تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816513933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/تصويب وام ‌٥٠٠ هزار توماني براي كاركنان شهرداري در شوراي شهر/ كاشاني: دادن پول عوارض مردم به كاركنان شهرداري درست نيست!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /تصويب وام ‌٥٠٠ هزار توماني براي كاركنان شهرداري در شوراي شهر/ كاشاني: دادن پول عوارض مردم به كاركنان شهرداري درست نيست!
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

خزانه‌دار شوراي شهر تهران گفت: وامي كه قرار است به صندوق ذخيره كاركنان داده شود، از محل عوارض و پول مردم است و درست نيست اين پول را به كاركنان شهرداري بدهيم.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ‌اعضاي شوراي شهر تهران در يكصد و سي‌ و يكمين جلسه خود كه به صورت علني برگزار ‌شد، لايحه مجوز كمك به صندوق‌ ذخيره كاركنان شهرداري تهران را با تغيير مجوز «كمك» به مجوز «وام با بازپرداخت پنج ساله» به تصويب رساندند تا به اين ترتيب30 هزار نفر از كاركنان شهرداري تهران هر يك 500 هزار تومان وام بدون بهره دريافت كنند تا از اين طريق امكان خريد سهام بانك شهرداري را داشته باشند.

رسول خادم ـ رييس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران ـ گفت: در حال حاضر10 درصد از سهام بانك شهرداري متعلق به صندوق ذخيره كاركنان است و چنان چه بتوانيم سهم شهرداري را از30 درصد پذيره‌ نويسي عام بانك شهرداري بيشتر كنيم، سهم مديريت شهري در اين بانك بيشتر مي‌شود.

وي ادامه داد: اعضاي صندوق كاركنان شهرداري تهران امكان سرمايه‌گذاري براي خريد سهام در بانك شهرداري ندارند و مي‌توان به جاي كمك بلاعوض به صندوق، در قالب وام با بازپرداخت سه ساله، اين كمك را در نظر گرفت.

رييس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران تصريح كرد: در قالب اين پيشنهاد به 30 هزار نفر از كاركنان شهرداري تهران500 هزار تومان وام با بازپرداخت ماهانه حدود 14 هزارتومان داده مي‌شود.

خادم يادآور شد: اين مبلغ از محل اعتبار قانون مديريت خدمات كشوري پرداخت مي‌شود و فشاري براي بودجه شهرداري تهران ندارد.

به گزارش ايسنا، اعضاي شورا در مورد رقم بازپرداخت اين وام و سنگين نبودن اين اقساط براي كاركنان شهرداري بحث كردند و وقتي متوجه شدن بازپرداخت آن سنگين نيست، راضي شدند.

حمزه شكيب ـ رييس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران ـ با اشاره به پيشنهاد شهرداري تهران در مورد بلاعوض بودن اين كمك به صندوق ذخيره كاركنان شهرداري تهران نيز گفت: به دليل آنكه اين پول براي خريد سهام و كمك به كاركنان شهرداري تهران است و با توجه به نزديكي عيد فطر، خوب است، اين پول طبق پيشنهاد شهرداري بلاعوض باشد!

وي عنوان كرد: اين وام و بازپرداخت آن بارمالي را براي كاركنان شهرداري ندارد و دادن وام منطقي‌ترين راه حل بوده است.

حبيب كاشاني ـ خزانه دار شورا ـ نيز تاكيد كرد: پول شهرداري از محل عوارض مردم است و نبايد اين پول را براي كاركنان خود شهرداري خرج كنيم.

درادامه اين جلسه، پورزرندي ضمن حمايت از اين وام براي صندوق گفت: صندوق ذخيره كاركنان نوپاست و در حال حاضر امكان دادن اين پول را نداشت و به دليل شروع پذيره‌نويسي عام سهام بانك شهرداري بهتر است، اين كمك صورت گيرد.

به گزارش ايسنا، اعضاي شوراي شهر اين وام را با بازپرداخت پنج‌ساله و اقساط پنج هزار تومان براي كاركنان شهرداري با اكثريت آرا تصويب كردند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن