مساجد كانون همه فعاليت ها هستند.
وي ، ادامه داد: مطمئن باشيد كه ما در شهرداري كاملا هوشمندانه و با عقلانيت ، تدبير ، خرد جمعي ، روحيه علمي و جهادي و بسيجي كار را پيش مي بريم.

شهردار تهران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ماه مبارك رمضان ، گفت: در اين ماه همه ميهمان خداوند هستيم و نكته مهم اين است كه ما آثار قرآن و فرهنگ قرآني را در رفتار و اعمال خود ببينيم.
وي با گرامي داشت هفته دفاع مقدس ، خاطر نشان كرد: اگر در ميدان جنگ پيروزي و موفقيت بود به خاطر صفا و صميميت و صداقت بود . آنجا جامعه اي بود كه اعضاي آن در رفتار ، گفتار و كردار قرآني بودند.
شهردار تهران ، افزود: امروز هم دشمنان ما مي خواهند جامعه ما قرآني نباشد و باور هاي ديني مردم ضعيف باشد و فرهنگ جهاد و شهادت را از بين ببرند.
وي با امانت خواندن نظام مقدس جمهوري اسلامي ، گفت: اين امانتي است كه بايد از آن خوب نگهداري كنيم و بيشترين مسئوليت امانت داري هم به ما مسئولان بر مي گردد كه بايد كارآمد باشيم زيرا اگر كارآمدي دين در اداره جامعه را در عرصه هاي اقتصادي ، فرهنگي ، سياسي و اجتماعي به اثبات نرسانيم ظلم به شهدا ، امام شهدا(ره) و نظام و رهبري كرده ايم و اگر خداي نكرده كساني به خاطر نا كارآمدي ما دل شكسته شوند گناه بر گردن ماست.

پايان پيام
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن