تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816547393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تظاهرات ضدآمريكايي مردم كربلا در اعتراض به توافقنامه امنيتي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تظاهرات ضدآمريكايي مردم كربلا در اعتراض به توافقنامه امنيتي‌


سرويس خارجي - خبرگزاري‌ها:‌

گروه‌هايي از مردم كربلا در يك راهپيمايي ضدآمريكايي در اطراف حرم امام حسين(ع)، ضمن محكوم كردن مطالبات زياده‌خواهانه آمريكا در توافقنامه امنيتي، اعلام كردند كه هيچ مصونيتي براي سربازان آمريكايي در عراق وجود نخواهد داشت.

به گزارش رسيده، در اين راهپيمايي كه سازمان امل اسلامي العراقيه آن را ترتيب داده بود، راهپيمايان از مناطق مركزي كربلا در 110 كيلومتري جنوب بغداد به حركت درآمدند و به سمت حرم حسيني راهپيمايي كردند.

راهپيمايان در پايان راهپيمايي خود با قرائت بيانيه‌اي برلزوم حفظ استقلال و حاكميت كامل عراق تأكيد و برخي بندهاي توافقنامه امنيتي آمريكا و عراق را محكوم كردند.

در اين بيانيه از دولت و پارلمان عراق خواسته شده است ضمن حفظ هشياري و دقت از هرگونه امضاي بيانيه كه استقلال و حاكميت عراق را ناديده بگيرد، اجتناب كنند.

‌بنابر اعلام يك نماينده مجلس عراق، آمريكا پيشنهادهاي تازه خود را در خصوص توافق‌نامه امنيتي به دولت بغداد ارائه كرد.

روزنامه دولتي الصباح به نقل از عضو فهرست ائتلاف عراق يكپارچه در مجلس اين كشور نوشت، هيات مذاكره كننده آمريكايي پيشنهادهاي تازه خود را درباره بندهاي توافقنامه امنيتي كه درباره آنها اختلاف نظر وجود دارد، به طور رسمي به دولت عراق ارائه كرد. ‌

معلي افزود، دولت اين پيشنهادها را بررسي و سپس به شوراي اجرائي و شوراي عالي سياسي و امنيت ملي تقديم خواهد كرد و براي تاييد نهايي نيز به مجلس ارائه مي‌شود.

اظهارات شيخ نعيم قاسم‌

معاون دبيركل حزب‌الله لبنان تأكيد كرد؛ توافقنامه‌ امنيتي ميان دولت عراق با نيروهاي آمريكايي به منزله مشروعيت بخشيدن به حضور نيروهاي آمريكايي در اين كشور است.

به نوشته روزنامه النهار، چاپ لبنان، شيخ نعيم قاسم، معاون دبيركل حزب‌الله لبنان در گفتگوي ويژه‌اي با شبكه خبري العالم اظهارداشت: ملت عراق كاملاً آماده اداره كشورشان هستند بدون اينكه نيازي به توصيه‌هاي خارجي تحت هر عنواني داشته باشند.

‌29 كشته‌

سلسله انفجارهاي شامگاه روز گذشته در مناطق مختلف بغداد 29 كشته و 90 زخمي برجا گذاشت كه سه مورد آن براثر انفجار خودروهاي بمبگذاري شده روي داد. به گزارش الجزيره، انفجارهاي روز گذشته در بغداد به هنگام افطار به وقوع پيوست. يكي از آنها در نزديكي مسجدي شيعي در جنوب غرب بغداد و ديگري در منطقه تجاري رخ داد. در همين حال ارتش آمريكا اعلام كرده كه ماه رمضان امسال كم حادثه‌ترين رمضان در بغداد طي سه سال گذشت بوده است.

از سويي، در حوادث جداگانه در استان نينوا واقع در شمال عراق، سه نفراز جمله يك پليس كشته و سه نفر ديگر زخمي و دو فرد مسلح نيز بازداشت شدند.

به گزارش رسيده از موصل، يك منبع وابسته به پليس شهر موصل مركز استان نينوا گفت، افراد مسلح ناشناس كه سوار بر خودرو بودند، به سوي يك پليس در غرب موصل تيراندازي و پس از كشتن وي فرار كردند. در حمله افراد مسلح به غيرنظاميان نزديك ايستگاه مسافربري محله در غرب موصل نيز يك غيرنظامي كشته و برادرش زخمي شد.

تشديد تدابير امنيتي‌

استاندار نجف از تشديد تدابير امنيتي در اين شهر به مناسبت عيد فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاري اصوات العراق، ، استاندار نجف، اعلام كرد؛ به مناسبت فرارسيدن عيدفطر براي اتخاذ تدابير امنيتي با فرماندهان امنيتي اين استان رايزني‌هايي را داشته‌ايم كه به موجب آن قرار است طرح امنيتي را براي استقبال از زائراني كه در روز عيد فطر به زيارت عتبات عاليات مي‌آيند، اجرا كنيم.




 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن