تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810530328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// بوش: ايران، جيزه!// رئيس گروهك به جاهليت خود بازگشت!// 4 سال حماقت كرديم و در دام ايراني ها افتاديم// يا نمي دانند هزار چيست...// صداي آمريكا خوب بود اگر به وقاحت نمي كشيد!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// بوش: ايران، جيزه!// رئيس گروهك به جاهليت خود بازگشت!// 4 سال حماقت كرديم و در دام ايراني ها افتاديم// يا نمي دانند هزار چيست...// صداي آمريكا خوب بود اگر به وقاحت نمي كشيد!
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (6 مهر)، اخبار ويژه زير درج كرده است.

بوش: ايران، جيزه!(خبر ويژه)

يك روزنامه انگليسي فاش كرد جرج بوش به خاطر ترس از اقدامات تلافي جويانه، با پيشنهاد رژيم صهيونيستي براي حمله به ايران مخالفت كرده است.

روزنامه گاردين روزجمعه در گزارشي نوشت كه اسرائيل پيشتر در سال جاري به طوري جدي بمباران تاسيسات اتمي ايران را مدنظر قرار داده بود اما جورج بوش رئيس جمهور آمريكا در واكنش گفت مخالف چنين حمله اي است.

گاردين به نقل از منابع ارشد ديپلماتيك اروپايي مي نويسد كه ايهود اولمرت نخست وزير اسرائيل اين مساله را در ملاقاتي در روز 14مه با جورج بوش در ميان گذاشته بود. آن ملاقات در جريان سفر جورج بوش به اسرائيل براي شركت در شصتمين سالگرد تشكيل اسرائيل انجام شد. بوش در اين ملاقات تاكيد كرد به دليل نگراني از تلافي جويي ايران عليه نيروها و مراكز آمريكايي، احتمالا در عراق و افغانستان، و نگراني از اينكه چنين حمله اي اصولا برنامه اتمي ايران را از كار نخواهد انداخت، از آن حمايت نمي كند.

ارزيابي دوباره باعث حذف عبدالله نوري شد(خبر ويژه)

اصلاح طلبان عبدالله نوري را به صحنه نياورده، از عرصه انتخابات حذف كردند.

در اين زمينه ادوار نيوز نوشت: سخنان عبدالله نوري در جمع روزنامه نگاران كه به منزله شكستن سكوت چندين ساله تلقي مي شده، در روزنامه ها و سايت هاي نزديك به اصلاح طلبان مجال انتشار نيافت.

به گزارش ادوارنيوز، روزنامه هاي كارگزاران، اعتماد، خبرگزاري ها و سايت هاي نزديك به اصلاح طلبان از درج متن سخنان نوري كه روز دوشنبه انتشار يافته است خودداري كردند. يك منبع آگاه نزديك به عبدالله نوري در اين خصوص گفت: به دنبال انتشار گزارشاتي گزينشي و جهت دار از سخنان آقاي عبدالله نوري در جلسه عصر پنج شنبه با روزنامه نگاران، بنا بر هماهنگي صورت گرفته با ايشان، متن كامل اين سخنان براي رسانه هاي جمعي ارسال شد كه متاسفانه هيچ كدام از روزنامه ها اقدام به انتشار آن نكردند.

ادوارنيوز اضافه كرد: با وجود انتشار سخنان كامل عبدالله نوري، در سايت هاي خبري مختلف، سايت ياري نيوز كه براي پوشش اخبار و تبليغ حضور خاتمي در انتخابات رياست جمهوري راه اندازي شده است در خبري كذب از پشتيباني همه جانبه عبدالله نوري از نامزدي خاتمي خبر داده است.

در همين حال محمد عطريانفر عضو مركزيت كارگزاران به ياري نيوز گفت: «اينكه دوستان تحكيم وحدت به سراغ آقاي نوري رفتند كاري اشتباه نبود، چرا كه اين پرونده بايد براي يك بار باز مي شد و براي يكبار هم بسته مي شد، كه اين كار صورت گرفت. من به شخصه معتقد به كانديداتوري آقاي خاتمي هستم و معتقد هستم كه اگر آقاي خاتمي كانديدا بشوند حمايت افرادي چون عبدالله نوري پشت سرايشان خواهد بود.»

وي درباره تناقض حمايتش از خاتمي با حمايت سردبير نشريه اش از كروبي مدعي شد ما تلاش مي كنيم روندي معتدل پيش بگيريم و بسته به زمان به طراحي و سوژه بپردازيم.

گفته مي شود حذف عبدالله نوري پس از آن صورت گرفت كه عناصر حامي وي، ارزيابي اوليه خود مبني بر امكان خروج عبدالله نوري به نفع خاتمي در زمان مقتضي را اشتباه و ناممكن تلقي كردند و معلوم شد طرح نام وي صرفاً به تشديد اختلاف ها منجر خواهد شد.

در اين ميان احمد زيدآبادي رئيس گروهك ادوارتحكيم-حامي جدي نامزدي نوري- طي تحليلي در سايت روز آن لاين با گلايه مندي تاكيد كرد: شوربختانه بايد اعتراف كرد در تذكر فضاي محدود بين نيروهاي منتقد و تحول خواهان و اصلاح طلبان آزادي براي بحث و اقناع فراهم نيست. در فضاي ترس از انتشار و ترويج تحليل ديگري، رنجشي امكانپذير است و نه اقناعي صورت مي گيرد و هر كس با اسبش مي تازد و انتظارش پيروي ديگران از اوست اما ديگران از خود اختيار دارند و مي خواهند اسب خود را برانند.

رئيس گروهك به جاهليت خود بازگشت!(خبر ويژه)

رئيس گروهك نهضت آزادي به فاصله چند روز از ادعاي قبلي مبني بر اينكه او باني معرفي روزي به نام روز قدس بوده، خواستار تغيير رويه ايران نسبت به رژيم صهيونيستي شد!

ابراهيم يزدي در گفت وگو با دويچه وله گفت: اگر ايران بخواهد روابط خودش را با آمريكا بهبود ببخشد لاجرم بايد در وضعيت فعلي، رابطه يا ديدگاه و موضع خود را نسبت به اسرائيل بر مبناي يك رابطه منطقي قابل قبول ]!؟[ قرار دهد.

وي همچنين مدعي شد بدنه جمهوري اسلامي مخالفتي با تنش زدايي با اسرائيل به عنوان سر پل تنش زدايي با آمريكا ندارد.

با توجه به شيفتگي مطلق ابراهيم يزدي به آمريكا طبيعي است كه وي ذوقيات و اوهام خود را به ديگران نسبت دهد.

دم خروس در گزارش آژانس(خبر ويژه)

اظهارات جديد مديركل آژانس بين المللي انرژي اتمي، نشان داد كه گزارش وي سياسي و تحت فشار نوشته شده است.

البرادعي در سخناني بي ارتباط با مسئوليت حقوقي وي- و در عين حال روشنگر- به روزنامه دويچه سايتونگ گفت: درباره موضوع هسته اي ايران و نيز مطالعات ادعايي، اروپايي ها مسئوليت و مشكلي ندارند و آمريكا طرف اصلي است كه ايران بايد با آن مذاكره كند!

اين اظهارات در حالي بيان مي شود كه مسئوليت نظارت بر سلامت فعاليت اتمي كشورها با آژانس است نه آمريكا. و معلوم نيست اگر به اعتقاد آقاي البرادعي، مسئله، مسئله اي سياسي و نه حقوقي است چرا وي صراحتاً اين امر را اعلام نمي كند تا با بسته شدن پرونده، چالش آمريكا با ايران، حاوي دستاويزي شبه حقوقي نباشد.

4 سال حماقت كرديم و در دام ايراني ها افتاديم(خبر ويژه)

پس از 4 سال مانور سياسي قدرتمندانه ايران در نيويورك، رسانه هاي غربي به تازگي هشدار مي دهند كه در دام ايران افتاده اند و نبايد با حمله و توهين و تخطئه رئيس جمهور ايران، باعث بيشتر شنيده شدن پيام ملت ايران مي شدند.

در اين زمينه گاردين انگليس مي گويد: بگذاريد عصبانيت جمعي هر ساله را نسبت به احمدي نژاد كنار بگذاريم و ديگر در تله او نيفتيم. احمدي نژاد به شخصيتي تبديل شده كه خيلي از اعتراضات جدي ما به او نتيجه عكس مي دهد.

در تجمع اعتراض آميز يهوديان ]صهيونيست ها[ از توقف ايران سخن گفته شد اما چطور؟ چطور ايران را بازمي داريد؟ با متمركز شدن روي احمدي نژاد بدون داشتن هيچ طرحي، يا دادن جنبه شيطاني يا تمسخرآميز، احمدي نژاد را بيشتر در معرض ديد دنيا قرار مي دهيم. بياييد ديگر او را هيتلر كوچك نخوانيم و بحث هاي جدي را درباره روابط ايران و آمريكا يا باز كردن دفتر حافظ منافع آمريكا در تهران دنبال كنيم. بيائيد از حمله بازدارنده اسرائيل كه جاه طلبي هسته اي ايران را مهار نمي كند و فقط جوانان ايراني را -همان هايي كه آرايش غربي را دوست دارند- به غرب بدبين تر مي كند.

گاردين در پايان برخلاف توصيه اش، از شدت خشم به توهين به احمدي نژاد پرداخت و نوشت او بازيگري كوچك است كه هر سال به خاطر توجه و تمركز ما، هر سپتامبر با لبخند به نيويورك مي آيد.

خشم صهيونيست ها از احترام ويژه نسبت به فرستاده ايران(خبر ويژه)

روبوسي گرم رئيس مجمع عمومي سازمان ملل با دكتر احمدي نژاد و كف زدن وي براي سخنان رئيس جمهور اسلامي ايران خشم رژيم صهيونيستي را برانگيخت.

به گزارش سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي، گبرئيلا شالو سفير اين رژيم در سازمان ملل از اين اقدامات «ميگل داسكوتو بروكمن» به شدت انتقاد كرد و گفت: چنين رفتاري از جانب كسي كه رئيس يك نهاد بين المللي است موجب تأسف و شرم است. رئيس مجمع عمومي در آئين گشايش مجمع هم سياست هاي ايالات متحده را به شدت مورد انتقاد قرار داد. او حتي در ضيافتي كه به افتخار احمدي نژاد ترتيب يافته بود شركت كرد.

سايت وزارت خارجه اسرائيل مي افزايد: «خانم شالو از مديريت شبكه سي ان ان هم به خاطر مصاحبه لاري كينگ با احمدي نژاد به شدت انتقاد كرد و گفت او بسيار دوستانه با احمدي نژاد سخن گفت و حتي از فرزندان و خانواده اش پرسيد. چنين رفتاري مشروعيت بخشيدن به رئيس جمهور ايران است درحالي كه او بايد طرد مي شد اما خبرنگار سي ان ان به گرمي با احمدي نژاد خوش و بش كرد.

براساس گزارش سايت مذكور، شيمون پرز هم در ديدار با بان كي مون دبيركل سازمان ملل گفت: سخنراني رئس جمهور ايران موجب شرمندگي است. او زير چتر حمايت سازمان ملل سخنان زهرآگيني داشت و از تالار مجمع عمومي ذهن جهانيان را آلوده ساخت.

رئيس رژيم صهيونيستي هم چنين با اعتراض به روبوسي رئيس مجمع عمومي با رئيس جمهور اسلامي ايران گفت: هر كس در مجمع عمومي حضور داشت بايد همين احساس شرمندگي من را داشته باشد. حتي برخي سران عرب هم مواضع رژيم ايران را رد مي كنند.

به گزارش سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي، بان كي مون هيچ واكنشي به سخنان پرز نشان نداد.

يا نمي دانند هزار چيست...(خبر ويژه)

رسانه هاي رسمي انگليس و آمريكا تظاهرات ميليوني ملت ايران در راهپيمايي بزرگ روز قدس را به «چند هزار نفر» تقليل دادند!

سايت راديو فرداي آمريكا در اين باره مدعي شد: چند هزار نفر به دعوت رهبران و نهادهاي سياسي، نظامي، مذهبي در راهپيمايي روز قدس شركت كردند.

شبكه تلويزيوني بي بي سي عربي هم گفت: هزاران ايراني در روز قدس تظاهراتي در خيابان هاي تهران برگزار كردند.

رسانه هاي آمريكايي و انگليسي البته براساس سياست هميشگي واژگونه نمايي، تجمع چند صد نفره گروهي از اوباش صهيونيست در حاشيه مجمع عمومي سازمان ملل در نيويورك را كه براي به حاشيه راندن سفر دكتر احمدي نژاد صورت گرفته بود، تجمع هزاران نفره خوانده و سعي كرده بودند ضمن پخش تصاويري با كادرهاي بسته، تجمع كنندگان را زياد نشان دهند!

گفتني است راديو فردا در گزارش بعدي خود عبارت «چند هزار» را به «ده ها هزار» تغيير داد!

در همين حال صداي آمريكا شمار شركت كنندگان در راهپيمايي روز قدس تهران را «صدها هزار نفر» اعلام كرد و گفت: صدها هزار ايراني روز جمعه در رژه(!) ساليانه روز قدس در تهران شركت كردند.

وزارت خارجه آمريكا: احمدي نژاد با 65 درصد آرا پيروز مي شود(خبر ويژه)

يك عنصر مرتبط با وزارت خارجه آمريكا از سخنان احمدي نژاد عليه رژيم صهيونيستي و ترغيب سياستمداران آمريكايي به فاصله گرفتن از رژيم صهيونيستي انتقاد كرد.

هوشنگ امير احمدي كه با راديو زمانه گفت وگو مي كرد، با اشاره به سخنان رئيس جمهور در جريان سفر به نيويورك گفت: او با اين سخنان همه چيز را خراب مي كند؛ همين كه گفت نامزدهاي رياست جمهوري آمريكا بايد قبلا به ديدار اسرائيلي ها بروند.

وي در عين حال در پاسخ به اين سؤال كه «آمريكايي ها منتظر پايان رياست جمهوري احمدي نژاد هستند»، خبر داد: نه. در وزارت خارجه آمريكا به من گفتند ما معتقديم احمدي نژاد ]رأي[65 درصد مردم ايران را دارد. تجزيه و تحليل آمريكايي ها از احمدي نژاد اين است كه، وي در ايران محبوب است و در انتخابات بعدي هم برنده خواهد بود. تصادفا، يكي از نگراني هاي آن ها هم همين است. به همين دليل مانده اند كه با وي چه كار بايد بكنند. درحال حاضر، سيستم وزارت امور خارجه آمريكا، سيستم تكه پاره برخورد كردن با مسايل است. سيستم منسجم برخورد ندارد. فقط وقتي كه به دعوا مي رسد، بزرگ فكر مي كنند.

امير احمدي خواستار توقف غني سازي اورانيوم از سوي ايران شد و گفت: ديدگاه آمريكايي ها، نسبت به احمدي نژاد مثبت نيست. آنها از توقف غني سازي مأيوس هستند و احساس شان اين است كه او خيلي مقاومت مي كند، مثل يك نيروي راديكال دهه 60 (!)

صداي آمريكا خوب بود اگر به وقاحت نمي كشيد!(خبر ويژه)

در ادامه اعتراض جريان هاي ضد انقلاب به ناكارآمدي «صداي آمريكايي»، سايت اخبار روز هم به انتقاد از VOA پرداخت و وقاحت هاي آشكار آن را ضد تبليغات دانست.

اخبار روز كه در تيره چپ هاي آمريكايي دسته بندي مي شود در تحليل خود صداي آمريكا را «يگانه تريبون پرمخاطب اپوزيسيون كه بخشي از تبعيدشدگان حول آن جمع شده اند» خواند اما نوشت: اگر ارتش آمريكا وظيفه داشت تا حقوق بشر را با ناوهاي جنگي و بمباران به عراق بفرستد، وظيفه اين مهم تا اطلاع ثانوي و در مورد ايران به كارمندان صداي آمريكا سپرده شده است و آنها موظف شده اند تا حقوق بشر غيرسياسي و اخته نئوليبرالي را پيشاپيش و در بسته هاي شبانه به منازل مخاطبان بفرستند تا طرح آن تصوير تكميل شود؛ تمامي شهر به نور صداي آمريكا روشن شود. آن گاه ديگر نيازي به فرستادن ناوهاي جنگي نيست. صداي آمريكا به تعبير اسلاوي ژيژك درست بر همان وجه وقيح حقوق بشر دست گذاشته است، آن جا كه دست مايه و زمينه ساز جنگ مي شود و يا در بهترين حالت فرمي اخته مي گيرد.

اين سايت همچنين نوشت: طرح سؤالاتي چون «آيا شما هم با اعدام مخالفيد» يا «آيا شما هم با آزادي بيان موافقيد» شيوه اي ناكارآمد براي آموختن اين مسئله است كه نيازي نيست به موضوع فكر كنيد چون بديهي است.

اخبار روز افزود: VOA بخشي از وضعيت انضمامي ماست؛ وضعيتي كه در آن امثال سازگارا، افشاري، داوودي مهاجر و... منتقدان وضع موجودند، وضعيتي كه سمبل جنبش دانشجويي اش، احمد باطبي در سالروز هجدهم تير با حضور خود در رسانه دولتي آمريكا مهر تأييدي بر آمريكايي بودن اين جنبش بزند. اين باتلاقي است كه در آن VOA تصوير بخش جهان ماست
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن