تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816534506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: اخبار كوتاه اقتصادي
وام 30 ميليون توماني ساخت به بانك مسكن ابلاغ شد
مدير عامل بانك مسكن از ابلاغ وام 30 ميليون توماني ساخت مسكن از سوي بانك مركزي به بانك مسكن خبر داد . حسن كاري در گفت وگو با خبرگزاري فارس افزود : بانك مركزي وام 30 ميليون توماني ساخت مسكن را به بانك مسكن ابلاغ كرده است و كارشناسان بانك مسكن درحال نهايي كردن قاعده پرداخت اين وام به متقاضيان هستند . وي ادامه داد : مطمئنا دوره انتظار براي دريافت وام 30 ميليون توماني ساخت مسكن هر 6 ماه خواهد بود اما اينكه حداقل و حداكثر ميزان سپرده گذاري چه ميزان باشد تا هفته آينده مشخص مي شود. مدير عامل بانك مسكن گفت : قاعده اي كه براي دريافت وام مزبور درحال تهيه است مواردي مثل زمان ثبت نام ميزان سپرده گذاري و ساير موارد را مشخص خواهد كرد . كاري تاكيد كرد : متقاضيان وام 30 ميليون توماني ساخت مسكن تا هفته آينده براي نهايي شدن شرايط دريافت اين وام و ميزان سپرده گذاري منتظر بمانند.
كاهش مصرف بنزين در هفته آغاز سال تحصيلي
مصرف بنزين در هفته گذشته (30 شهريور تا 5 مهر) معادل 432 ميليون ليتر بود كه بيانگر متوسط روزانه 61 8 ميليون ليتر است . ميزان گازوئيل مصرف شده در همين مدت نيز 580 4 ميليون ليتر بود كه از متوسط مصرف روزانه 82 9 ميليون ليتر حكايت مي كند . در اين راستا بيشترين ميزان مصرف بنزين مربوط به روز سه شنبه 2 مهر با مصرف 68 7 ميليون ليتر بوده است . همچنين كمترين ميزان مصرف بنزين در هفته گذشته مربوط به روز دوشنبه 1 مهر با 55 1 ميليون ليتر بود . بيشترين ميزان مصرف گازوئيل كشور نيز مربوط به روز شنبه 30 شهريور با مصرف 107 1 ميليون ليتر و كمترين مصرف ميزان مصرف گازوئيل در هفت روز گذشته مربوط به روز دوشنبه 1 مهر با 51 4 ميليون ليتر بود . ميزان مصرف بنزين استان تهران در هفته گذشته 86 3 ميليون ليتر (متوسط مصرف روزانه 12 3 ) و گازوئيل 38 ميليون ليتر (متوسط مصرف روزانه 5 4 ) بوده است .
احداث كارخانه سيمان در عراق توسط ايران
) پيشنهاد سرمايه گذاري براي ساخت يك كارخانه سيمان در عراق را به مقامات اين كشور داده است . به UAE شركت يو اي اي ( گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاري كويت مذاكرات براي ساخت اين كارخانه در مراحل پاياني خود قرار دارد. قرار است كارخانه سيمان با ظرفيتي معادل توليد بيش از يك ميليون تن سيمان در اين كشور تاسيس شود. اين درحالي است كه تقاضاي سالانه سيمان مربوط به امور زيربنايي در عراق به 30 ميليون تن و به عبارتي ده برابر ميزان توليد داخلي اين كشور افزايش يافته است . قرار است اين كارخانه در منطقه جنوبي عراق احداث شود.
مجوز استفاده از منابع قرض الحسنه جذب شده براي صدور كارتهاي خريد اعتباري صادر شد
مجوز استفاده از منابع قرض الحسنه جذب شده براي صدور كارت هاي خريد اعتباري صادر شد. به گزارش روابط عمومي بانك مركزي اين بانك مجوز استفاده از منابع قرض الحسنه جذب شده براي صدور كارت هاي خريد اعتباري را صادر كرد. براين اساس بانك ها و موسسات اعتباري مي توانند تا سقف شش ميليون ريال به ازاي هر كارت از منابع قرض الحسنه جذب شده براي صدور كارت هاي خريد اعتباري استفاده كنند. بانك ها و موسسات اعتباري مجازند به تعداد حداقل كارت هاي صادره در چارچوب « دستورالعمل صدور و راهبري كارت خريد اعتباري » كه توسط اداره نظام هاي پرداخت بانك مركزي به آنها ابلاغ شده است نسبت به صدور كارت اعتباري اقدام كنند.
تشكيل كارگروه تحول اقتصادي در ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز
دبير ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز كشور از تشكيل دو كارگروه نوآوري و تحول اقتصادي در اين ستاد خبر داد. به گزارش خبرگزاري مهر حميدرضا تقي زاده گفت : هم اكنون ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز در نظر دارد برنامه هاي خود را با سال نوآوري و شكوفايي و همچنين با طرح تحول اقتصادي هماهنگ كند. دبير ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز كشور تاكيد كرد : ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز حتي در سند ملي راهبردي كه پيش نويس نهايي آن تاييد شده بود و قصد داشت آن را به دستگاه ها ابلاغ كند تامل كرد و سپس قصد دارد در شرايط جديد با انجام يك فعايت تكميلي براساس دو موضوع نوآوري و تحول اقتصادي سند ملي راهبردي را اصلاح و به دستگاه ها ارسال كند.
اعضاي تعاوني هاي سهام عدالت به 21 ميليون نفر رسيد
وزير تعاون با بيان اينكه اعضاي تعاوني هاي سهام عدالت به 21 ميليون نفر رسيده است از بخشايش 50 درصد ارزش سهام واگذار شده به دو دهك اول جامعه توسط دولت خبر داد. محمد عباسي در گفتگو با مهر درخصوص انتقاداتي كه نسبت به واگذاري سهام به تعاوني هاي دولتي صورت مي گيرد گفت : ما تعاوني دولتي نداريم كه از اين طريق بتوان بخشي از واگذاري ها را به اين تعاوني ها انجام داد. وي ميزان واگذاري شركتهاي دولتي به مردم را 80 درصد از كل اعلام كرد و افزود : طبق قانون قرار است 40 درصد از اين واگذاري ها به بخش تعاوني انجام شود.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن