تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815620364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اخبار استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از اخبار استان قزوين
خبرگزاري فارس: توزيع لامپ كم‌مصرف، برگزاري مسابقه اذان و اجراي نمايش ابوغريب تا غربت از اهم اخبار كوتاه قزوين است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين گفت: طرح توزيع لامپ‌هاي كم‌مصرف در مرغداري‌هاي استان قزوين آغاز شد.
ناطق معين‌الدين افزود: اين طرح در راستاي استفاده بهينه و صرفه‌جويي در مصرف انرژي از سوي واحدهاي توليد دامي اجرا مي‌شود.
وي ادامه داد: اين طرح براي نخستين‌بار توسط اتحاديه مرغداران گوشتي و تخمگذار و شركت برق منطقه استان قزوين انجام مي‌شود كه در فاز اول بيش از 6 هزار عدد لامپ كم‌مصرف يارانه‌اي بين مرغداران استان قزوين توزيع مي‌شود.
معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين يادآور شد: با اجراي اين طرح در حدود 40 تا 50 درصد در مصرف برق اين واحدها صرفه‌جويي خواهد شد.

* برگزاري مسابقه اذان و قرائت
انجمن قرآن و نهج‌البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان البرز نخستين مسابقه اذان، قرائت و ترتيل را برگزار كرد.
اين مسابقه با حضور 45 شركت‌كننده در سالن اجتماعات مجتمع كوثر الوند برگزار شد كه در بخش قرائت حاجعلي ملك‌پور، رسول گلي و آيت شريف‌زاده در بخش ترتيل احمد عبدالهي، احمد پيربيك‌درويشوند و محمد مقدم و در بخش اذان فاضل عبدالهي، ايرج ايوبي و نقي آقاجاني به ترتيب مقام اول تا سوم را كسب كردند و به نفرات برتر جوايز نقدي همراه با لوح تقدير اهدا شد.
در پايان نيز از سه نفر از خادمان قرآني تجليل به عمل آمد.

* اجراي نمايش ابوغريب تا غربت
به مناسبت هفته دفاع مقدس تئاتر ابوغريب تا غربت به روي صحنه رفت.
انجمن هنرهاي نمايشي ايران ـ دفتر قزوين با همكاري بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و امور هنري دفاع مقدس و امور هنري و نمايشي بنياد شهيد، نمايش ابوغريب تا غربت نوشته عليرضا حقيقي و كارگرداني سعيد چگيني را به مناسبت هفته دفاع مقدس از چهارم تا دوازدهم مهر ماه در سالن سينما تئاتر كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان قزوين به روي صحنه برده است.
نماينده انجمن هنرهاي نمايشي ايران در قزوين در ارتباط با موضوع اين نمايش گفت: اين نمايش كار برگزيده جشنواره دانش‌آموزي استان و شركت‌كننده در جشنواره كشوري است.
ناصر ايزدفر افزود: داستان آن به زندگي دو رزمنده پرداخته كه يكي پس از جنگ به علت شيميايي بودن در بيمارستان بستري است و ديگري وارد فعاليت‌هاي عادي و زندگي شده است.

* نشست سياسي كاركنان سپاه
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين در نشست سياسي كاركنان سپاه گفت: امروز تحليل مسائل سياسي نيازمند هوشياري و بينش است و كساني مي‌توانند به درستي مسائل و واقعيت‌ها را دركت كنند كه اهل تحقق و بصيرت سياسي باشند.
سالار آبنوش ادامه داد: كسي كه بدون تحقيق و بينش سياسي مسائل تحليل مي‌كند ضرباتي را به پيكر نظام وارد مي‌كند.
وي تصريح كرد: خوشبختانه ما از نعمت بزرگي چون ولايت‌فقيه برخورداريم كه شايد هيچ يك از كشورهاي ديگر مسلمان جهان چنين نعمتي را هرگز به درستي درك نكرده‌ باشند، اما وجود همين نعمت، رسالت ما مردم را در برابر نظام و ولي‌فقيه سنگين‌تر مي‌كند و مسئوليت ما بيشتر مي‌شود و اگر اشتباه كنيم مواخذه خواهيم شد.

* تجليل از سربازان سپاه ناحيه البرز و تاكستان
در اين مراسم مسئول نمايندگي ولي‌فقيه سپاه استان قزوين گفت: دوران سربازي از اهميت بالايي برخوردار است و سربازان ما بايد قدر اين دوران را بدانند.
سيدمرتضي حسيني افزود: دوران سربازي نقطه عطفي در زندگي هر انساني است كه بايد از تمام لحظات آن به خوبي استفاده كرد.
انتهاي پيام/ش
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن