تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اساسنامه بانك توسعه تعاون تهيه شد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: اساسنامه بانك توسعه تعاون تهيه شد
مديرعامل صندوق تعاون كشور سرمايه اوليه مورد نياز براي تشكيل بانك توسعه تعاون را 500 ميليارد تومان ذكر كرد و افزود: اين سرمايه از طريق حساب ذخيره ارزي توسط بانك مركزي پس از تصويب اساسنامه بانك، تامين مي شود
مديرعامل صندوق تعاون كشور از تهيه اساسنامه بانك توسعه تعاون خبرداد و گفت: اين اساسنامه به زودي تقديم دولت مي شود. به گزارش خبرنگار مهر ماشاء الله عظيمي در مراسمي در سالن همايش رازي از تهيه اساسنامه بانك توسعه تعاون توسط صندوق تعاون خبرداد و گفت: براساس قانون، سه ماه فرصت براي تهيه اين اساسنامه وجود داشت كه با هماهنگي هاي صورت گرفته بين وزارت تعاون و وزارت امور اقتصادي و دارايي اين اساسنامه به زودي اصلاح و تقديم هيئت دولت خواهد شد.
مديرعامل صندوق تعاون كشور سرمايه اوليه مورد نياز براي تشكيل بانك توسعه تعاون را 500 ميليارد تومان ذكر كرد و افزود: اين سرمايه از طريق حساب ذخيره ارزي توسط بانك مركزي پس از تصويب اساسنامه بانك، تامين مي شود.
وي با بين اينكه با تشكيل بانك توسعه تعاون شركتهاي تعاوني مي توانند از منابع مالي آن استفاده كنند، تصريح كرد: بايد به منظور ايجاد اشتغال و ثروت عمومي از رونق بنگاه هاي توليدي و تعاوني ها حمايت كرد.
عظيمي با بيان اينكه تاكيد دولت تشكيل بانك توسعه تعاون به صورت دولتي است، افزود: لايحه ايجاد بانك توسعه تعاون كه مورد اختلاف مجلس و شوراي نگهبان بود در مجمع تشخيص مصلحت نظام از چند ماه پيش مورد بررسي قرار گرفته و بخش مربوط به تشكيل بانك توسعه تعاون به تصويب رسيده است كه كل لايحه آن نيز تيرماه ابلاغ خواهد شد.
وي با اشاره به سهم 25 درصد بخش تعاون در اقتصاد تا پايان برنامه پنجم گفت: بدون وجود يك بانك تخصصي در بخش تعاون رسيدن به اين سهم امكانپذير نخواهد بود.
به گفته مديرعامل صندوق تعاون با تشكيل بانك توسعه تعاون 330 شعبه صندوق تعاون، تبديل به شعب بانك مي شود.
عظيمي از پرداخت 120 ميليارد تومان تسهيلات به مسكن غير 99 ساله بر اساس عقود اسلامي در سال گذشته توسط صندوق تعاون و همچنين افتتاح حساب 900 نفر در صندوق براي مسكن اجاره اي 99 ساله در قالب تعاوني مهر خبرداد.
وي مبلغ مورد نياز براي آماده سازي زمين مسكن اجاره اي 99 ساله را به ازاي هر واحد مسكوني را دو ميليون تومان اعلام كرد و گفت: سقف تسهيلات صندوق براي تعاوني هاي مسكن به ازاي هر نفر 5 ميليون تومان است.
مديرعامل صندوق تعاون با اشاره به اينكه دو وزارتخانه تعاون و مسكن و شهرسازي امور مربوط به تعاوني هاي مسكن 99 را از طريق تعاوني مهر پيگيري مي كنند، اظهارداشت: در مسكن مهر پس از آماده سازي زمين متقاضيان با مراجعه به صندوق تعاون از تسهيلات 5 ميليون توماني استفاده خواهند كرد.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن