تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805450927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال همه نگاه‌ها به ورزشگاه آزادي در هفته دربي‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال همه نگاه‌ها به ورزشگاه آزادي در هفته دربي‌ها
گروه ورزشي - اصغر منصور كاظمي: هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال با برگزاري چهار ديدار آغاز خواهد شد كه مهمترين بازي‌هاي روز پنجشنبه مربوط مي شود به دو مسابقه دربي در شهرهاي اهواز وشيراز؛ جايي كه تيم‌هايفولا‌د خوزستان با استقلا‌ل اهواز ومقاومت سپاسي با برق شيراز روبه رو مي شوند. اما ساير بـازي‌هـاي هفته نهم روزجمعه در شهرهاي‌ مـخـتـلـف بـرگزار خواهد شد كه گل بازي ‌هاي اين روز مربوط است به دربي بزرگ پايتخت بين تيم‌هاي پرسپوليس و استقلا‌ل. هميشه بازي‌هاي دربي از حساسيت خاص خودش برخوردار است و پيش بيني تيم برنده‌‌بازي سرخابي ها تقريبا غير ممكن مي ‌باشد. در تمامي ديدارهاي گذشته هر تيمي كه ازشرايط روحي و رواني خاصي برخوردار بوده توانسته فاتح دربي شود.‌سرخابي‌ها‌‌تاكنون در شصت و چهار ديدار به مصاف‌ يكديگر رفته ‌اند كه آبي پوشان بيست بار برنده دربي بوده ‌اند و 16 ديدار هم به سود قرمزها خاتمه يافته است‌ و در 28 مسابقه دو تيم به تساوي رضايت داده‌اند. بايد ديد درشصت و پنجمين بازي دربي كدام تيم در پايان سرود پيروزي سرخواهد داد.

پيام خراسان پيكان قزوين

در ورزشگاه ثامن الا‌ئمه مشهد و از ساعت 16 تيم‌هاي پيام و پيكان رو در روي يكديگر قرار مي‌گيرند. شاگردان خداداد عزيزي با اين روشي كه در پيش گرفته‌اند فعلا‌‌‌قصد ندارند از قعر جدول جدا شوند و بعيد به نظر مي رسد كه‌‌‌اين تيم بتواند حداقل تا چند هفته ديگر متحول شود، مگر اينكه كادر فني تيم مشهدي فكري به حال تيم‌‌‌‌خود كند. بازيكنان پيام اگر بتوانند در برابر حريف خود به نتيجه تساوي برسند اين برايآنها حكم برد را دارد. گرفتن حتي يك امتياز از تيم دوم جدول كار بزرگي براي اين تيم محسوب مي شود. در طرف ديگر ميدان، تيم پيكان قزوين قرار دارد. بازيكنان خودرو سازان در اين فصل بازي متفاوتي را نسبت به فصل قبل از خود به نمايش مي گذارند و اگربتوانند به همين منوال در بازي‌هاي آينده در زمين حاضر شوند بايد تيم پيكان را يكي از مدعيان جدي قهرماني در ليگ هشتم دانست. بازيكنان اين تيم به خوبي مي دانند كه پيروزي برابر پيام بسيار ارزشمند است چرا كه سه امتياز اين ديدار باعث مي گردد پيكان با خيالي آسوده در جمع بالا‌ نشينان جدول جا خوش كند.

فولاد خوزستان استقلا‌ل اهواز

در ورزشگاه تختي اهواز و از ساعت 16 فولاد به ديدار استقلا‌ل اهواز مي‌رود. دربي خوزستان هميشه زيبا و در بعضي مواقع پرگل بوده است.‌‌‌اما اين ديدار براي فولا‌دي‌ها از اهميت زيادي برخوردار‌‌مي‌باشد و دليل آن اين است كه فولا‌دي‌ها پس حضور در ليگ آزادگان‌ يك بار ديگر با خريد امتيازسپاهان نوين به ليگ برتر بــازگـشـتـه‌انـد ودر شـرايـط كـنـونـي نـسـبـت بـه آبي پوشان از وضعيت بهتري برخوردار مي باشند و بازيكنان اين تيم براي اينكه بتوانند شايستگي هاي خود را به هوادارانشان ثابت كنند مي‌خواهند به هرنحو ممكن برنده دربي خوزستان لقب بگيرند. اما در آن طرف ميدان، اكبر ميثاقيان تااينجاي كار هنوز نتوانسته آبي پوشان اهوازي را به‌‌جايگاه اصلي‌شان برساند. كسب نتايج ضعيف كه بدترين آن باخت سنگين مقابل همنام تهراني خود بوده است اين مربي را روي لبه تيغ اخراج از استقلا‌ل اهواز قرار داده است؛ تنها راهي كه مي‌تواند حداقل دو سه هفته‌اي بركنار ي كادر فني آبي‌ها را به تعويق بيندازد اين است كه استقلا‌لي‌ها بتوانند در دربي شهرشان به پيروزي برسند. بايد ديد كه آيا ميثاقيان مي‌تواند در برابر فولاد طوري تيمش را راهي ميدان نمايد كهدر پايان به يك پيروزي دلچسب برسد يا اينكه با يك شكست ديگر اين تيم به انتهاي جدول نزديكتر مي‌شود.

مقاومت سپاسي برق شيراز

در ورزشگاه حافظيه شيراز و از ساعت 16 مقاومت با برق روبه رو مي‌شود. دربي شيراز هم حساسيت خاص خودش را دارد. هر دو تيم در ليگ هشتم شرايط خوبي دارند؛ مخصوصا تيم برق كه با يك بازي كمتر نسبت به‌‌‌‌‌پيكان درصدر جدول قرار دارد. بازيكنان مقاومت بازي بسيار سختي را برابر حريف پيش رو دارند ودليل آن اين است كه تيم برق براي اينكه بتواند جايگاه فعلي خود را درصدر جدول حفظ نمايد تمام توان خود را به كار خواهد گرفت كه در پايان بازي نتيجه دلخواه را به دست آورد و اگر تيم مقاومت مي‌خواهد دربي حافظيه را به سود خود خاتمه دهد بايد بازيكنان اين تيم بتوانند زودتر از حريف به گل برسند و با آرام كردن بازي و بردن توپ به كناره ها اتلا‌ف وقت نمايند. اما بازيكنان برق براي پيروزي در برابر مقاومت لحظه شماري مي‌كنند و به كمتر از كسب هر سه امتياز بازي قانع نخواهند شد. برقي ها با پيروزي پرگلي كه هفته قبل مقابل تيم پرمهره مس كرمان كسب كردند از روحيه بالا‌يي براي اين ديدار برخوردارند‌‌و شايد همين موضوع كفه ترازو را به سود برقي‌ها سنگين نمايد.

پگاه گيلا‌ن صباي قم

در ورزشگاه شهيد عضدي رشت واز ساعت 16 پگاه به ديدار صباي قم مي رود. بازيكنان پگاه با اينكه‌‌‌‌‌بازي‌هاي بسيار خوبي از خود به نمايش مي‌گذارند اما تاكنون نتوانسته‌اند به نتايج مورد نظر برسند. اين تيم در كارگروهي تا پشت محوطه جريمه حريفان عملكرد قابل قبولي دارد ولي مهاجمين گيلا‌ني در نواختن ضربات آخر با مشكل روبه رو هستند كه همين امرباعث شده كه اين تيم در برابر حريفان نتواند به پيروزي برسد. اگر بازيكنان پگاه مي خواهند در شهرشان صبا باتري قم را متوقف كنند بايد قدر فرصت‌ها را به خوبي بدانند. خط حمله اين تيم اگر كمي به خود باوري برسد پيروزي در برابر صبا دور از دسترس‌‌‌‌نخواهد بود. در طرف ديگر ميدان، شاگردان فيروز كريمي‌‌‌‌‌‌درهمسايگي‌‌حريف خود قرار دارند. بازيكنان صبا هم مثل تيم مقابل از شرايط مناسبي برخوردار نمي باشند، مگر اينكه در اين مسابقه بتوانند با غلبه بر ميزبان خود به وضعيتشان سرو سامان بدهند.

جمعه 12 مهر ماه پرسپوليس استقلا‌ل

در ورزشگاه آزادي و از ساعت‌‌‌‌15 به قضاوت سعد كميل كويتي وكمك‌هاي ايراني او حسين نجاتي و اسماعيل صفيري، پرسپوليس ميزبان استقلا‌ل‌مي‌باشد. روز جمعه يكبار ديگر ورزشگاه آزادي شرمنده هواداران سرخابي‌ها خواهد شد. بيش از يكصد هزار تماشاگر مشتاق خود را به ورزشگاه مي‌رسانند تا از نزديك شاهد ديدار تيم‌هاي محبوب خود باشند. قرمز پوشان پايتخت در شرايطي به ديدار حريف خود مي‌روند كه از وضعيت مناسب‌تري در جدول رده‌بندي برخوردار مي‌باشند. اما يكي از نقاط ضعف‌‌‌‌‌اين تيم،‌‌عدم هماهنگي درخط مياني است؛ جايي كه بازيكني‌‌‌مثل مازيار زارع هنوز نتوانسته انتظارات كادر فني را برآورده نمايد. بازيكنان پگاه گيلا‌ن در ديدار قبلي مقابل پرسپوليس بارها و بارها توانستند‌‌‌از اين نقطه از زمين سرخپوشان تدارك ضد حمله به روي دروازه اين تيم را ببينند و در اصل با اين كار خود به كادر فني آبي‌پوشان نشان دادند كه كمربند مياني پرسپوليس شكننده است. اگر بازيكنان پرسپوليس مي‌خواهند فاتح دربي 65 باشند بايد قلب خط دفاعي استقلا‌ل را هدف حملا‌ت خود قرار دهند و رو به يك بازي سرعتي بياورند و با پاس‌هاي تك ضرب و زميني، خود را به دروازه تيم مقابل نزديك كنند؛ البته مهاجمين قرمزها هم بايد از فرصت‌هاي ايجاد شده نهايت بهره را ببرند و قادر باشند دروازه تيم مقابل را باز نمايند. در نقطه مقابل آبي‌پوشان تحت مربيگري امير قلعه نوعي هيچگاه به پرسپوليس نباخته‌اند وهمين امر‌‌بازيكنان استقلا‌ل را از نظر روحي در شرايط مطلوبي قرار مي‌دهد؛ هر چندكه اين تيم هم مثل رقيب خود داراي نقاط ضعف مي‌باشد كه يكي از آنها در خط دفاعي است؛ در اين نقطه از زمين آبي‌پوشان از سرعت لا‌زم برخوردار نيستند و همين موضوع باعث خواهد شد كه نگراني‌هايي در دفاع استقلا‌ل ديده شود. بازيكنان استقلا‌ل اگر مي خواهند قافيه را به حريف نبازند بايد در ميانه ميدان پا به پاي بازيكنان قرمز پوش در زمين بدوند و در جنگ‌هاي نفر به نفر، نبض‌‌‌‌‌ميانه ميدان را در اختيار بگيرند. اگر بازيكنان دو تيم به دور از مسائل حاشيه‌اي دربي ، فقط به فكر ارائه يك بازي زيبا و تماشاگر‌‌‌پسند باشند ديدار شصت و پنجم سرخابي‌ها مي‌تواند به يكي از خاطره انگيزترين بازي‌هاي اين دو تيم تبديل شود.

مس كرمان ابومسلم

در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان و از ساعت 16 مس با ابومسلم مسابقه خواهد داشت. بازيكنان مس پس از باخت سنگين در بازي قبلي خود برابر برق مي‌خواهند با پيروزي بر ابومسلم طعم تلخ باخت در مقابل تيم شيرازي را از ياد ببرند و با غلبه بر حريف ، همچنان در كورس تيم‌هاي بالا‌ي جدول باقي بمانند.شاگردان پرويز مظلومي اگر مي‌خواهند در شهرشان به پيروزي برسند بايداز لحظه آغاز مسابقه حملا‌ت همه جانبه خود را روي دروازه تيم ميهمان تدارك ببينند و با ارسال هاي بلند توپ، مدافعين ابومسلم را تحت فشار قرار دهند و با ايجاد موقعيت براي بازيكنان خودي راهي به دروازه حريف پيدا نمايند. در آن سوي ميدان، تيم ابومسلم قرار دارد. بازيكنان اين تيم براي نباختن پا به ميدان مي گذارند و خوب مي دانند كسب يك امتياز هم برايشان كمتر از برد نمي باشد.

راه آهن ري سپاهان اصفهان

در ورزشگاه اكباتان و از ساعت 16 تيم هاي راه آهن و سپاهان با هم مسابقه خواهند داشت. بازيكنان راه آهن كه در مسابقه گذشته خود مقابل استقلا‌ل علي رغم باخت به خاطر ارائه بازي بهتر نسبت به حريف مورد تحسين تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند اگر بتوانند در ديدار مقابل سپاهان هم مثل مسابقه با استقلا‌ل در زمين حاضر شوند مي توانند به كسب سه امتياز اين بازي اميدوار باشند ، به شرطي كه مهاجمين جوان راه آهن از فرصتهاي ايجاد شده روي دروازه تيم مقابل نهايت استفاده را ببرند و با گلزني خود باعث پيروزي تيمشان شوند. در طرف ديگر ميدان، تيم سپاهان قرار دارد، بازيكنان تيم اصفهاني به اين ديدار به چشم ديگري نگاه مي كنند چرا كه غلبه بر تيم ميزبان باعث خواهد شد كه سپاهان كم كم خود را به جمع تيم هاي مدعي نزديك كند .

پاس همدان ملوان انزلي

در ورزشگاه قدس همدان و از ساعت 16 پاس به ديدار ملوان مي رود . بازيكنان پاس اگر مي خواهند بر تيم ملوان پيروز شوند بايد ابتدا به فكر گل نخوردن باشند و ضمن محافظت از دروازه خود، در ضد حملا‌ت نيم نگاهي به دروازه تيم حريف نيز داشته باشند .تيم همداني در اين فصل بازي هاي خوبي را به نمايش نگذاشته است، در حالي كه انتظارمي رفت تيم همداني در فصل هشتم به تيمي متحول شده تبديل شود ولي در عمل تا اينجاي كار اين گونه نشده است. در طرف ديگر، بازيكنان ملوان هم از شرايط مـشـابـهـي نـسـبـت به حريف خود برخور دارند. شاگردان محمد احمدزاده به آرامي دارند به انتهاي جدول نزديك و نزديكتر مي شوند و اگر كادر فني نتواند در پايان نيم فصل اول، تيم خود را دچار تحول نمايد بايد شاهد سقوط ملوانان به دسته پايين تر بود.

ذوبآهن سايپا

در ورزشگاه فولاد شهر و از ساعت 16 ذوب آهن پذيراي سايپا مي باشد.بازيكنان ذوب آهن كه پس از مدتها صدر جدول را از دست داده‌اند براي اينكه بتوانند دوباره به جايگاه قبلي خود بازگردند مـي‌خـواهـنـد در شهرشان سايپا را با شكست روبروسازند و براي اين كار بايد از مركز زمين نبض بازي رادر دست بگيرند و بازيكنان خط مياني حريف را از كار بيندازند. اگر هافبك هاي تيم اصفهان در ميانه ميدان بر نفرات سايپا پيروز شوند رسيدن به 3 امتياز بازي دور از دسترس نخواهد بود.در طرف ديگر، تيم سايپا قرار دارد. بازيكنان اين تيم كه در بازي برابر ملوان به تساوي رضايت دادند و نتوانستند به خواسته خود برسند مي خواهند دست به كار بزرگي بزنند و ذوب آهن را در اصفهان مغلوب نمايند؛ بايد ديد كه آيا آنها موفق مي‌شوند دومين باخت فصل را به ذوب آهن تحميل كنند.
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن