تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815381620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وام 15 ميليون توماني مسكن مهر بزودي پرداخت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: وام 15 ميليون توماني مسكن مهر بزودي پرداخت مي شود
معاون طرح و برنامه وزير تعاون از آغاز پرداخت تسهيلات 7هزار و 500ميليارد تومان براي ساخت واحدهاي مسكوني طرح مسكن مهر از نيمه دوم مهرماه سال جاري خبر داد.
«عبدالمجيد غريب رضا» در گفت وگو با برنا با اشاره به اينكه كارگروه ويژه اي درهفته هاي گذشته به منظور ارائه تسهيلات به طرح مسكن مهر در وزارت اقتصاد و دارايي تشكيل شده است اظهارداشت: دراين گروه مقرر شد تا بخشي از منابع بانك مركزي و بانك هاي كشور براي ارائه تسهيلات مسكن مهر اختصاص يابد.
وي با اشاره به اينكه براساس تصميمات فوق حدود 7هزار و 500ميليارد تومان تسهيلات براي مسكن مهر از نيمه دوم مهرماه به تعاوني ها تزريق خواهد شد. اظهار داشت: كليه مشمولان دريافتي اين تسهيلات بايد از طريق تعاوني هاي خود براي تشكيل پرونده به سيستم بانكي كشور مراجعه كنند.
معاون وزير تعاون با بيان اينكه اين تسهيلات 15ميليون توماني شامل تسهيلات ساخت و بهره برداري است. تصريح كرد: تسهيلات پرداختي براي طرح مسكن مهر براساس نرخ مصوب سود بانكي پرداخت مي شود و درنهايت ازسوي وزارت مسكن و شهرسازي يارانه اي به منظور جبران نرخ سود تسهيلات پرداخت مي شود.
وي با اشاره به اينكه به منظور افزايش سرمايه درگردش كليه تعاوني هاي موجود دركشور كه درامر توليد فعاليت دارند تسهيلات 307 ميليارد توماني از طريق سيستم بانكي و منابع بانك مركزي اختصاص يافته است خاطر نشان كرد: اين تسهيلات هم اكنون در استان ها توزيع شده است و كليه متقاضيان مي توانند براي دريافت تسهيلات به بانك ها مراجعه كنند.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن