تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812653930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقامي كامران دانشجو در وزارت كشور تكذيب شد تلاطم تاييد و تكذيب در وزارت كشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: قائم مقامي كامران دانشجو در وزارت كشور تكذيب شد تلاطم تاييد و تكذيب در وزارت كشور
گروه سياسي؛ كليد انتخابات رياست جمهوري دهم به كامران دانشجو استاندار تهران سپرده شد. روز گذشته علي كردان وزير كشور حكم انتصاب دانشجو به سمت معاونت سياسي و قائم مقامي وزارتخانه تحت امرش را امضا كرد تا استاندار تهران كه يكي از حاميان پروپاقرص احمدي نژاد محسوب مي شود علاوه بر مسووليت هاي فوق رياست برگزاري ستاد انتخابات رياست جمهوري دهم را نيز عهده دار شود؛ انتخاباتي كه مي تواند حضور احمدي نژاد را براي چهار سال ديگر در راس نهاد اجرايي تضمين كند. اما اين تنها انتصاب روز گذشته وزارت كشور نبود. كردان ساعتي پس از اين حكم عليرضا افشار معاون سابق اين وزارتخانه را به عنوان مشاور فرهنگي خود منصوب كرد تا به شايعات يك هفته گذشته مبني بر تغيير و تحول دوباره در وزارت كشور مهر تاييد بزند. از اوايل هفته پيش شايعه استعفاي افشار معاون سياسي از سوي منابع دولتي در محافل سياسي و رسانه يي مطرح شد و خبرگزاري هاي رسمي دولت به آن دامن زدند. البته عليرضا افشار هرگز حاضر نشد بر كناره گيري داوطلبانه خود مهر تاييد بزند و بلافاصله پس از انتشار شايعات يادآور شد؛ «به دعوت آقاي احمدي نژاد در دولت نهم توفيق خدمت پيدا كردم و تا هر زمان و هر كجا كه ايشان مصلحت بدانند خدمتگزار خواهم بود.» هرچند افشار درباره دلايل انتشار اين شايعه توضيحي ارائه نكرد اما سايت خبري تابناك اختلاف سليقه بين افشار و كردان را دليل كنار گذاشتن معاون سياسي وزارت كشور عنوان كرد. به هر حال افشار روز گذشته ناچار شد با تصميم مقامات ارشد كابينه صندلي خود را به استاندار 49ساله تهران تحويل دهد و دانشجو بالاخره به وزارت كشور راه پيدا كند، چرا كه ارديبهشت ماه امسال و همزمان با بركناري مصطفي پورمحمدي وزير سابق كشور اخباري منتشر شد كه حاكي از اين بود كه دانشجو به عنوان سرپرست وزارت كشور به جاي پورمحمدي ايفاي نقش خواهد كرد.

اگرچه انتصاب سيدمهدي هاشمي به مقام سرپرست وزارت كشور راه وزارت كشور را به دانشجو بست اما با سپردن سكان هدايت اين وزارتخانه به دست علي كردان درهاي ساختمان بلند فاطمي به روي استاندار تهران گشوده شد تا وي در كسوت قائم مقام كردان و معاونت سياسي وي كار خود در وزارت كشور را آغاز كند. به اين ترتيب كامران دانشجو كه پررنگ ترين سابقه اجرايي اش در كسوت استانداري تهران بود راهي كليدي ترين وزارتخانه كابينه شد تا سكان هدايت انتخابات آتي رياست جمهوري را در دست بگيرد تا دولت نهم سابقه برگزاري هر انتخابات با يك معاون را در كارنامه خود ثبت كند؛ آن هم با چهره يي كه بيش از هر چيز با تعارض با رسانه هاي منتقد شناخته مي شود. كامران بيش از استانداران گذشته تهران خود را در معرض رسانه ها قرار داده و در هر فرصتي رسانه ها و گروه هاي سياسي منتقد دولت را آماج انتقادات خود قرار مي دهد، چنانكه در ماه گذشته وي در سه مراسم سخنراني جداگانه روزنامه هاي منتقد دولت را آماج اعتراضات خود قرار داده است.

اما با اين تفاصيل استاندار تهران از امروز به عنوان سومين معاون وزارت كشور در دولت نهم ايفاي نقش خواهد كرد. وزارت كشور دولت نهم در ماه هاي نخست رياست جمهوري احمدي نژاد با مصطفي پورمحمدي كار خود را آغاز كرد. هرچند وي «علي جنتي» را به عنوان «چهره خوشنام سياسي» به جاي مبلغ، به معاونت سياسي وزارت كشور منصوب كرد اما وقتي فاش شد جنتي در انتخابات رياست جمهوري حامي رفسنجاني بوده است، خيلي زود در دولت حركت هايي براي تغيير او صورت گرفت. چنين بود كه احمدي نژاد شخصاً معاون وزير كشور را انتخاب كرد تا به اين ترتيب از يكسو در آستانه انتخابات شوراهاي اسلامي دوره سوم، علي جنتي راهي سفارت ايران در كشور بحرين شود و از ديگر سو، يك چهره نزديك به احمدي نژاد مجري اين انتخابات باشد.

اينچنين بود كه در آستانه انتخابات شوراهاي سوم مجتبي ثمره هاشمي مشاور ارشد و چهره مورد وثوق محمود احمدي نژاد در پنجم مهرماه 1385 به معاونت سياسي وزارت كشور منصوب شد. حضور ثمره هاشمي در پست جديد حاشيه هاي زيادي به همراه داشت و مدتي زيادي به طول نكشيد. بركناري ثمره هاشمي با دستور رئيس جمهور بود چنانكه مصطفي پورمحمدي در اين مورد گفته بود؛«ما مايل بوديم همكاري خود را با سيد مجتبي ثمره هاشمي در مقام معاونت سياسي وزارت كشور ادامه دهيم ولي با توجه به فشار كار او و بحث مشورت دهي به رئيس جمهوري، دكتر احمدي نژاد با ماندن وي در وزارت كشور موافقت نكرد.»

به اين ترتيب در آستانه سومين انتخابات برگزار شده توسط دولت - انتخابات مجلس هشتم - در پنجم شهريور 1386، عليرضا افشار معاون سياسي وزير كشور شد و وي تا صبح ديروز در سمت حساس خود فعاليت مي كرد كه ديروز به صف اخراجي هاي كابينه پيوست. در همين حال روابط عمومي استانداري تهران انتصاب دانشجو به سمت جانشين و معاون سياسي وزارت كشور را در آخرين ساعات ديشب تكذيب كرد.

روابط عمومي استانداري تهران اعلام كرد؛ اخبار مربوط به انتصاب دكتر كامران دانشجو استاندار تهران به سمت جانشين و معاون سياسي وزارت كشور صحيح نيست. به گزارش ايسنا در نمابر ارسالي از سوي استانداري تهران آمده است؛ پيرو درج اخباري در برخي خبرگزاري ها مبني بر انتصاب دكتر كامران دانشجو استاندار تهران به سمت جانشين و معاون سياسي وزارت كشور، به اطلاع مي رساند خبر انتصاب مذكور تكذيب مي گردد.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن