تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موزه هنرهاي معاصر اصفهان مهمان آثار مير حسين موسوي


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: موزه هنرهاي معاصر اصفهان مهمان آثار مير حسين موسوي
جام جم آنلاين: نمايشگاه نقاشي ها و عكس هاي معماري ميرحسين موسوي تصويري از 40 سال فعاليت اين هنرمند را در موزه هنرهاي معاصر اصفهان ، جلوه گر مي كند.


به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي موسسه فرهنگي هنري صبا وابسته به فرهنگستان هنر ، موزه هنرهاي معاصر اصفهان پس از تهران و تبريز با گشايش نمايشگاه نقاشيها و عكسهاي معماري مهندس ميرحسين موسوي هنرمند نام آشنا و نوگراي ايراني دستاوردهاي 4 دهه فعاليت پيگير وي را در عرصه هاي نقاشي انتزاعي و آبستره و معماري به نمايش گذاشته و تجلياتي از روح هنر شرق را در قالبهايي متنوع و مدرن ، به شهر اصفهان مي برد.

اين نمايشگاه كه شامل نقاشي هاي ده سال اخير و تصاويري از معماري هاي اين هنرمند ، طي بيش از چهار دهه فعاليت حرفه اي خود مي باشد ، بيش از 180 اثر را كه بسياري از آنها براي نخستين بار به نمايش درمي آيد ، ارائه خواهد كرد.

اين نمايشگاه سال گذشته در تهران مورد استقبال و توجه چشمگير هنرمندان و صاحب نظران قرار گرفت و به تقاضاي دانشگاه هنر اسلامي تبريز به تبريز رفت و اين بار به دعوت موزه هنرهاي معاصر اصفهان ميهمان اين شهر مي گردد.

آثار نقاشي ميرحسين موسوي كه سابقه آن به اوائل دهه 40 باز مي گردد روندي را ترسيم مي كند كه در آن گرايش هاي آبستره ، انتزاعي و هنر مفهومي با بهره از تكنيكهاي متنوعي چون: كولاژ ، رنگ روغن ، حجم و... تجلي يك روح سنتي و نشانه شناسي حكمت ، معنا و سنتهاي فرهنگي و معرفتي شرقي را در قالبهاي مدرن به نمايش مي گذارد.

همچنين نمايشگاه عكس هاي آثار معماري اين هنرمند كه يكي از مهمترين وجوه كارنامه هنري و حرفه اي او در مدت 40 سال فعاليت مي باشد ، شامل معماري بناهاي شركت آب اصفهان ، كانون توحيد ، مسجد سلمان فارسي رياست جمهوري ، بقعه شهداي هفتادوتن در بهشت زهرا ، ساختمان مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام ، دانشگاه شاهد و... است.

گفتني است اين نمايشگاه از روز يكشنبه 14 مهرماه در موزه هنرهاي معاصر اصفهان ميزبان عموم علاقمندان هنرهاي تجسمي ايران خواهد بود.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن