تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816992618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش هفتگي فيلم‌ها/تيزبيني لابوف با 29 ميليون دلار صدرنشين شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فروش هفتگي فيلم‌ها/"تيزبيني" لابوف با 29 ميليون دلار صدرنشين شد
تريلر توطئه "تيزبيني" به كارگرداني دي. جي. كاروسو با بازي شايا لابوف در نخستين هفته نمايش در آمريكاي شمالي با 2/29 ميليون دلار رده نخست جدول را از آن خود كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسوشيتدپرس اعلام كرد "تيزبيني" درباره دو غريبه با بازي لابوف و ميشل موناهان است كه تماس تلفني مشكوك زني ناشناس آنها را كنار هم قرار مي‌دهد. او با تهديد اين دو را گرفتار مجموعه‌اي از موقعيت‌هاي خطرناك مي‌كند.

شايا لابوف در فيلم "تيزبيني"

اين پروژه 80 ميليون دلاري در 3510 سينما در حال اكران است و لابوف در آن بار ديگر با كاروسو همكاري كرده است. آنها پارسال فيلم پرفروش "ديستربيا" را روي پرده سينماها داشتند. رده دوم جدول فروش اين هفته از آن درام رومانتيك و تازه به نمايش درآمده "شب‌ها در رودانتي" ساخته جرج سي. ولف شد.

اين فيلم با بازي ريچارد گير و دايان لين در 2704 سينما به فروشي در حد 5/13 ميليون دلار دست پيدا كرد. "شب‌ها در رودانتي" درباره يك دكتر است كه براي ديدن پسرس به كاروليناي شمالي سفر مي‌كند و آنجا با زني آشنا مي‌شود. اين سومين همكاري گير و لين پس از دو فيلم "كاتن كلاب" 1984 و "بي‌وفا" 2002 است.

تريلر "ليك‌ويو تريس" با بازي ساموئل ال. جكسن و پرفروشترين فيلم هفته پيش، اين هفته 53 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با هفت ميليون دلار فروش به رده سوم رفت. مجموع فروش اين فيلم به كارگرداني نيل لابوت در دو هفته 7/25 ميليون دلار شده است.

شگفتي بزرگ را درام "ضد آتش" به كارگرداني الكس كندريك رقم زد كه در اولين هفته اكران در تنها 839 سينما 5/6 ميليون دلار فروخت و فيلم چهارم شد. اين فيلم درباره يك مامور آتش‌نشاني با بازي كرك كامرون و همسر او با نقش آفريني ارين بتا است كه مي‌كوشند ازدواج خود را حفظ كنند.

رده پنجم جدول به كمدي "پس از خواندن بسوزان" جوئل و ايتن كوئن رسيد كه در سومين هفته اكران در 2649 سينما 2/6 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 5/45 ميليون رساند. انيميشن "ايگور" آنتوني لئونديس با 29 درصد كاهش در 2341 سينما 5/5 ميليون دلار فروخت و ششم شد. مجموع فروش اين فيلم 30 ميليون دلاري پس از دو هفته 3/14 ميليون شده است.

تريلر پليسي "قتل موجه" با بازي رابرت دنيرو و آل پاچينو در سومين هفته نمايش در 3011 سينما به فروش 8/3 ميليون دلاري دست يافت و مجموع فروش آن به 8/34 ميليون دلار رسيد. "دختر بهترين دوستم" هوارد دويچ با بازي كيت هادسن، دين كوك و جيسن بيگز نيز در دومين هفته اكران با 54 درصد كاهش 8/3 ميليون دلار فروخت و در مجموع 5/14 ميليون دلاري شد.

درام جنگي "معجزه در سينت آنا" اسپايك لي در اولين هفته نمايش در 1185 سينما با 5/3 ميليون دلار فروش نهم شد. اين فيلم 45 ميليون دلاري بر مبناي كتاب پرفروش جيمز مك‌برايد ساخته ‌شده و داستان چهار سرباز سياهپوست لشگر 92 ارتش آمريكا است كه سال 1944 در جنگ جهاني دوم در دهكده توسكاني گير مي‌افتند.

كمدي "خانواده‌اي كه شكار مي‌كند" تايلر پري نيز در 1604 سينما 1/3 ميليون دلار فروخت و در رتبه دهم قرار گرفت. مجموع فروش اين فيلم پس از سه هفته 7/32 ميليون دلار شده است. در حوزه نمايش محدود، "خفه كردن" با بازي آنجليكا هيوستن و سام راك‌ول در 435 سينما 3/1 ميليون دلار فروش داشت. اين فيلم را كلارك گرگ ساخته است.

"خوش‌شانس‌ها" ساخته نيل برگر نيز كه فيلمي با موضوع جنگ عراق است، در 425 سينما تنها 208 هزار دلار فروخت. ريچل مك‌آدامز، تيم رابينز و مايكل پنا در اين فيلم نقش چند سرباز جنگ عراق را بازي مي‌كنند كه راهي سفري جاده‌اي مي‌شوند. برگر كارگردان فيلم "شعبده‌باز" با حضور ادوارد نورتن است.

اين هفته مجموع فروش 12 فيلم صدر جدول سينماهاي منطقه آمريكاي شمالي 8/87 ميليون دلار و 15 درصد بيشتر از موعد مشابه پارسال بود.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن