تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815970264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراي شهر رشت: نبود نقدينگي كافي، بزرگ‌ترين مشكل شهرداري‌هاست شهردار: با كلان‌شهر محسوب شدن رشت، بسياري از مشكلات موجود حل خواهد شد!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رئيس شوراي شهر رشت: نبود نقدينگي كافي، بزرگ‌ترين مشكل شهرداري‌هاست شهردار: با كلان‌شهر محسوب شدن رشت، بسياري از مشكلات موجود حل خواهد شد!


خبرگزاري دانشجويان ايران - رشت
سرويس: شهرستان‌ها

رئيس شوراي اسلامي شهر رشت با تاكيد بر مشكل نبود نقدينگي كافي در شهر رشت در مقايسه با ساير شهرها، گفت: نبود نقدينگي كافي، بزرگ‌ترين مشكل شهرداري‌هاست و اميدواريم با طبقه‌بندي مشكلات و مشاركت خوب نمايندگان محترم مجلس، گام‌هاي مهمي در رفع مشكلات شهري برداشته شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه خزر - "قاسمي"، در نشستي كه با حضور دو نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي، شهردار رشت و جمعي از معاونان و مديران شهرداري برگزار شد، با اشاره به حوزه اختيارات شوراها تصريح كرد: شورا و شهرداري بايد از چنين نشست‌هايي كه با حضور نمايندگان دلسوز مردم انجام مي‌شود نهايت استفاده را كرده، در پيشبرد خواسته‌هاي شهروندان، اقدامات لازم را انجام دهند.

وي خاطرنشان كرد: تمامي بودجه‌هاي حاصله شهرداري، امانتي است كه در دست شورا و شهرداري قرار داده شده است كه بايد به طور صحيح، صرف امور شهري شود تا حق و حقوق مردم پايمال نشود.

وي افزود: بازگشايي حريم رودخانه‌ها با جديت در حال پيگيري است و براي تبديل مكان‌هاي موردنظر به اماكن ورزشي، برنامه‌ريزي‌هايي انجام شده است.

قاسمي در تشريح پروژه‌هاي عمراني انجام شده در رشت، گفت: در حال حاضر پيشرفت فيزيكي و ريالي پل شهداي گمنام 10درصد است و اقداماتي نيز در خصوص افتتاح دفتر سرمايه‌گذاري انجام شده است.

به گزارش ايسنا، آقازاده، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: براي رفاه حال شهروندان، در اجراي پروژه‌ها، شهرداري را همراهي خواهيم كرد.

وي با تاكيد بر احيا حقوق شهروندان، گفت: متاسفانه با وجود تلاش‌هاي صورت گرفته، مشكلات بسياري براي مردم وجود دارد و مي‌بايد نظارت بيشتري بر ساخت‌وسازهاي شهري صورت گيرد تا در جهت ساماندهي امور شهري، با معضل جديدي روبه‌رو نشويم.

آقازاده خاطرنشان كرد: دغدغه ما رفع مشكلات شهروندان است و براي تحقق اين امر تمامي تلاش خود را خواهيم كرد و براي رفاه حال شهروندان، در اجراي پروژه‌ها شهرداري را همراهي خواهيم نمود.

مهندس كوچكي‌نژاد، ديگر نماينده مردم رشت در مجلس نيز با اشاره به گذرا بودن دوران خدمت، يادآور شد: آنچه كه حائز اهميت است چگونگي خدمت به مردم است و اينكه در نهايت به چه ميزان به نفع مردم عمل كرده‌ايم.

وي افزود: رسيدگي به امور مركز استان گيلان بايد در اولويت قرار گيرد و تمامي اعضاي مجمع نمايندگان استان در مجلس بايد نسبت به اين امر توجه ويژه از خود نشان دهند.

مهندس كوچكي‌نژاد همچنين خواستار اطلاع‌رساني صحيح مديران استاني به نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي شد و گفت: با توجه به اينكه عمده مسئوليت خدمات‌رساني به شهروندان بر عهده شهرداري رشت است، تعامل نمايندگان با شهرداري در جهت تسريع رفع مشكلات شهروندان ضروري است.

به گزارش ايسنا، مهندس فريدوني، شهردار رشت نيز گفت: با اعتبارات داخلي موجود، نمي‌توانيم شاهد تحولات عظيم در تحقق پروژه‌هاي شهري باشيم.

وي با ابراز خرسندي از دغدغه نمايندگان در حوزه شهري يادآور شد: ما هرگونه انتقادي را با كمال ميل پذيرا هستيم و حاضريم با ارائه اقدامات انجام شده و بيان مشكلات، اطلاعات را در اختيار نمايندگان محترم قرار داده، تا با استناد به واقعيت‌ها انتقاد شود.

فريدوني افزود: دغدغه و نگراني نمايندگان محترم زمينه‌ساز رشد و توسعه است و اميد است در نهايت نتيجه خوبي براي شهروندان به همراه داشته باشد.

شهردار رشت تصريح كرد: مسائل شهري به دو دسته عمراني و مسائل بخش خصوصي تقسيم‌بندي مي‌شود. از سوي ديگر محدوديت‌هاي مالي و زماني باعث مي‌شود از خيلي از فرصت‌ها استفاده لازم نشود و دقت نظر نمايندگان در اين مورد موثر خواهد بود.

وي گفت: با كلان‌شهر محسوب شدن رشت، بسياري از مشكلات موجود حل خواهد شد.

مهندس فريدوني خاطرنشان كرد: در حالي‌كه در اكثر استان‌ها بيشترين منبع تامين اعتبار استفاده از تبصره 13 است، در شهر رشت با وجود در دست احداث بودن 4 دهنه پل، از تبصره 13 استفاده نشده است كه در اين راستا و با ارائه طرح‌هاي مطالعاتي مي‌توان از تبصره 13 تامين اعتبار كرد.

وي افزود: در حال حاضر اجراي پروژه عينك و ساماندهي بهينه حواشي رودخانه‌هاي "زرجوب" و "گوهر رود" از مهمترين طرح‌هاي عمراني شهر رشت است.

مهندس فريدوني يادآور شد: با اعتبارات داخلي موجود، نمي‌توانيم شاهد تحولات عظيم در تحقق پروژه‌هاي شهري باشيم در حالي‌كه جمعيت روزانه شهر رشت بر طبق سرشماري سال 85، بالغ بر 574 هزار نفر تخمين زده شده است اما متاسفانه درآمد حاصله ما احتياجات حدود 100 هزار نفر را رفع خواهد كرد.

مهندس فريدوني در پايان خاطرنشان كرد: مشكلات ما مشكلاتي دو سويه است. از يك سو در اعمال قانون براي توسعه شهري با مشكلات مواجه هستيم و از سوي ديگر بايد سيماي شهر رشت عوض شود چرا كه شهروند حق و حقوقي دارد و شهرداري در اين مورد موظف است.

انتهاي پيام
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 340]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن