تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816491943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تسهيلات ويژه براي مهاجرت‌ كاركنان دولت به شهرهاي كوچك‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تسهيلات ويژه براي مهاجرت‌ كاركنان دولت به شهرهاي كوچك‌
سرويس سياسي - اجتماعي: سرپرست كميته امداد امام خميني(ره) گفت: اين نهاد در راستاي اجراي سياست‌هاي دولت، تسهيلات ويژه‌اي را براي كار كنان دولت كه به شهرهاي كوچك مهاجرت كنند اختصاص داده است.

حسين انواري در گفت‌وگو با خبرنگار اطلاعات افزود: يكي از سياست‌هاي مهم دولت تقويت اين حركت است و در تلاش است هرچه سريعتر اين طرح را به پايان برساند.

وي تصريح كرد: اين نهاد حمايتي در حال حاضر طرح مهاجرت مددجويان تحت حمايت اين نهاد را از شهر به روستا را در دستور دارد و در اين جهت كساني كه از شهر به روستا بروند مشكل مسكن و اشتغالشان رفع مي‌شود.

وي، تعمير و بازسازي واحدهاي مسكوني مددجويان را از ديگر اقدامهاي كميته امداد برشمرد و افزود: در سال جاري، 40 هزار واحد مسكن روستايي بهسازي شده و ساخت و بهسازي 20 هزار واحد مسكن شهري و بازسازي 35 هزار واحد مسكوني مددجويان تحت پوشش نيز در حال انجام است.

انواري همچنين به تامين مسكن اقشار آسيب‌پذير اشاره كرد و افزود: در تلاشيم تا بخشي از هزينه‌هاي اجرايي اين طرح را هم انجام دهيم.‌

سرپرست كميته امداد در ادامه سخنان خود از تشكيل مجمع حاميان سلامت خانواده درآينده نزديك خبر داد و گفت: براساس اين طرح از تمامي ظرفيت‌ها و مشاركت‌هاي مردمي براي تامين مسكن نيازمندان، رسيدگي به مسايل بهداشتي - درماني و تهيه جهيزيه براي آنان، نيازهاي آموزشي و تحصيلي، تكريم ايتام و رفع نيازهاي زنان سرپرست خانوار و از كارافتادگي استفاه مي‌شود.

انواري تهيه و اهداي سالانه 50 هزار جهيزيه براي دختران بي‌سرپرست و نيازمند را از ديگر اقدامهاي كميته امداد ذكر كرد.

وي، اكثر مددجويان زيرپوشش كميته امداد در بخش اشتغال را زنان سرپرست خانوار ذكر كرد و گفت: بايد به گونه‌اي براي آنان اشتغالزايي كنيم، تا سرپرستي زنان نسبت به كودكانشان تقويت شود و به اين ترتيب هزينه‌هاي فرهنگي ناشي از عوارض ايجاد شده، كاهش يابد.

سرپرست كميته امداد امام(ره)، تصريح كرد: اين نهاد براي تقويت زنان خانوار سرمايه‌اي را دراختيار اين قشر از افراد قرار مي‌دهد تا براساس توانايي و هنر خود توليد داشته باشند و كميته امداد در اين زمينه كالاهاي توليدي آنان را خريداري مي‌كند.

انواري همچنين درباره اقدامهاي كميته امداد در زمينه خودكفايي مددجويان اين نهاد، گفت: براي رسيدن به اين هدف از دو نوع ابزار استفاده مي‌شود، يكي اعطاي وام از صندوق اشتغال‌زايي كميته امداد و ديگري استعدادسنجي خانواده‌ها، آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي، واگذاري ابزار كار و مراقبت‌هاي كارشناسي براي وارد شدن به چرخه خودكفايي.

سرپرست كميته امداد امام خميني(ره)،‌ ميزان وام اشتغالزايي پرداختي به مددجويان از صندوق اشتغالزايي كميته امداد را به طور ميانگين 2 تا 6 ميليون تومان اعلام كرد و افزود: در برخي مواقع سقف اين وام به 10 ميليون تومان نيز مي‌رسد.انواري همچنين در مورد اقدامهاي صورت گرفته براي سرپرستي ايتام، بي‌سرپرستان و بدسرپرستها، گفت: سرپرستي و پوشش كودكان يتيم و بدسرپرست در طرح اكرام ايتام انجام شده است به طوري كه همه مردم در حد بضاعت خود مي‌توانند در اين طرح شركت كنند.

وي يادآور شد: هم‌اكنون در سراسر كشور حدود 80 تا 90 درصد ايتام زيرپوشش كميته امداد داراي يك تا سه حامي هستند.

انواري در بخش ديگري از سخنانش از فعاليت كميته امداد در كشورهاي جمهوري آذربايجان، لبنان، سوريه، عراق، تاجيكستان، افغانستان و... خبر داد و گفت: اين فعاليت‌ها يك سرمايه‌گذاري حمايتي است تا بتوانيم الگوي حمايتي را در كشورهاي خارجي بومي كنيم.

سرپرست كميته امداد همچنين به درمان بيماران نيازمند اشاره كرد گفت: كميته امداد با پزشكان متعددي در سراسر كشور قرارداد دارد و نيازمنداني كه تحت پوشش اين نهاد حمايتي باشند به آنان خدمات درماني ارايه مي‌شود.

به گفته وي، در هر شهرستاني حداقل 5 تا 6 پزشك طرف قرارداد كميته امداد است.






 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن