تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806774135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار ويژه
دولت 4500 ميليارد تومان را 6 ماهه از بورس جمع كرد
سازمان خصوصي سازي به وكالت از نهادهاي دولتي بيش از 9/5 ميليارد سهم 8 شركت را در بورس واگذار و از اين محل بالغ بر 4/5 هزار ميليارد تومان روانه خزانه كرد. سازمان خصوصي سازي به عنوان متولي اصلي واگذاري شركت هاي دولتي بر اساس اجراي اصل 44 قانون اساسي در 6 ماهه نخست سال اقدام به فروش وكالتي بيش از 9 ميليارد و 537 ميليون سهم 8 شركت دولتي كرد و از اين بالغ بر 4/5 هزار ميليارد تومان روانه خزانه دولت كرد. بررسي هاي فارس از واگذاري سهام 6 ماهه شركت هاي دولتي نشان مي دهد سازمان توسعه ونوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو) اقدام به فروش سهام بلوكي سهام 3 شركت فولاد خوزستان، فولاد مباركه، ملي مس و ايرالكو كرده است. اين سازمان طي مدت ياد شده بلوك 30/5 درصدي (معادل 1/326 ميليارد سهم) سهام فولاد خوزستان را به ارزش 1364 ميليارد تومان به فروش رساند كه اين واگذاري عنوان بزرگترين واگذاري سهام دولتي را در تاريخ خصوصي سازي در بورس به خود اختصاص داد. اين درحالي است كه با قطعي شدن معامله 4 بلوك 5 درصدي سهام فولاد مباركه (كه در سال گذشته انجام شده بود) "ايميدرو" در مجموع 3 ميليارد و 593 سهم اين شركت را به ارزش هزار و 315 ميليارد تومان به فروش رساند و همچنين باتوجه به قطعي شدن معامله بلوك 20 درصدي ملي مس در سال جاري، ايميدرو بيش از 879 ميليارد تومان را از محل فروش 1/562 ميليارد سهم اين شركت براي دولت به دست آورد. اين سازمان وابسته به وزارت صنايع 116 ميليون سهم ايرالكو را نيز طي عرضه بلوكي به ارزش 122 ميليارد تومان واگذار كرد. آمار عرضه سهام ديگر شركت هاي مشمول اصل 44 توسط شركت ها و نهادهاي دولتي در 6 ماهه نخست سال نشان مي دهد كه شركت ملي صنايع پتروشيمي اقدام به فروش 149 ميليون سهم پتروشيمي فناوران به ارزش 105 ميليارد تومان كرده و وزارت بازرگاني از محل فروش 250ميليون برگ سهم شركت كشتيراني 53/8 ميليارد تومان را روانه خزانه كرده است. شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران نيز در حالي حاضر به فروش 248 ميليون سهم شركت پالايش نفت اصفهان به ارزش 139 ميليارد تومان شد كه با عرضه بيش از 2/2 ميليارد سهم شركت مخابرات در 19 مردادماه، دولت بزرگترين شركت خود را وارد بورس كرد و با اين اقدام در عرض چند ساعت 344 ميليارد تومان را از بورس راهي خزانه كرد. در مجموع دولت از محل واگذاري بلوكي و خرد و عرضه اوليه اين 8شركت، 9/537 ميليارد سهم را به فروش رساند و بالغ بر 4/5 هزار ميليارد تومان از سهامداران حقوقي و حقيقي جمع آوري كرد.

واگذاري چك هاي رمزدار بين بانكي در نزديكترين شعبه بانك تجارت
مشتريان بانك تجارت از اين پس مي توانند كليه چك هاي رمزدار بين بانكي را در نزديكترين شعبه بانك تجارت به حساب خود منظور نمايند. روابط عمومي بانك تجارت با اعلام اين خبر افزود: به منظور تسهيل و تسريع در امر انتقال وجوه مشتريان از ساير بانك ها، شعب بانك تجارت در سراسر كشور چك هاي رمزدار بين بانكي مشتريان جهت واريز به كليه حسابهاي سحر (قرض الحسنه جاري، پس انداز و سپرده سرمايه گذاري كوتاه مدت سحر) را پذيرش و به حساب مورد نظر منظور مي نمايند.در اين خبر آمده است مشتريان اين بانك مي توانند چك هاي رمزدار ساير بانك ها را جهت واريز به حساب خود، در وجه نزديكترين شعبه بانك تجارت به محل زندگي يا كار خود اخذ نموده و به حساب خود در هر يك از شعب بانك تجارت در سراسر كشور منظور نمايند.

شارژ تمامي سيم كارت هاي اعتباري با خودپردازهاي بانك ملي
بانك ملي، امكان شارژي تمامي سيم كارت هاي اعتباري تلفن همراه اعم از همراه اول، ايرانسل و تاليا را از طريق خودپردازهاي خود فراهم كرد. به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، متقاقضيان براي انجام اين امر، لازم است پس از ورود كارت و رمز خود و انتخاب گزينه شارژي سيم كارت هاي اعتباري از منوي اصلي خودپردازهاي بانك ملي، مبلغ مورد نظر خود جهت شارژ كارت را وارد كنند. دستگاه خودپرداز بانك ملي پس از اين مرحله، رسيدي شامل سريال و رمز ارائه مي كند كه مشتري بايد رمز مذكور را جهت شارژ كارت خود، وارد گوشي كند.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن