تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816003836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ورزشي 20/4/88(روزنامه ايران)


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ژيركوف و استاریج آمدند اما...
روزهاي دشوار «كارلتو» در لندن

وصال روحاني
قريب به پنج هفته بعد از انتصاب بهعنوان سرمربي جديد تيم فوتبال چلسي و 10 روز بعد از شروع تمرينات فصل جديد، كارلو آنچلوتي ايتاليايي بهتر از گذشته ميداند كه در استمفورد بريج چه ميگذرد و قضايا از چه قرار است. يكي از اولين كارها و اهداف او حفظ جان تري و اعلام مراقبت از كاپيتان آبيهاي لندن در قبال تلاشهايي است كه منچستر سيتي در هفتههاي اخير براي صيد آبيترين مرد چلسي صورت داده است. پيشتر باشگاه چلسي با انتشار اطلاعيهاي از ابقاي كاپيتانش سخن گفت و رفتن وي به سيتي را غيرممكن خوانده بود اما كارلتو براي اين كه بيشتر بر اين قضيه پاي بفشرد، ميگويد تري بايد تا پايان عمرش در چلسي بماند.
شايد نيازي به اين قضيه نباشد زيرا تري تمامي عمر بازيگرياش را در همين باشگاه (چلسي) گذرانده و خيليها معتقدند كه در سالهاي آينده مربي چلسي هم خواهد شد ولي آنچلوتي به اين اكتفا نميكند. مربي 49 سالهاي كه با رها كردن ميلان به لندن آمده و به جاي گاس هيدينگ هلندي و معروف سكاندار چلسي شده است، ميگويد: «تري در اين سالها هميشه نماد چلسي بوده است و اين روال بايد پا برجا بماند. او بازوبند كاپيتاني چلسي را در اختيار داشته است و در آينده هم خواهد داشت. خواسته او اين است كه بماند و ديدگاه ما نيز همين است. منچستر سيتي در هفتههاي اخير كوشش زيادي براي صيد او انجام داده اما پاسخ ما همان است كه پيشتر گفتهايم. اصولاً بر روي بازيكني مثل تري نميتوان قيمت گذاشت. او بايد در چلسي بماند و خواهد ماند. اين يك داستان مشترك بين او و باشگاه است.» آنچلوتي با يادآوري 8 سال حضورش در روسونري ميافزايد: «تري مثل پائولو مالديني است و همان اصول حرفهاي گري و كيفيات را دارد و مرا به ياد كاپيتان مان در ميلان مياندازد. داشتن رابطهاي عالي با او براي من الزامي است زيرا وي كاپيتان تيم ما و يك عنصر ارتباطي مهم است.»
با اين حال كارلتو حاضر نيست راجع به شرايط قرارداد جديدتري و بهبود بخشيدن ويژگيهاي مالي آن، بهگونهاي كه باعث دلسردي سيتي و ساير خواستاران او شود، سخن گويد. «اين كارها به من مربوط نيست و مديران و كارشناسان باشگاه بايد در اين باره نظر بدهند. من فقط به مسائل فني و اين كه بازيكنان چگونه بايد در زمين ظاهر شوند، كار دارم. با اين حال مطمئنم در چلسي گروهي هستند كه تخصصشان پرداختن به مسائل مالي و جور كردن اين نكات و به تبع آن روبهراه كردن وضعيت بهتري است.»
دكو و كارواليو هم ميمانند
با اين حال شايعات فراوان است و يكي از آنها اين است كه تري در تعطيلات اخير خود در دبي امارات در همان هتلي بسر ميبرد كه مارك هيوز مربي ولزي منچسترسيتي در آن ساكن بوده و اين لابد بدين معناست كه بين دو طرف بر سر انتقال احتمالي وي به تيم دوم شهر منچستر گفتوگوهايي انجام و در اين خصوص اقداماتي صورت گرفته است. كارلتو بيش از آن كه به اين شايعهتوجه نشان بدهد، مشغول بررسي راههاي حفظ دكو و ريكاردو كارواليوي پرتغالي در استمفورد بريج است. در حالي كه رفتن هر دو از لندن در 6 هفته اخير قطعي نشان ميداده و كارواليو ديروز (جمعه) مجدداً بر اين قضيه پاي فشرد و اينتر قهرمان 4 ساله اخير سري a چند هفته پيش خواستار هر دوي آنان شد (و سپس قيمت شان را بيش از حد دانست و كنار كشيد). كارلتو از ماندن آنها سخن ميگويد: «از نظر من آنها بازيكنان اين باشگاه هستند و بايد بمانند. در هر حال، با اين كه عدهاي از بيرون به طور مستقيم با نفرات ما تماس بگيرند و با آنها بر سر انتقال به تيمشان گفتوگو و تفاهم كنند، مخالفم اگر كسي بازيكنان ما را ميخواهد، ابتدا بايد نظر ما و باشگاه را بپرسد و ببيند كه ما چه ميگوييم و سپس بر اساس آن تصميمگيري شود. از اين طريق تصميمهاي بهتري براي بازيكنان و باشگاه اتخاذ خواهد شد.»
خريدهاي تازه
اما در اين حد فاصل چلسي توانسته است خودش خريدهايي داشته باشد. بازيكن جديدي كه به اين تيم پيوسته، يوري ژيركوف هافبك - مهاجم ملي پوش زسكا مسكو روسيه است. قرار است او چه نقشي را در «چلسي آنچلوتي» ايفا كند؟ كارلتو ميگويد: «محل بازي ژيركوف سمت چپ ميدان است و او ذاتاً در آنجا راحتتر است. حسن ديگر او پركار بودن است و در كارهاي دفاعي نيز مشاركت ميكند. او ميتواند قسمتي از كارها و وظايف مورد نظر ما در سمت چپ ميدان را انجام بدهد.»
فقط ژيركوف نيست كه جذب چلسي شده است. دو سه روز پيش از انعقاد قرارداد با وي پيراهن آبيها دانييل استاريج مهاجم سياهپوست سابق منچستر سيتي را هم استخدام كرده بودند و مراسم معارفه وي نيز پنجشنبه شب گذشته برگزار شد اما اين كه او بتواند به تركيب ثابت تيم پرستارهاي مثل چلسي راه يابد، در معرض ترديد است قرار دارد.
ساير ميلانيها هم ميآيند؟
از آن جا كه كارلتو از ميلان ميآيد در هفتههاي اخير شايعات مربوط به اين كه تعدادي از نفرات اين تيم به توصيه و خواست او به لندن خواهند آمد، همه جا شنيده ميشود و آندريا پيرلو، الكساندر پاتو و گنارو گاتوزو از آن جملهاند. انتقال برخي مثل كاتوزو تكذيب شده است اما گفته ميشود كارلتو روي «پاتو»ي جوان و «پيرلو»ي باتجربه حساستر است. با اين حال مربي پيشين پارما و يوونتوس حاضر نيست اسم افراد را بطور مستقيم و شفاف بياورد. «اين كارها با باشگاه و مديران قسمتها مربوط است. يعني ما كساني را داريم كه كارشان صيد مهرههاي مورد نياز است. در مجموع تيم بسيار خوبي داريم اما اين بدان معنا نيست كه نبايد آن را تقويت كرد. در مورد پيرلو و پاتو هم فقط ميتوانم بگويم كه آنها در حال حاضر بازيكنان ميلان هستند و نه چلسي.»
بدون پيشينه
اما صرفنظر از كساني كه ميآيند و ميروند، كارلتو كاري سخت را در لندن پيش رو دارد زيرا هيدينك هلندي در همان مدت اندكي (4 ماه و نيم) كه سكاندار چلسي بود و جاي لوئيس فيليپه اسكولاري معروف، برزيلي و ناموفق را در استمفورد بريج گرفت، بسيار موفق عمل كرد و چلسي را به افتخار فتح جام حذفي انگليس رساند. بعد از شكستها و تلخكاميهايي كه پس از رفتن خوزه مورينيوي بسيار محبوب در لندن شكل گرفت و 5/1 سال را در برگرفت و در اين مدت تيم هيچ جام و مقامي را بهدست نياورد، حضور و موفقيت هيدينك لبخند را به باشگاه بسيار متمول شهر لندن بازگرداند. با اين وجود، نبود پيشينه حضور در كشورهاي خارجي و دشواري كار در لندن به گونهاي است كه خيليها به توفيق سريع كارلتو در چلسي شك دارند. طي 8 سال اقامت آنچلوتي در سن سيرو هر چند قهرمانيهاي بينالمللي قابل توجهي بهدست آمد اما اسكودتو فقط يك بار فتح شد و دليلي در دست نيست كه تصريح كند او حتماً ميتواند در ليگ پر مهرهتر و دشوارتر انگليس موفقتر از اين باشد. حتي اگر تري تا آخرين نفسي كه ميكشد عضو چلسي باشد و دكو هم بر خلاف انتظار همگان در اين تيم بماند و ديديه دروگبا مهاجم اول و نماد اصلي 5 سال اخير چلسي هم لندن را ترك نكند و عضو بارسلونا نشود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن