تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804739572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مبارزه با پايان دفاع مقدس پايان نيافته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مبارزه با پايان دفاع مقدس پايان نيافته است
خبرگزاري فارس: فرماندهان سابق دفاع مقدس، خانواده‌هاي شهيد مازندران و مسئولان مازندراني و همه اقشار مردم بر فراگير‌گير بودن شور ايثار، شعور دفاع از كيان انقلاب اسلامي و تداوم مبارزه با جبهه استكبار پس از جنگ تحميلي تاكيد دارند.


به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، هر ساله هفته دفاع مقدس با ياد هزاران شهيد و سرداران رشيد دفاع مقدس استان مازندران آغاز مي‌شود اما تمام يادگاران و و خانواده‌هاي اين سلحشوران دفاع مقدس را دفاعي برگرفته از شور و شعور ايراني و سلامي مي‌دانند و انتظار دارند اين مهم با پايان يافتن هفته دفاع مقدس به پايان نرسد.
عضو مجلس خبرگان رهبري در استان مازندران و پدر دو شهيد با برشمردن بركات هشت سال دفاع مقدس گفت: حضور حماسي مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس بود كه منجر به زانو درآمدن دشمنان شد.
علي معلمي تصريح كرد: بر پايي هر ساله برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس در همه مناطق كشور، به تصوير كشيدن بخشي از آن سلحشوري‌ها است.
به گفته معلمي اين ايثار و از خود‌گذشتگي مردم و جوانان ايران بود كه توانست سدي مقابل حملات دشمنان نظام شود.
وي تصريح كرد: در اين هفته بازماندگان كاروان حماسه و ايثار هشت سال دفاع مقدس تلاش مي‌كنند تا عظمت انقلاب را با برپايي با شكوه برنامه‌هاي اين هفته به جهانيان نشان دهند.
امام جمعه قائم‌شهر با بيان اينكه رزمندگان اسلام و فرزندان ايران در اين دوران نشان دادند كه هيچگاه ملت ايران زير بار ظلم و ستم نمي‌رود، ادامه داد: در اين هفته بازماندگان كاروان حماسه و ايثار هشت سال دفاع مقدس تلاش مي‌كنند تا عظمت انقلاب را با برپايي با شكوه برنامه‌هاي اين هفته به جهانيان نشان دهند.
وي افزود: پس از پايان اين هفته نيز همين ايستادگي ملت ايران در عرصه‌هاي مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس مي‌تواند ثمرات و نتايجي موثري داشته باشد مانند تجربه‌اي كه در سال‌هاي سازندگي پس از جنگ به وقوع پيوست.
يكي از فرماندهان لشكر 25 كربلا در هشت سال دفاع مقدس يكي از عوامل پيروزي انقلاب در برابر طاغوت را حفظ وحدت و يكپارچگي دانست و گفت: در طول جنگ نيز وحدت بين نيروهاي رزمنده اعم از ارتش و سپاه و بسيج، بيش‌ترين تاثير را در پيروزي اين جنگ داشت.
رمضانعلي صحرايي افزود: هفته دفاع مقدس فرصت بسيار مناسبي براي بازخواني روزهاي ايثار و حماسه و نشان دادن قدرت اسلام است.
وي تصريح كرد: براي انتقال فرهنگ جبهه بايد يك حركت بسيجي‌‌وار از سوي مسئولين آغاز شود تا اين فرهنگ به جامعه نيز راه يابد.
صحرايي ادامه داد: پس از پايان اين هفته نيز بايد بيش از گذشته ايثار و از خودگذشتگي دلاورمرداني كه با فداكاري استقلال همه‌جانبه را براي ملت ايران به ارمغان آوردند ارج نهاده شود.
صحرايي افزود : هرگونه بي‌توجهي و بي‌تفاوتي به ارزش‌هاي دوران دفاع مقدس گناهي نابخشودني و موجب كفران نعمت است.
وي اظهار داشت: نمي‌توان به‌سادگي از كنار آن همه سلحشوري، رشادت، شهامت، شجاعت و از خودگذشتگي رزمندگان گذشت.
جانشين فرماندهي سپاه بابل نيز درباره دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بسيجيان در دوران دفاع مقدس و در ميدان جنگ از خود حركتي نشان دادند كه براي دنيا شگفت‌آور بود و حضور آنها در روحيه رزمندگان مستقر در سازمان‌هاي نظامي همچون ارتش و سپاه تاثير معجزه‌آسايي داشته است. سرهنگ ابوتراب نوروزيان افزود: امروز اين همبستگي و تعامل بين نيروهاي بسيجي و سپاه در همه زمينه‌ها در كشور، ستاد مسلح و فرماندهي كل كشور در حال انجام است و اين يكي از مهم‌ترين دستاوردهاي دفاع مقدس بوده است.
نوروزيان خاطرنشان كرد: دوران دفاع مقدس نشان داد كه همه نيروها و آحاد مردم در اعتلاي سخنان گوهربار حضرت امام خميني (ره) براي دفاع سرزمين ايراني و اسلامي خود ترديد به خود راه ندادند و به جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل شتافتند.
وي تصريح كرد: شهداي دفاع مقدس بيشترين نقش را در هماهنگي و وحدت بين نيروها داشتند و ما بايد براي حفظ و پاسداشت خون آنها ارزش‌هاي دوران دفاع مقدس را گرامي بداريم.
مهران ابراهيم‌نژاد يكي از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بهره‌مندي از روحيه و ارزش‌هايي كه در دوران جنگ نمايان شد را در نشان دادن اين حماسه به جهانيان مهم برشمرد و گفت: فرهنگ جبهه و جهاد فرهنگ مقدسي است كه جوانان آن دوران به خاطر آن از جانشان هزينه كردند و امروزه ترويج اين فرهنگ ايثار رفع كننده مشكلات جامعه خواهد بود.
وي كه داراي بيش از 50 درصد جانبازي است، افزود: جانبازان نيز بايد با حضور در عرصه‌هاي مختلف ورزشي ،فرهنگي، و ديني به جامعه نشان دهند كه يك جانباز همچنانكه در ميدان كارزار مردانه حضور داشت در جبهه‌هاي ديگر نيز خوب خود را نشان مي‌دهد.
وي تصريح كرد: يك جانباز سال‌ها درد و رنج را بخاطر هدفش كه همان حفظ نظام تحمل مي‌كند و انتظار دارد كه جامعه نيز نسبت به اين فداكاري‌ها آگاهي يابند.
ابراهيم‌نژاد ادامه داد: شهيدان و جانبازان براي حفظ اين نظام نوپاي انقلاب اسلامي پا در عرصه كارزار گذاشتند.
به گفته وي تداوم اين روحيه و جانبازي‌ها گره تمامي مشكلات روز دنياست و اين مهم با نهادينه شدن، كليد حل مشكلات روز كشور خواهد بود.
مادر شهيد احمد كشوري خلبان تيزپرواز و نام‌آور مازندراني كه هنوز پس از سال‌هاي سال يادآوري رشادت‌هاي وي و همرزمان شهيدش ترس و وحشت در دل دشمنان مي‌افكند در گفتگو با خبرنگار فارس تصريح كرد: بايد اين ارزش‌هاي مقدس هشت سال جنگ به نسل جوان منتقل شود. وي افزود: ترويج فرهنگ ايثار بسيار خوب است و بايد اين ترويج فرهنگ به صورت جذاب و جوان‌پسند ارائه شود.
فاطمه سيلاخوري گفت: بايد براي پاسداشت خون‌هاي ريخته شده و تلاش‌هايي كه در اين راه صورت گرفته، كار كرد تا ارزش‌هاي دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال داد.
سوسن ملكيان همسر شهيد جعفر شير‌سوار فرمانده گردان حمزه سيدالشهدا در هشت سال دفاع مقدس نيز بيان اينكه شهيدان رفتند تابه ما بگويند بايد براي حفظ اين كشور تلاش كرد حتي اگر لازم است جان داد، خاطرنشان كرد: بايد در حال حاضر نيز با برنامه‌ريزي و انجام برنامه‌هاي متناسب با ذائقه جوانان امروز، فرهنگ زيبا ايثار آن دوران را به نمايش گذاشت.
وي گفت: بايد طوري برنامه‌ريزي شود كه نسل جوان را با ارزش‌هاي دفاع مقدس كه جوانان آنزمان براي آن پاي ميدان گذاشتند، آشنا شوند.
ملكيان اظهار داشت: نسل جوان بداند جنگ و شهيد افسانه و رويا نيست بلكه اين شهيدان افرادي از همين جامعه بودند.
وي با تاكيد بر جوانان امروز بايد باور كنند سرداران شهيدي همچون شيرسوار بودند كه براي حفظ كشور خانواده خود را نديدند و پاي در عرصه جنگ گذاشتند، تصريح كرد: دست‌اندركاران بطوري برنامه‌ريزي كنند كه جوانان و نسل چهارمي كه دوران دفاع مقدس را نديدند و نمي‌دانند شهيدان براي اين كشور چه كردند، مشتاق به شناختن آنان شوند.
وي يادآور شد: آيا بايد جواب رشادت و ايثار كه در آن جان شيرين فدا شد را به برپايي برنامه‌هاي يك هفته‌اي خلاصه كرد.
.....................................
گزارش از: الناز پاك‌نيا
خبر‌نگار فارس در مازندران
....................................
انتهاي پيام/ر
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن