تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815287495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۹‬رشته دانشگاهي جديد به رشته‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي آبادان افزوده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۹‬رشته دانشگاهي جديد به رشته‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي آبادان افزوده شد
داخلي. آموزشي. آموزش عالي. دانشگاه آزاد اسلامي.

رييس دانشگاه آزاداسلامي واحد آبادان از افزوده شدن ‪ ۹‬رشته جديد دانشگاهي به ساير رشته‌هاي اين دانشگاه خبر داد.

دكتر" غلامحسين بركت"دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اين رشته‌ها را شامل مهندسي عمران عمران، معماري، دبيري رياضي، مامايي كارشناسي پيوسته و ناپيوسته، مهندسي آب و فاضلاب، ارتباط تصويري ، مكانيك حرارت سيالان، برق و الكترونيك و علوم تربيتي ارشد ناپيوسته و پيوسته عنوان كرد.

او گفت: براي رشته‌هاي جديد در بهمن ماه آينده دانشجو پذيرش خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه پس از يك ركود ‪ ۱۵‬ساله در اين دانشگاه طي دو سال اخير تعداد رشته‌هاي دانشگاهي در اين واحد به ‪ ۴۱‬رشته رسيده افزود: بدين ترتيب ظرفيت پذيرش دانشجو نيز از پنج هزار نفر به ‪ ۱۲‬هزار و ‪ ۵۰۰‬نفر افزايش يافته است.

بركت، اظهار داشت: در يك سال و نيم گذشته ‪ ۲۸‬كارگاه و آزمايشگاه در اين دانشگاه تجهيز و راه‌اندازي شده است.

وي با اشاره به اينكه كارگاهها و آزمايشگاههاي ياد شده مربوط به رشته هاي مكانيك، برق، جوشكاري و شيمي آلي است گفت: براي تجهيز و ساخت اين بخشها مبلغ ‪ ۱۰‬ميليارد ريال از محل صرفه جويي شهريه‌هاي دانشجويي اين دانشگاه هزينه شده است.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد آبادان گفت: همچنين در مدت ياد شده كار ساخت ‪ ۱۰‬هزار متر ساختمان به اتمام رسيده و ‪ ۱۴‬هزار مترمربع ديگر شامل خوابگاه، استاد سرا، سايت آموزشي و مسجد در دست ساخت مي‌باشد.

دكتر بركت، همچنين از راه‌اندازي خوابگاه دو هزار نفري دانشجويي اين واحد در دو ماه آينده خبر داد و افزود: خوابگاه مذكور در زميني به مساحت شش هزار و ‪ ۵۰۰‬مترمربع در حال ساخت است.

او اظهار داشت: براي ساخت اين خوابگاه دانشجويي ويژه دختران با نام "حضرت معصومه(س)" مبلغ ‪ ۱۱‬ميليارد ريال از محل صرفه جويي شهريه دانشجويي هزينه شده است.

وي گفت:هم اكنون هفت خوابگاه استيجاري دانشجويي دختران در آبادان وجود دارد كه ماهانه مبلغ ‪ ۱۰‬ميليون ريال بابت اجاره آنها پرداخت مي‌كنيم.

او خاطر نشان كرد: با پايان ساخت خوابگاه ياد شده و انتقال دانشجويان دختر به اين محل، دو خوابگاه استيجاري را به پسران اختصاص مي‌دهيم.ك/‪۳‬ ‪۶۴۰/۶۳۰/۷۱۰۱‬
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن