تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816857474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك سال پيش سازمان بازرسي و افزايش تعرفه پيامك!


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: يك سال پيش سازمان بازرسي و افزايش تعرفه پيامك!
1 - سال گذشته در چنين روزهايي سازمان بازرسي كل كشور اعلام كرد: اعلام بررسي موضوع كاهش تعرفه SMS در شوراي اقتصاد از سوي معاون وزير ارتباطات مورد موافقت سازمان بازرسي كل كشور قرار نگرفته است.
به دنبال اظهارات خلاف واقع رييس هيات‌مديره مخابرات مبني‌بر عدم اطلاع از گزارش سازمان بازرسي كل كشور و درخواست سازمان تنظيم مقررات راديويي در خصوص كاهش تعرفه پيام كوتاه نامبرده جهت اخذ پاره‌اي توضيحات به سازمان بازرسي كل كشور فراخوانده شد كه در جلسه مذكور موضوع خلاف واقع بودن آن به ايشان تذكر داده شده و پيشنهاد بررسي موضوع كاهش تعرفه SMSدر شوراي اقتصاد از طرف ايشان مطرح كه مورد موافقت سازمان بازرسي كل كشور قرار نگرفت و اعلام شد همان گونه كه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به درستي اجراي پيشنهادهاي سازمان بازرسي كل كشور به مراجع ذي‌ربط ارجاع دادند، اين موضوع در حيطه وظايف و اختيارات سازمان تنظيم مقررات راديويي است. در جلسه منعقده بر اين نكته تاكيد شد كه سازمان بازرسي كل كشور در ارديبهشت ماه سال جاري گزارش كاهش قيمت پيامك و لزوم ارتقاي كيفي شبكه را به وزارت راتباطات و فناوري اطلاعات ارسال كرده است كه دستگاه مذكور در مورخ 13/6/86 در پاسخ چنين اعلام داشته است:
«كاهش تعرفه SMS در كشور در برنامه سال جاري سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات منظور شده و اقدامات كارشناسي آن به اتمام رسيده و هر چه زودتر در كميسيون تنظيم مقررات مطرح خواهد شد و پس از حصول نتيجه و عملياتي شدن به كليه اپراتورها ابلاغ مي‌‌شود.»
2 - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، سال گذشته در چنين روزهايي خبر از تدوين طرح جامع تعرفه خدمات مخابراتي جهت ارائه به شوراي اقتصاد را ارائه كرد و افزود: هدف اصلي وزارت ارتباطات حركت در مسير كاهش تعرفه‌ها است. محمد سليماني در خصوص تغيير و اصلاح برخي تعرفه‌ها چون پيامك و سيم‌كارت اعتباري اظهار كرد: در خصوص تعرفه پيامك(SMS) بايد به چندين مورد توجه داشت، قيمت‌هاي جهاني SMS و درآمدهاي مخابرات از جمله مسائلي است كه بايد مورد نظر قرار گيرد. اين درحالي است كه وزارت ارتباطات و شركت ارتباطات سيار طي چند ماه گذشته تعرفه پيامك لاتين را به 222‌ريال افزايش دادند!
3 - سال گذشته در چنين روزهايي صابر فيضي در گفت‌وگويي عنوان داشت كه موضوع تبديل ودايع مشتركان تلفن ثابت و همراه به سهام منتفي نيست، اما هنوز قانون آن تصويب نشده است. وي در ادامه خاطرنشان ساخت كه طبق قوانين موجود، ودايع را نمي‌توان به سهام تبديل كرد و اين كار مستلزم طي مراحل حقوقي است. فيضي، در پاسخ به اين سوال كه آيا قانوني در اين زمينه به تصويب خواهد رسيد يا خير؟ گفت: اين موضوع از اختيارات ما خارج است و بايد توسط مجلس و دولت، اقدامي در اين خصوص انجام شود.
وي، همچنين در زمينه اقدامات انجام شده مرتبط نيز خاطرنشان كرد: هنوز اقدامي در اين رابطه انجام نشده است، اما زمان زيادي براي آن لازم نيست و حتي ممكن است ظرف يك روز اقدامي جهت تغيير اين جريان انجام شود.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن