تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816464932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناخرسندي استاندار از نبود تعامل بين مسئولان سياسي و ائمه جمعه


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ناخرسندي استاندار از نبود تعامل بين مسئولان سياسي و ائمه جمعه
عبدي- استاندار خراسان شمالي در جمع امامان جمعه شهرهاي استان، از نبود تعامل بين مسئولان سياسي و ائمه جمعه ابراز ناخرسندي كرد.

مهندس محمدحسين جهانبخش در اين جلسه كه فرمانداران، بخشداران و تعدادي از مديران كل استان نيزحضور داشتند، گفت: بيان مشكلات شهرها توسط ائمه جمعه حاكي از نداشتن تعامل مناسب بين بخشداران، فرمانداران وائمه جمعه است.

وي تصريح كرد: بيشتر مشكلات مطرح شده توسط ائمه جمعه در جريان مسائل اجرايي قابل پي گيري و حل است كه با تعامل مسئولان، مسائل به راحتي رفع مي شود و موجب گلايه مندي مردم نمي شود.

وي با اشاره به موضوع پيش آمده در شهر شوقان اظهار داشت: وظيفه شما مسئولان پي گيري و نظارت عاليه بر دستگاه هاي اجرايي است، تا مشكلي كه در شهر شوقان پيش آمد و دانش آموزان معصوم اين شهر 5 روز از مدرسه محروم بودند، تكرار نشود.

وي تاكيد كرد: به هيچ عنوان نبايد فرد واجب التعليم در استان از تحصيل بازبماند. وي اضافه كرد: مديران كل بايد آمار روستاها و شهرهاي استان را كه در سال گذشته و نيمه نخست امسال بازديد داشته اند به استانداري اعلام كنند تا با تهيه نرم افزار، مناطقي كه كمتر مورد بازديد قرار گرفته است، شناسايي شود.

وي اظهار داشت: مسئولان و مديران كل استان حتي اگر يك ساعت هم به شهرستان و يا بخشي از استان سفر مي كنند بايد فرماندار شهرستان را به عنوان نماينده عالي دولت در جريان بگذارند.

وي بيان كرد: در صورت بازديد چند ساعته مديركل از يك شهرستان، بايد ديداري با امام جمعه شهر و فرماندار شهرستان نيز داشته باشد.

وي با اشاره به لزوم توجه به مسائل فرهنگي و توسعه اماكن فرهنگي و حوزه هاي علميه عنوان كرد: 5 ميليارد ريال براي ساخت و توسعه حوزه هاي علميه استان اختصاص يافته است.

وي با اشاره به اين كه از 22 هزار كارمند شاغل استان 2 هزار و 664 كارمند شاغل مجردند، گفت: 10 درصد جمعيت شاغل استان مجردند كه بايد وقت گذاشت و مشكل ازدواج آن ها را حل كرد.

امام جمعه جاجرم نيز در اين جلسه با اشاره به در پيش بودن سفر دوم رئيس جمهوري به استان پس از پايان ماه مبارك رمضان گفت: در سفر اول هيئت دولت به استان، رئيس جمهوري قول مساعد داد، با تصميم انقلابي، تقسيمات كشوري در شهرستان جاجرم تغيير كند كه مردم منتظر تحقق اين وعده در سفر دوم هستند.

حجت الاسلام موسوي عنوان كرد: شهرستان جاجرم تحت پوشش سيماي استاني نيست كه سبب گلايه شهروندان شده است.

حجت الاسلام شريعتي نژاد امام جمعه شهر فاروج نيز عنوان كرد: سيماي استان به طور مناسب در فاروج دريافت نمي شود و ساخت مصلاي شهرستان پس از سال ها هنوز به جايي نرسيده است كه براي فاز اول آن نياز به 5 ميليارد ريال اعتبار است. وي اضافه كرد: استقرار برخي ادارات در شهرستان ضروري است.

امام جمعه شهر راز هم گفت: باتوجه به مرزي بودن منطقه، پوشش شبكه هاي صدا و سيماي كشور در راز و جرگلان مناسب نيست.

حجت الاسلام منصوري افزود: بنياد شهيد و امور ايثارگران در راز و جرگلان فعاليت ندارد به گونه اي كه گلزار شهدا ساماندهي نشده و تابلوي شهدا رنگ و روي خود را از دست داده است.

وي تصريح كرد: راز و جرگلان بودجه ورزشي ندارد و متاسفانه مديركل تربيت بدني به قول خود مبني بر سفر به منطقه عمل نكرده است.

وي بيان كرد: افراد بازمانده از تحصيل در منطقه ما زياد است كه باتوجه به دستورالعمل جديد وزارت آموزش و پرورش درباره كلاس ها و ساماندهي نيروها، تعداد افراد بازمانده از تحصيل افزايش خواهد يافت.

حجت الاسلام تاتاري امام جمعه شوقان نيز با اشاره به مشكلات اين شهر اظهار داشت: برنامه هاي صدا و سيما در شوقان با مشكل دريافت مي شود و بيكاري جوانان، نبود مجتمع فرهنگي و سالن ورزشي از مشكلات شهروندان شوقان است.وي بيان كرد: توجه به راه كرنخ-عمارت كه نيازمند بازسازي است و تسريع در روند گازرساني به شوقان از ديگر خواسته هاي شهروندان شوقان است.

حجت الاسلام سجادي امام جمعه آشخانه نيز نبود زمين براي ساخت حوزه علميه و نبود مصلي را از مشكلات فرهنگي شهرستان مانه و سملقان نام برد.

حجت الاسلام دلبري امام جمعه صفي آباد هم درباره مشكلات اين شهر گفت: وجود مشكلات درماني در شهر، شور بودن آب آشاميدني در 7 ساعت از شبانه روز و خطرناك بودن جاده گراتي، صفي آباد كه قرباني زيادي را مي گيرد و كمبود فضاهاي آموزشي و مختلط بودن برخي مدارس از مشكلات عمده صفي آباد است.

وي عنوان كرد: اسفراين و صفي آباد تحت پوشش شبكه استاني نيست و همچنين يك سالن ورزشي در شهر صفي آباد كه كف پوش ندارد.

وي لزوم گازرساني به صفي آباد و اختصاص زمين براي حوزه علميه خواهران را از ديگر خواسته هاي شهروندان عنوان كرد.

حجت الاسلام كوثري امام جمعه شيروان هم گفت: محتواي سيما جاي اعتراض دارد و بايد بيشتر به حوزه هاي فرهنگي و ديني توجه شود.

مستمك مدير سازمان ملي جوانان هم گفت: از 278 هزار جوان 149 هزار و 796 مجرد در نيمه نخست امسال شناسايي شده و لذا لزوم ساماندهي بحث ازدواج جوانان ضروري است.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن