تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815213929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

3 خبر كوتاه از خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 3 خبر كوتاه از خوزستان
خبرگزاري فارس: ثبت نام 569 دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد در اهواز، افزايش 10 رشته تحصيلي در دانشگاه پيام نور شوش و برگزاري محفل انس با قرآن در اهواز، اخبار كوتاه امروز خوزستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط‌عمومي واحد علوم و تحقيقات مركز اهواز، رئيس واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي اهواز گفت: 569 دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد از اول مهر جاري سال تحصيلي جديد خود را در اين واحد آموزشي تحصيلي آغاز كردند.
شهرام لك اظهار داشت: ظرفيت ثبت‌نام اين دانشگاه براي سال جديد تحصيلي 734 دانشجو در 28 رشته تحصيلي است كه تاكنون 569 نفر ثبت‌نام كرده‌اند و 165 صندلي خالي در اين واحد دانشگاهي وجود دارد.
وي درباره چگونگي تكميل ظرفيت اين واحد دانشگاهي گفت: اسامي و تعداد ثبت‌نام‌كنندگان به سازمان مركزي و مركز آزمون دانشگاه ارسال شده است و نحوه چگونگي و تعداد افرادي كه در مرحله تكميل ظرفيت انتخاب مي‌شوند به‌عهده مركز آزمون است.
لك افزود: اسامي افراد پذيرفته شده در مرحله تكميل ظرفيت تا نيمه مهر سال‌جاري در سايت مركز آزمون درج مي‌شود.

* افزايش 10 رشته تحصيلي در دانشگاه پيام نور شوش
رئيس دانشگاه پيام نور شهرستان شوش از افزايش 10 رشته جديد به رشته‌هاي تحصيلي اين دانشگاه خبر داد.
محمد مسحنه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: با افزايش اين رشته‌ها، مجموع رشته‌هاي تحصيلي ارائه شده در واحد دانشگاهي پيام نور شوش به 18 افزايش يافت.
وي رشته‌هاي جديد را شامل مهندسي كامپيوتر(نرم افزار)، كامپيوتر(IT )، مهندسي كشاورزي، ماشين‌آلات، مهندسي آب و خاك، مهندسي علوم دام، حسابداري، مديريت جهانگردي، اقتصاد نظري، علوم تربيتي و معارف اسلامي ذكر كرد.
محسنه اضافه كرد: در حال حاضر بيش از 3 هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند.

* برپايي مراسم وداع با ماه رمضان
به گزارش روابط عمومي اداره كل اوقاف و امورخيريه استان خوزستان به مناسبت وداع با ماه مبارك رمضان مراسم انس با قرآن كريم امشب در مسجد امام رضا (ع) اهواز برپا مي‌شود.
بر اساس اين گزارش، در اين محفل انس با قرآن، قاري مصري شيخ علي الحسيني و قاريان بين‌المللي و گروه‌هاي تواشيح ممتاز كشوري حضور دارند.
انتهاي پيام/ب
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن