تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820391794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محفل انس با قرآن «كاروان نور» در گنبدكاووس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: محفل انس با قرآن «كاروان نور» در گنبدكاووس برگزار شد
گروه خبرنگاران افتخاري / ميترا توسلي: محفل انس با قرآن كريم «كاروان نور» شب گذشته در مسجد قائميه شهرستان گنبدكاووس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دكتر «غلامرضا منتظري» مدير‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان در مراسم محفل انس با قرآن كريم كاروان نور كه شب گذشته در مسجد قائميه شهرستان گنبدكاووس برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب به توصيف و الزامات ماه مبارك رمضان پرداخت.

وي در قسمتي از سخنانش گفت: شناخت ماه رمضان تعيين‌كننده نحوه برخورد با آن پى بردن به ماهيت و موقعيت ماه مبارك رمضان و آگاهى از چيستى آن ضمن آن‌كه خود نعمتى بزرگ و موهبتى سترگ و فرصتي روشن و طلايي است كه در پرتو شناسايى موقعيت و شناخت جايگاه ماه خدا است كه انسان مى‌تواند استقبال شايسته از آن به عمل آورد. در حقيقت با اين شناسايى و شناخت، راه چگونگى برخورد با اين ماه و نوع رفتار با آن هموار مى‌شود.

وي در ادامه افزود: برخوردارى از درك درست از ماه مبارك رمضان، زمينه و موجبات به دست آوردن مواهب و بركات الهى و هدايا و عطاياى ربانى در اين ماه را فراهم مى‌كند و موهبتى بسيار عظيم است كه بى‌ترديد هر كس با بهره‌مندى از آن نيكبختى خود را رقم زده، قله سعادت را فتح كرده و مدال پر‌افتخار رستگارى را نصيب خود مى‌كند.

در ادامه اين مراسم «سوسرايي» فرماندار شهرستان گنبد كاووس به توصيف شخصيت والاي اميرالمؤمنين(ع) پرداخت. سپس به دلاورمردي‌هاي رزمندگان 8 سال دفاع مقدس كه با الهام از فرهنگ عاشورا و مكتب اباعبدالحسين(ع) در مسر انقلاب و نظام حركت كردند و عضوي از پيكرشان و يا خونشان را در راه اسلام فدا كردند اشاره كرد.

وي در ادامه افزود: دفاع مقدس يكي از زيباترين نهادهاي جامعه اسلامي است كه حتي حضرت امام خميني(ره) نيز بارها در سخنانشان فرمودند ما مي‌توانيم چنانچه تحقق اين اشعار را در عرصه‌هاي مختلف شاهد بوديم.

فرماندار شهرستان گنبدكاووس در پايان تصريح كرد: دوران دفاع مقدس گنجينه تمام‌نشدني است كه رزمندگان ديروز در مقابل دشمنان منكوب ايستادگي كردند و امروز وظيفه ماست كه ايثارگري‌هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان كشورمان كه آينده‌سازان اين مرز و بوم‌اند انتقال دهيم.

طرح كاروان نور از 19 ماه مبارك رمضان تاكنون در شهرستان‌هاي كلاله، راميان، بندرگز و كردكوي برگزار شده است.

شهرستان 294 هزار و 637 نفري گنبدكاووس در شرق استان گلستان و در فاصله 90 كيلومتري از گرگان قرار دارد.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن