تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820637883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف: احداث نمايشگاه بين‌المللي تهران درشهر آفتاب درحال انجام است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قاليباف: احداث نمايشگاه بين‌المللي تهران درشهر آفتاب درحال انجام است
اجتماعي. شهرداري . شهر آفتاب
شهردار تهران با رد اخبار مربوط به عدم فعاليت‌هاي شهر آفتاب در جنوب تهران گفت: شهرداري تنها در بخش احداث نمايشگاه بين‌المللي جديد تهران در شهر آفتاب مسووليت دارد كه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا، محمد باقر قاليباف روز دوشنبه در حاشيه مراسم كلنگ زني باغ هنر در جمع خبرنگاران با اشاره به مشكلات به وجود آمده براي فعاليت سرمايه‌گذاري اول شهر آفتاب تاكيد كرد: موافقت نامه سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در شهر آفتاب نهايي شده و تا چند روز آينده اين قرارداد امضا مي‌شود.

شهردار تهران با بيان اينكه كار احداث نمايشگاه بين‌المللي در شهر آفتاب طبق زمان بندي تعيين شده در حال انجام است، تصريح كرد: مسئوليت شهر آفتاب با شهرداري تهران نبوده و اين شهر يك مجموعه چند ‪ ۱۰‬هزار هكتاري است كه متعلق به آستان امام (ره) است.

به گفته قاليباف شهرداري تهران به عنوان متولي امور شهري و به عنوان منطقه ‪ ۲۳‬شهر تهران در اين مجموعه فعاليت مي‌كند اما مسئوليتي براي ساخت آن ندارد.

وي تاكيد كرد: برداشت‌ها در رابطه با مسئوليت شهرداري نسبت به ساخت اين شهر اشتباه بوده و خوب است در يك فرصت عزيزان مرتبط با طرح جامع جزئيات مربوط به شهر آفتاب را توضيح دهند.

شهردار تهران در ادامه در خصوص پيش فروش واحدهاي تجاري برج ميلاد به قيمت متري ‪ ۴‬ميليون تومان گفت: برج ميلاد ‪ ۲‬فاز دارد كه واحدهاي تجاري فاز اول متعلق به خود برج بوده و هيچ بخشي از فاز اول به فروش نخواهد رسيد.

وي مجموعه‌هاي فرهنگي، هنري، تفريحي و مذهبي تپه‌هاي عباس آباد را يكي از قطب‌هاي مهم گردشگري و جذب توريسم در شهر تهران دانست و افزود: برج ميلاد، پارك‌هاي در دست احداث در دامنه‌هاي البرز و رود دره‌هاي شهر تهران همچون كن و مقصود بيك ديگر قطب‌هاي گردشگري شهر تهران خواهند بود.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن