تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815745390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست مشترك دولت و مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نشست مشترك دولت و مجلس
دولت- همشهري آنلاين:
رئيس جمهوري اسلامي ايران در نشست مشترك دولت و مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: بايد در كنار هم، اهداف انقلاب و ارزش‌ها را به پيش ببريم

به گزارش واحد مركزي خبر، آقاي محمود احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه دولت و مجلس يار و همراه هم هستند، تصريح كرد: دولت نهم بيشترين پايبندي به قوانين و مصوبات مجلس را داشته است.

وي همچنين با تاكيد بر اينكه قواي مجريه و مقننه در نقطه مقابل هم قرار ندارند بلكه در يك راستا و مكمل هم هستند، تصريح كرد: موفقيت دولت، موفقيت مجلس است و دولت بدنه كارشناسي مجلس است.

رئيس جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينكه دولت نهم قانونمندترين دولت پس از پيروزي انقلاب اسلامي است، افزود: دولت، متعهد به اجراي قانون بوده و آن را وظيفه خود مي‌داند و قانونمند بودن را نشانه انقلابي‌گري مي‌‌داند.

رئيس قوه مجريه بارديگر با تاكيد بر اينكه دولت نهم به قوانين و مصوبات مجلس شوراي اسلامي بيشترين پايبندي را در مقايسه با دولت‌هاي گذشته دارد، خاطر نشان كرد: دولت نظارت مجلس را بهترين هديه براي خود مي‌داند.

رئيس ‌جمهور با اشاره به اينكه هيچكدام از دولت‌هاي گذشته به اهداف برنامه‌‌هاي توسعه دست نيافتند، گفت: البته دولت نهم براساس آمار و ارقام مستند، بيشترين تحقق برنامه‌ها را داشته و در مقايسه با بقيه دولت‌ها بسيار موفق بوده است، اما باوجود اين موفقيت‌ها عده‌اي بيرون از دولت و مجلس به تبليغات منفي عليه دولت مي‌پردازند و معتقديم جوسازي عليه اقدامات دولت و زير سوال بردن ارزش‌ها ناشكري است.

آقاي احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنانش با ارايه گزارشي از سفر به نيويورك خاطرنشان كرد: امپراطوري امريكا با تبليغات يكسويه 300 ميليون نفر را در امريكا ايزوله كرده است و ما در برنامه‌هاي مختلف درپي رساندن پيام‌ انقلاب اسلامي به مردم جهان و به ويژه مردم امريكا بوديم.

وي اضافه كرد: صحنه نيويورك يك فرصت تاريخي است كه بايد از آن براي انتقال پيام انقلاب به جهانيان استفاده برد.

رئيس ‌جمهور گفت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي به جز شهيد رجايي و مقام معظم رهبري از اين فرصت تاريخي به طور شايسته استفاده نكردند.

وي با اشاره به اينكه در صحنه جهاني همه منتظر شنيدن پيام انقلاب و جمهوري اسلامي ايران هستند، ادامه داد: امروز سخنان ديگران در رسانه‌هاي جهاني كم ‌رنگ شده و حتي انعكاس پيدا نمي‌كند اما به محض حضور ايران، تكاپوي رسانه‌ها بيشتر مي‌شود و همگي درپي گرفتن خبر از ايران هستند و امسال با استفاده از اين فضاي رسانه‌اي زير سوال بردن بنيان ليبرال دمكراسي و مطرح كردن انديشه ديني را در برنامه خود داشتيم.

رئيس ‌جمهور افزود : در جهان دو بت به نام آمريكا و اسراييل درست شده بود كه كسي نمي‌توانست به آنها نزديك شود، اما به فضل الهي و ايستادگي ملت ايران امروز هيمنه اين دو بت شكسته شده است.

آقاي احمدي‌ نژاد با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي و آمريكا از سال گذشته همه توان خود را بكار گرفتند تا مانع از رسيدن پيام ملت ايران به گوش جهانيان شوند، تصريح كرد: هرچه سنگين ‌ترين تبليغات را به راه انداختند اما به فضل الهي و با وجود همه تبليغاتي كه انجام شد در تظاهرات اصلي كه در مقابل سازمان ملل متحد برگزار كردند، حداكثر جمعيتي كه توانستند جمع‌ آوري كنند به هزار نفر نمي‌رسيد.

وي تاكيد كرد: امروز به فضل الهي گوش شنوا براي شنيدن آرمان‌هاي ملت ايران چندين ميلياردي شده است و آرمانهاي امام ( ره ) و رهبري عزيز در حال تحقق است.

رئيس ‌جمهور بارديگر گفت: دوران امپراطوري امريكا به پايان رسيده است و بايد دست به دست هم بدهيم تا به لحاظ آرماني و تئوري، خلائي كه در دنيا ايجاد مي‌شود را پر كنيم و امروز زمان شكوفايي انقلاب و ياران انقلاب است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز نشست مشترك دولت و مجلس را فرصت مناسب براي هماهنگي در خدمت‌ رساني بيشتر به مردم خواند.

دكتر علي لاريجاني حركت كلي دولت را در پيگيري آرمان‌هاي امام راحل و انقلاب موفق خواند و گفت: مجلس شوراي اسلامي با اهتمام به امر نظارت و با توجه به تنگناهاي اجرايي درصدد است همكاري با دولت را تسريع كند تا شاهد پيشرفت ايران باشيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به خصوصيات ديني ممتاز دولت نهم تاكيد كرد: بحمدالله رئيس‌ جمهور و وزراي دولت از آراستگي ديني خوبي برخوردارند و براي خدمت به مردم حريص بوده و تلاش زيادي دارند تا كارهاي كشور سريع تر انجام شود.

لاريجاني با ارج نهادن روحيه خدمتگذاري دولت در سفرهاي استاني و كاهش مشكلات مردم تاكيد كرد: مردم از اين جهت خوشحالند كه حركت كلي دولت، پيگيري آرمان‌هاي امام ( ره ) و انقلاب بوده و از اين جهات دولت نهم نمره خيلي خوبي مي‌گيرد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: بايد به تعاطي فكري ميان مجلس و دولت اهميت بدهيم و نگذاريم برخي اختلافات سطحي و كوچك در برداشت از قوانين به حذف و نفي يكديگر منجر شود.

وي به برخي انتظارات مجلس از دولت اصولگرا اشاره كرد و گفت: توقع داريم كه دولت بيش از پيش نمونه قانونگرايي و محل تمركز و اهميت به قانون باشد.

لاريجاني همچنين با اشاره به نيل به اهداف سند چشم‌ انداز 20 ساله و رشد توليد در كشور خاطرنشان كرد: بايد با كمك يكديگر براي كنترل تورم و تسريع صادرات و سرمايه ‌گذاري برنامه ‌‌ريزي جامعي داشته باشيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: مجلس در كنار دولت است و آماده‌ايم در برخي زمينه‌هاي اولويت‌ دار همچون مسائل انرژي و آموزش و پرورش كمك ‌كار دولت بوده و با توجه به اهميت ثبات در سياست‌هاي سرمايه‌ گذاري، صادرات و واردات، كشور را به نقطه تعالي برسانيم.

وي در ادامه نظارت قوي را كمك‌ كننده بخش اجرايي كشور دانست و تاكيد كرد: مجلس شوراي اسلامي با اهتمام به امر نظارت و با توجه به مجموعه تنگناهاي اجرايي درصدد است همكاري با دولت را تسريع كرده تا شاهد پيشرفت كشور باشيم.

در ابتداي نشست مشترك دولت و مجلس، حجت‌الاسلام مصباحي ‌مقدم، كاتوزيان و عبداللهي به نمايندگي از ساير نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، انرژي و ضرورت رسيدن به اهداف چشم ‌انداز بيست ساله مطالبي بيان كردند.

همچنين رحيمي معاون حقوقي و پارلماني رئيس‌ جمهور،‌ حسيني وزير اقتصاد و دارايي و جهرمي وزير كار و امور اجتماعي با اشاره به ضرورت تعامل بيش از پيش دولت و مجلس شوراي اسلامي، گزارشي از روند اجراي طرح تحول اقتصادي و فرآيند پيش‌ رو و ميزان رشد صنعت، مسكن و توليد نفت و انرژي در كشور ارائه دادند.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن