تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815323836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواست اصلي باشگاه بازي در ورشگاه تختي است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خواست اصلي باشگاه بازي در ورشگاه تختي است
خبرگزاري آريا- مديرعامل باشگاه فرهنگي و ورزشي تراكتورسازي تبريز گفت: خواست اصلي اين باشگاه و هواداران تيم ، برگزاري بازي هاي خانگي در ورزشگاه تختي است كه در اين زمينه توجه و حساسيت مسئولان سياسي و امنيتي ضروري است.

به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز، ناصر شفق در يك نشست صمصمي با تعدادي از هواداران و ليدرهاي تيم تراكتور افزود: در اين رابطه رايزني هايي را با مسئولان مختلف استان آغاز كرده ايم و سعي داريم تا به هر طريقي كه شده مجوز بازي در باغشمال را به دست آوريم.

در اين جلسه كه بيش از دو ساعت و نيم به طول انجاميد وي با بيان اينكه برخي مراجع در پاسخ به درخواست فوق باشگاه ، اعلام كردند كه بازي هاي تراكتور بايد در زمين چمن اختصاصي برگزار شود، تصريح كرد: اين در حالي است كه اگر واقع بينانه نگاه كنيم به جز ورزشگاه تختي زمين چمن مناسبي در سطح شهر تبريز اصلا" وجود ندارد.

شفق ادامه داد: ورزشگاه تختي به لحاظ موقعيت خاص و نزديكي سكوها به زمين و همچنين فشار هواداران يك امتياز بسيار ارزشمند براي بازي هاي خانگي تراكتور و ديگر تيم هاي تبريزي است كه بايد از اين فرصت نهايت استفاده را كنيم نه اينكه به دلايلي واهي از انجام بازي ها در آن جلوگيري شود.

وي ، با بيان اينكه هواداران تراكتور در تماس هاي مكرر با باشگاه و شخص مدير عامل خواستار برگزاري بازي ها در ورزشگاه تختي بوده اند، ابراز اميدواري كرد با رايزني هاي صورت گرفته اين خواسته تماشاگران محقق شود.

ناصر شفق گفت: از انتخاب فراز كمالوند خرسندم زيرا علاوه بر آنكه مبلغ قرارداد فراز كمالوند بسيار پايين تر از آقاي دست نشان است ايشان تفاوتي از لحاظ فني با فرد نامبرده ندارند و مبلغ قرارداد فعلي كه نود ميليون تومان است در صورتي به صورت تمام و كمال پرداخت خواهد شد كه تيم صعود كند و در صورت عدم صعود تيم مبلغ ده ميليون تومان كافي است!

مديرعامل باشگاه فرهنگي و ورزشي تراكتورسازي ، با اشاره به موقعيت و پايگاه اجتماعي تيم فوتبال اين باشگاه در نزد مردم آذربايجان، گفت: به خاطر چنين حساسيت و علاقه مردم به تيم محبوب خودشان ، امسال كادر فني و مديريت باشگاه تمامي تلاش خود را براي صعود به ليگ برتر به كار مي بندد كه در اين راستا دعاي خير مردم بايد همواره بدرقه راه تيم باشد.

شفق اذعان داشت: علت اصلي عقب ماندگي فوتبال تبريز هواي سردسير منطقه در فصل زمستان و عدم وجود زمين چمن مناسب براي تمرين تيم ها است و با توجه به آسيب شناسي جامع انجام شده در اين زمينه تيم هاي تبريزي و به خصوص تراكتور سازي فقط 300 ساعت جلسه تمريني در فضاي چمن برگزار مي كنند و اولين برف برابر با تعطيلي تمرينات تيم در زمين چمن است كه در مقايسه با ديگر تيم هاي شاغل فاجعه است.

شفق ، از هواداران تراكتورسازي به عنوان تاج سر باشگاه ياد كرد و افزود: تك تك اين هواداران براي باشگاه عزيز بوده و سعي خواهيم كرد پس از هفت سال آرزوي مردم خطه آذربايجان براي صعود تراكتور به ليگ برتر را جامه عمل بپوشانيم.

وي ، به ميزان علاقمندي مردم آذربايجان از سرتاسر جهان به تيم تراكتورسازي اشاره كرد و گفت: اخيرا" در فرودگاه دبي با يك نفر از آذربايجاني هاي مقيم كانادا روبرو شدم كه وي با ابراز علاقه شديد خود به تيم تراكتور، قول داد در صورت صعود اين تيم به ليگ برتر به هر يك از بازيكنان يك دستگاه خودرو هديه كند.

شفق تصريح كرد: چنين موارد به واقع نشان مي دهد كه تيم فوتبال تراكتورسازي از چه موقعيت و پايگاهي در نزد افكار عمومي و مردم دارد كه اين علاقه بايد با صعود به ليگ برتر پاسخ داده شود.

وي ، از كليه هواداران تراكتورسازي درخواست كرد تا با هماهنگي و يكپارچگي از تيم خود در جريان بازي هاي ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور حمايت كنند و همواره با پرهيز از هر گونه مسايل حاشيه اي تنها در فكر پشتيباني از تيم در شرايط مختلف باشند .

اين گزارش مي افزايد: مديرعامل باشگاه فرهنگي و ورزشي تراكتورسازي با اعلام اينكه جلسات او با هواداران هر ماه يكبار برگزار خواهد شد، از انجام انتخابات براي تعيين دبير كانون هواداران تيم در آينده نزديك خبر داد.

شفق گفت: از آنجائيكه هواداران تراكتور از تمامي اقشار جامعه هستند بنابراين فعاليت مجدانه و كارساز كانون هواداران مي تواند در موفقيت هاي تيم فوتبال مهم و اساسي باشد.مشكلات و خطرات موجود در كمين تراكتور سازي و مسايل پشت پرده تهديد زا براي تيم برشمرد.

شفق در ادامه سخنان خود از انتخاب آقاي كمالوند ابراز خرسندي نمودند و اشاره نمودند كه و همچنين ايشان از سقف تقريبا پايين قرارداد بازيكنان خبر دادند كه سقف مبالغ قرارداد بازيكنان 60 ميليون تومان است و كليه قرارداد ها در نيم فصل دوم انتشار خواهد يافت. آقاي شفق در ادامه، عدم صعود تراكتور سازي را به موازات تغيير شيوه فوتبال در ايران از سطح آسيا به اروپا و عدم امكانات موازي با سطح فوتبال اروپا در فصل زمستان امري طبيعي به حساب اوردند. ايشان وضعيت زمين چمن موجود در باشگاه و ديگر استاديوم ها را براي فوتبال تبريز كه مبتني بر تاكتيك و هوش است را بسيار نامناسب خواندند و از عدم توجه مسئولين ذيربط به اين مسئله انتقاد نمودند.

ايشان در مقايسه مسئولين استان با ديگر استان ها به استاندار همدان آقاي مرادي و نوع حمايت ايشان از تيم پاس اشاره كردند كه در 14 بازي انجام شده در خارج خانه همراه تيم پاس بوده است. آقاي شفق حسن بزرگ تيم تراكتور سازي را هواداران اين تيم خوانده و در ادامه از هوادار به عنوان تاج سر تيم تراكتور سازي ياد كردند. همچنين علت اصلي قبولي مدير عاملي تراكتور سازي را در كنار ديگر پيشنهادات موجود هواداران تيم و علاقه وافر ايشان به تيم تراكتور سازي اعلام كردند. آقاي شفق باغشمال را بهترين گزينه براي برگزاري بازي هاي تراكتور سازي دانستند و در اين رابطه از جلسات برگزار شده با مسئولين صدا و سيما براي ايجاد جو تلويزيوني به منظور برگزاري بازي ها در باغشمال اشاره كردند.

مدير عامل باشگاه تراكتور سازي در ادامه به اردوي برگزار شده در تركيه اشاره نمودند و سطح آمادگي تيم را در اين اردو 89 درصد اعلام كردند. آقاي شفق شگرد كار تراكتور سازان را در اين فصل بر مبناي سرعت اعلام كردند و سرعت را پيروز در هماوردگاه ديگر تاكتيك هاي موجود در فوتبال دانستند و ادامه دادند با شگرد موجود تا نيم فصل اول بازي ها سعي در جمع آوري امتيازات لازم توسط بازيكنان اصلي را خواهيم داشت تا در نيم فصل دوم از ذخيره ها بيشتر استفاده نماييم.

آقاي شفق تمامي تلاش هاي عوامل تيم را در جهت صعود تيم بيان كردند اما در اين راه دعاي خير مردم و دوستداران و هوادداران را به عنوان بهترين كمك حال تراكتور سازان اعلام كردند.

ايازي/ خبرنگار آريا در آذربايجان شرقي
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن