تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812171449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نارضايتي مردم كاشمر از نمايشگاه پاييزه عرضه مستقيم كالا؛ رييس مجمع امورصنفي كاشمر: نبود واحدهاي توليدي توانمندي در شهرستان دليل عمده بي‌رونقي نمايشگاه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نارضايتي مردم كاشمر از نمايشگاه پاييزه عرضه مستقيم كالا؛ رييس مجمع امورصنفي كاشمر: نبود واحدهاي توليدي توانمندي در شهرستان دليل عمده بي‌رونقي نمايشگاه است
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

برپايي نمايشگاي عرضه مستقيم كالا ويژه پاييز و بهار براي همه مردم همچنين اهالي ديار كاشمر همواره نويدبخش دسترسي آسان و راحت به كالاها و اقلام موردنياز با قيمت مناسب است، به ويژه در سال جاري كه بدليل سرما‌زدگي و خشكسالي اقتصاد منطقه ‌در حالت ركود بسر مي‌برد و مشكلات اقتصادي كم‌ و بيش به چشم مي‌خورد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان - عرضه كالا و اقلام موردنياز مردم به قيمت مناسب و كمتر از آنچه در مغازه‌هاي سطح شهر وجود دارد، خوشايند مردم است، از اين رو خبر برپايي نمايشگاه پاييزه عرضه مستقيم كالا آشتي بيشتر مردم با كسبه محسوب شده تا مصرف‌كنندگان چند روز را بدون دغدغه نوسان قيمت كالاهاي ارزاق عمومي، سپري ‌كنند و كالاهاي مورد نياز خود اعم از خوراك و پوشاك را بي‌واسطه و به طور مستقيم از توليدكنندگان خريداري كنند، اما نمايشگاه پاييزه عرضه مستقيم كالا كه طي چند روز اخير در كاشمر برپا شد، كمتر توانست به حمايت از مصرف‌كنندگان بينجامد.

علي‌اصغر صابري كه براي بازديد از نمايشگاه به بازار روز شهرداري آمده بود، گفت: چيز راضي‌كننده در نمايشگاه وجود ندارد، زيرا حداقل سال‌هاي گذشته 20 تا 30 غرفه داير بودند و دست‌كم قدرت انتخاب براي مراجعه‌كننده وجود داشت، اما امسال فقط شش غرفه فعالند و به جز سيب‌زميني و پياز كالاي مناسب ديگري وجود ندارد.

ربابه رمضاني هم گفت: وقتي نمايشگاه عرضه مستقيم كالا كه در شهرهاي ديگر برپا مي‌شود و از طريق تلويزيون تصاويرش را مي‌بينيم با اين نمايشگاه مقايسه مي‌كنيم، افسوس خورده، زيرا به جز چند غرفه، بقيه غرفه‌ها بسته‌اند.

وي افزود: سه روز متوالي براي خريد گوشت تعاوني به نمايشگاه سر زدم، اما خبري نبود.

شهروند ديگري هم اظهار كرد: با اين همه تبليغاتي كه در سطح شهر شده بود با اين عنوان كه "در نمايشگاه مرغ و گوشت به قيمت تعاوني موجود است و ساير اجناس هم به قيمت تعاوني عرضه مي‌شود"، اما چيزي نديديم.

*** همان چند غرفه‌دار هم چندان از حضورشان در نمايشگاه راضي نبودند

يكي از اين غرفه‌داران با مقايسه نمايشگاه امسال با سال‌هاي گذشته گفت: تا روز سوم برپايي نمايشگاه مردم با تصور نمايشگاهي همچون سال‌هاي قبل استقبال خوبي داشتند، اما چون با غرفه‌هاي بسته روبه‌رو شدند، در روزهاي آخر عملا تعداد مراجعه‌كنندگان به نمايشگاه به حداقل رسيد.

وي افزود: از سوي ديگر توليدكنندگان دست واسطه‌ها را كوتاه كرده و خود به عرضه محصولاتشان بپردازند، اما اين دو امر مهم در برپايي نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در كاشمر هر ساله لحاظ نمي‌شود.

جبلي خاطرنشان كرد: متاسفانه علي‌رغم پيش‌بيني حضور 50 غرفه‌دار بدليل عدم استقبال كسبه و توليد‌كنندگان نمايشگاه را با سه روز تاخير بر‌پا كرديم، اما باز هم 5 تا 6 غرفه بيشتر نتوانستيم داير كنيم و هر چند مكاتبات بسياري با تشكل‌هاي صنفي ساير استان‌ها از جمله يزد و شهرهاي همجوار هم چون مشهد، تربت‌حيدريه و ... داشتيم.

وي گفت: علاوه بر اين كه نبود واحدهاي توليدي توانمندي در شهرستان خود دليل عمده بي‌رونقي نمايشگاه است براي شهروندان هم جاذبه‌اي نداشت تا از همين چند غرفه بازديد كنند، زيرا بنا به وعده مسوولان قرار بود برخي اقلام خوراكي از جمله مرغ، گوشت و ... به قيمت تعاوني در نمايشگاه عرضه شود كه متاسفانه به جز مرغ آن هم به مقدار محدود ساير اقلام اصلا در نمايشگاه عرضه نشد، لذا هيچ مشو‌قي براي مراجعان وجود نداشت.

رييس مجمع امور صنفي كاشمر مكان برپايي نمايشگاه را نامناسب دانست و اظهار كرد: غرفه‌هاي عرضه برخي محصولات نامناسب است و واحدهاي توليدي تمايلي به حضور پيدا نمي‌كنند.

وي تصريح كرد: تجربه تلخ برپايي اين نمايشگاه ما را به اين سمت رهنمون مي‌كند كه اگر قرار باشد نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در سال‌هاي آينده و در فصول مختلف سال داير كنيم، به گونه‌اي عمل كنيم كه جاذبه‌هاي لازم را براي توليد‌كنندگان و مصرف‌كننده به وجود آوريم تا مردم دست‌خالي از نمايشگاه بر نگردند و غرفه‌داران هم به سودي هر چند اندك دست يابند.

انتهاي پيام
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن