تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798626887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
سرقت براي تفريح
سارق سابقه داري كه براي تفريح اقدام به سرقت موتور سيكلت مي كرد دستگير شد. ماموران پليس رباط كريم اوايل ماه گذشته هنگام گشت زني به راكب يك دستگاه موتور سيكلت مظنون شدند و آن را متوقف كردند. ماموران در بازرسي و استعلام متوجه سرقتي بودن موتور سيكلت مي شوند و بلافاصله وي را دستگير و به اداره آگاهي منتقل مي كنند.متهم «بابك»در بازجويي ها به سرقت 3دستگاه موتور سيكلت از تهران اعتراف مي كند. با تكميل شدن تحقيقات پرونده جهت رسيدگي به دادسراي رباط كريم ارجاع شد ولي به دليل عدم صلاحيت پرونده به دادسراي امور جنايي تهران ارسال شد. به گزارش برنا، با انتقال پرونده به قريشي زاده; داديار شعبه ششم،كار رسيدگي به اين پرونده آغاز شد.بابك متهم اصلي در تحقيقات و بازجويي ها در تهران، به سرقت 22 دستگاه موتور سيكلت از تهران اعتراف كردو گفت:13 دستگاه از موتورسيكلت ها را از منطقه فلاح،يك عد از شهريار و بقيه را از جنوب تهران سرقت كردم. بابك با اشاره به نداشتن مشكل مالي ادامه داد: فقط براي تفريح اقدام به سرقت مي كردم و پس از سرقت هر موتور سيكلت را بين 40 تا 50 هزار تومان به 2 مالخر به نام هاي حسين و ميرزاده مي فروختم. با اعترافات متهم بلافاصله حسين يكي از مالخرها دستگير شد و در بازجويي ها گفت:من فقط 3دستگاه از موتور سيكلت هاي سرقتي را از بابك خريدم. با اعترافات حسين،بابك به داديار شعبه ششم دادسراي امور جنايي گفت:ساكن رباط كريم هستم و در يك مغازه تاسيساتي كار مي كنم و داراي چند بار سابقه كيفري هستم. گفتني است پس از تكميل تحقيقات، متهم به همراه مالخر با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

دستگيري سرتيپ قلابي
فردي كه با جعل عنوان سرتيپي اقدام به كلاهبرداري و اخاذي در تهران مي كرد توسط ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي دستگير شد. گزارشاتي درباره فردي كه با جعل عنوان سرتيپ دوم اقدام به اخاذي از شهروندان مي كرد به پليس واصل شد كه در اين راستا ماموران پايگاه 4 پليس اطلاعات و امنيت با توجه به حساسيت موضوع، آن را در دستور كار قرار دادند و با اقدامات پليسي مشخص شد كه فرد ياد شده به نام رضا با جعل عنوان سرتيپ دومي يكي از ارگان هاي نظامي و با يك اسلحه اقدام به اخاذي و جعل اسناد مي كند. ماموران پس از شناسايي اين فرد منزل وي را تحت پوشش قرار دارند و با اخذ حكم قضايي وارد منزل اين فرد شدند. پس از ورود ماموران به منزل اين فرد مشاهده شد كه يك اتاق از منزل وي مربوط به كارهاي جعل و تدارك مدارك جعل است كه در بازرسي هاي بيشتر احكام ماموريتي تعدادي از مراكز نظامي، نيروهاي مسلح و سازمان هاي قضايي كه تعدادي از آنها نيز به صورت خام بود به دست آمد. تعداد 2 يونيفرم نظامي با درجه سرتيپ دومي و تعداد 57 مهر جعلي از دستگاههاي قضايي و نظامي و حتي مهر تعدادي از افسران نيروهاي مسلح به همراه 2 دستبند و 18 كارت ساعت زني سفيد نيز از منزل اين فرد به دست آمد. مطابق اعترافات اين فرد وي قصد خروج از كشور و درخواست پناهندگي به يكي از كشورهاي اروپايي را داشت كه توسط ماموران شناسايي و دستگير شد.

باند قاچاق خودروهاي خارجي در دام پليس
كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق پليس آگاهي كردستان اعضاي يك باند بزرگ قاچاق خودروهاي خارجي را شناسايي و دستگير كردند. كارآگاهان پليس از مدتي قبل با كنترل چند مجرم سابقه دار در اين زمينه و انجام تحقيقات نامحسوس متوجه شدند باندي به سركردگي «حسام.ج» كه از قاچاقچيان سابقهدار بوده تشكيل شده كه اعضاي آن اقدام به وارد كردن غير قانوني خودرو از مرزهاي غربي كشور كرده اند و سردسته اين باند براي فرار از دست پليس واسطه هاي خود را به عراق فرستاده و آن ها نيز با كمك قاچاقچيان خارجي خودروها را از مرز وارد و با شگرد خاص به ساير استان ها منتقل مي كردند. بنابراين گزارش، ماموران پليس با دريافت جمع آوري اطلاعات واردعمل شده و براي شناسايي اعضاي باند، نحوه انتقال و محورهاي عبوري، تحقيقات خود را آغاز كردند كه در نهايت متوجه شدند محل نگهداري خودروهاي قاچاق سنندج بوده و قاچاقچيان در تدارك ورود محموله بزرگي از خودروهاي قاچاق هستند اما متهمان كه از فعاليت پليس آگاه شده بودند، انتقال محموله را تا زمان نامشخصي متوقف كردند. به گزارش ايسنا، كارآگاه پليس با كنترل نامحسوس دو عضو شناسايي شده باند كه واسطه ورود خودروها به كشور بودند، بدون اين كه سر دسته قاچاقچيان اطلاع پيدا كند، محل قرار و زمان ورود خودروها را به دست آورده و پس از كمين و ورود خودروهاي قاچاق به خاك ايران، محموله را تا اطراف سنندج تعقيب و سرانجام در يك عمليات غافلگير كننده سركرده و ديگر اعضاي باند را در يك عمليات ضربتي دستگير كردند. ماموران پليس در ادامه با شناسايي محل نگهداري خودروهاي قاچاق كه انباري به ظاهر مترو كه در اطراف سنندج بود، اقدام به بازرسي محل كرده و ده ها دستگاه خودرو خارجي قاچاق فاقد پلاك را كشف و ضبط كردند. همچنين متهمان پس از انجام بازجويي ها و تكميل پرونده با صدور قرار روانهزندان شدند.

كشيش هوسران به زندان افتاد
«ريچارد هارت» كشيش 59 ساله انگليسي به جرم بهره كشي جنسي از كودكان و نوجوانان، زنداني شد. پليس جنايي انگليس اعلام كرد در پرونده «ريچارد هارت»21 فقره رابطه شيطاني طي ساليان 1991 تا 2007 ميلادي به چشم مي خورد. اين كشيش سالخورده با شكايت خانواده هاي چندين دختر و پسر خردسال كه فريب خورده بودند تحت تعقيب قانون قرار گرفت و به جرم هوسراني دستگير شد. «ريچارد» وقتي در دادگاه با شاكيان رو به رو شد به بهره كشي حيواني از دختران و پسران چهار تا 15ساله و تهيه 56 هزار قطعه عكس مستهجن از آنان اعتراف كرد اما صدور حكمش به آينده نزديك موكول شد.سران كليساهاي بريتانيا با ابراز تاسف از اقدام هاي جنايتكارانه اين كشيش گفتند: در قوانين و مقررات مربوط به حفاظت از كودكان در كليساها بازنگري خواهيم كرد و پيشينه آنان را به دقت بازبيني مي كنيم. پيشتر رهبر كاتوليك هاي جهان، پايان سو استفاده جنسي از كودكان در كليساهاي آمريكا را خواستار شد.به گزارش ايسكانيوز، پاپ «بنديكت» شانزدهم در كليساي «سن پاتريك» نيويورك از هوسراني تحقيرآميز برخي كشيشها به شدت انتقاد كرد و از سران كليساي جامع آمريكا خواست براي حل اين معضل، همكاري كنند و راهكار ارايه دهند.تازه ترين بررسي هاي پليس آمريكا نشان مي دهد سال گذشته ميلادي افزون بر 500 نفر در لس آنجلس قرباني رفتار شيطاني كشيش هاي اين شهر شدند.

ناسزاگويي مرگبار به عروس
مردي كه به عروسش ناسزاگويي مي كرد قرباني خشم مرگبار پسرش شد. اين جنايت خانوادگي، ساعت 14 پنجشنبه 30 خردادماه سال جاري در خاني آباد تهران رخ داد. بنا به اين گزارش با تماس تلفني مردي با برادرش كه با حالتي عصباني ادعا مي كرد پدر 55 ساله را در خانه مورد حمله با چاقو قرار داده، پليس در جريان جنايتي قرار گرفت. با پيدا شدن جسد اين مرد كه علي نام داشت، بازپرس شاملو دستور رديابي پسر وي را صادر كرد و اين در حالي بود كه فرهاد 35 ساله با رساندن خود به بيمارستان، اعتراف به قتل پدر كرده بود. اين پسر در بازجويي هاي پليسي و قضايي گفت: «من و پدرم از مدت ها پيش به خاطر بدرفتاري هاي او با همسرم اختلاف داشتيم تا اينكه روز حادثه با قهر كردن همسرم و ترك خانه به خاطر ناسزاگويي هاي پدر شوهرش، من از پدرم خواستم چون همسرم به خاطر او قهر كرده، خودش سراغ وي برود.» وي افزود: وقتي پدر نپذيرفت با هم درگير شديم ناخواسته چاقو برداشته و به جانش افتادم كه دستان خودم نيز زخمي شد و بعد خانه را ترك كردم و در مسير بيمارستان به برادرانم اطلاع دادم دست به چه كاري زده ام.»

دستگيري قاتلي كه زنش را پس از كشتن، سوزانده بود
قاتل جسد سوخته مجهول الهويه در يكي از شهرهاي شمال كشور شناسايي و دستگير شد. به دنبال كشف جسدي سوخته و مجهول الهويه در آذربايجان شرقي، موضوع اين پرونده در دستور كار پليس آگاهي استان قرار گرفت. در بررسي هاي اوليه به دليل شدت سوختگي جسد امكان شناسايي جنسيت جسد وجود نداشت اما در بررسي هاي بعدي از سوي پزشكي قانوني، مشخص شد كه جسد متعلق به خانمي جوان است. با مشخص شدن هويت مقتول از سوي خانواد ه اش، مشخص شد كه جسد متعلق به زني بنام "فرزانه" است، پليس براي پيدا كردن قاتل اين پرونده با انجام تحقيقات اوليه به شوهر مقتول كه تنها يك ماه از ازدواجشان مي گذشت مظنون شد و فرد مذكور مورد تعقيب كارآگاهان قرار گرفت. در ادامه رسيدگي به اين پرونده پليس متوجه شد كه مظنون به قتل در يكي از شهرهاي شمالي كشور مخفي شده است در نتيجه با كمك اولياي دم، محل هاي احتمالي اختفاي شوهر مقتول، شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه پليس، متهم با نام "ن-ص" در خانه مجردي كه متعلق از سوي يكي از دوستانش اجاره شده بود، دستگير شد. متهم دستگير شده در بازجويي هاي خود به قتل همسرش اعتراف كرد و درباره انگيزه قتل همسرش نيز اظهار كرده بود كه از اوايل ازدواج با همسرش اختلاف سليقه داشته است به همين دليل فرزانه را به قتل رسانده و براي اين كه پرده از راز اين قتل برداشته نشود، پس از ارتكاب قتل جسد همسرش را به خارج از شهر منتقل كرده و سوزانده است.

اسرار جنازه گوني پيچ دختر بچه زير پل ماند
به دنبال مرگ اسرار آميز دختر بچه اي در كبودر آهنگ همدان، پليس چند مظنون را دستگير كرد. رسيدگي به اين پرونده از چهارم مرداد 1387پس از آن آغاز شد كه زن و شوهر جواني به كلانتري 11 كبودرآهنگ رفتند و گفتند: امروز دختر 9 ساله ما به نام «زينت» براي خريد از خانه بيرون رفت اما ديگربرنگشت.ما با دلشوره، هر جايي را كه به فكرمان رسيد گشتيم اما هيچ خبري از «زينت» نيست.شايد بلايي سر جگرگوشه مان آمده باشد.تجسس پليس براي افشاي سرگذشت دختر بچه ادامه داشت كه يكي از اهالي، خبر تلخي داد و خستگي بر جان خانواده «زينت» و ماموران ماند. جنازه گوني پيچ او زير يكي از پل هاي جاده كبودرآهنگ رها شده بود و افسران اداره آگاهي استان همدان با معماي پيچيده اي رو به رو شدند. پيكر قرباني به دستور بازپرس كشيك براي تشخيص علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني سپرده شد و چند فرضيه پيش روي پليس قرار گرفت.به گزارش ايسكانيوز، تا كنون چند مظنون در رابطه با اين پرونده دستگير شده اند و تلاش به منظور رازگشايي ادامه دارد.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 397]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن