تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816547829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه قدس: 250 هزار اسرائيلي در معرض موشك‌هاي مستقيم فلسطينيان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه قدس: 250 هزار اسرائيلي در معرض موشك‌هاي مستقيم فلسطينيان هستند
خبرگزاري فارس: فرمانده سپاه قدس با بيان اينكه امروز در اسرائيل معادله خوف و وحشت شكل گرفته است تصريح كرد: فلسطيني‌ها بيش از 250 هزار اسرائيلي را با موشك‌هاي خود هدف گرفته‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، سردار قاسم سليماني كه امروز به‌عنوان سخنران مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس در جمع راهپيمايان كرمان و در محل مصلي اين شهر سخن مي‌گفت؛ با بيان اينكه موضوع فلسطين يك زخم كهنه و عميقي است كه هر انساني را متأثر مي‌كند تصريح كرد: متأسفانه رنج مردم فلسطين بي پايان شده است و اين مردم در محاصره دشمني قرار دارند كه كمترين نشاني از انسانيت ندارد.
وي مسئله فلسطين را مهم‌ترين دغدغه جهان اسلام ذكر كرد و گفت: اين مسئله در حالي مهم‌ترين مسئله جهان اسلام است كه اين جهان با بيش از يك ميليارد مسلمان در ثروت‌هاي مختلفي غوطه ور است و اساساً علت برخي از تهاجم‌ها به جهان اسلام نيز همين مسئله است.
وي افزود: مردم فلسطين امروز در حالي با مشكلاتي مثل گرسنگي مواجه شده‌اند كه تمامي مرزهاي آنان با كشورهاي اسلامي همجوار است.
سليماني در ادامه صحبت‌هاي خود به نقش عمده سه گروه سازمان‌هاي بين المللي، آمريكا و اروپا و كشورهاي عربي در قبال مسئله فلسطين اشاره كرد و به تبيين هريك از اين نقش ها پرداخت.

* قطعنامه‌هاي سازمان ملل در رابطه با فلسطين، از اساس براي اجرا نوشته نشدند
وي گفت: در سازمان ملل از زمان آغاز اشغال فلسطين تاكنون بيش از 100 قطعنامه صادر شده كه 42 مورد از اين تعداد با وتوي آمريكا مواجه شده و مابقي هم كه از اساس حتي به ضرر اسرائيل نبوده اند توسط رژيم اشغالگر قدس اجرا نشده اند.
اين فرمانده ارشد سپاه پاسداران تأكيد كرد: بايد گفت كه اين قطعنامه ها از اساس هم براي اجرا شدن نوشته نشده بودند.
وي همچنين به تبيين برخي از قراردادهاي بين المللي در موضوع فلسطين همچون قرار داد اسلو و كنفرانس آنا پليس اشاره كرد و ضمن خائنانه خواندن قراردادهاي سازش با رژيم صيهونيستي گفت: البته در همين قراردادها هم آن بخشي كه لازم الاجرا بود توسط رژيم صيهونيستي هيچوقت اجرا نشد.

* آمريكايي ها سالانه بيش از 8 ميليارد دلار به اسرائيل كمك بلاعوض مي‌كنند
سردار سليماني در ادامه آمريكايي‌‌ها را پدر مادي و معنوي رژيم اشغالگر قدس خواند و گفت: آمريكايي‌ها سالانه بيش از 8 ميليارد دلار به اسرائيل كمك بلاعوض مي‌كنند و پول كشورهاي اروپايي نيز پيوسته به سوي رژيم اشغالگر قدس سرازير است.
وي تصريح كرد: هر رژيمي كه در اروپا بر سر كار مي‌آيد اولين موضع سياسي كه اعلام مي‌كند حمايت بي دريغ از رژيم صهيونيستي است و اين براي جهان اسلام بايد يك درس عبرت باشد.

* اسرائيلي‌ها عرفات را كشتند
وي به اقدامات كشورهاي عربي در قبال بحث فلسطين هم اشاره كرد و با بيان اينكه كشورهاي عربي در قبال مسئله فلسطين 30 اجلاس و 4 جنگ داشته‌اند كه البته تمامي اينها نيز تقريبا" بيهوده بوده است گفت: اعراب سرانجام تصميم گرفتند با راه اندازي سازمان آزادي‌بخش فلسطين، اين موضوع را از گردن خود ساقط كنند و كار را به حوزه يك سازمان كوچك و با امكانات كم بكشانند.
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران ادامه داد: پس از اين اقدام نيز رژيم مصر به‌عنوان اصلي‌ترين حامي فلسطين؛ اسرائيل را به رسميت شناخت و ساير كشورهاي عربي نيز ارتباطاتي را با اين رژيم آغاز كردند.
سليماني به سرنوشت ياسر عرفات نيز اشاره كرد و گفت: اسرائيلي‌ها پس از قراردادهاي خائنانه‌اي كه عرفات امضا كرد او را براي كنترل بيشتر به داخل سرزمين‌هاي اشغالي كشاندند و سرانجام نيز وي را كشتند.

* مصر مرز رفح را بسته است تا فلسطيني‌ها به آرامي جان بدهند
وي همچنين با اشاره به موضع كشورهاي عربي در قبال فلسطينيان اشاره كرد و گفت: اين اقدامات و مواضع در حالي شكل گرفته است كه امروز شاهديم NGO هايي از كشورهاي اروپايي براي نجات فلسطين و حمايت از مردم اين كشور وارد فلسطين اشغالي مي‌شوند اما در مقابل دولت مصر را هم مي‌بينيم كه مرز رفح را بسته و با اين كار مي‌خواهد كه فلسطيني ها آرام بميرند.
* اسرائيلي‌ها در 130 كشتار مشخص، حضور يافته‌اند
فرمانده لشكر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با طرح اين سئوال كه رژيم صيهونيستي با فلسطين چه مي‌كند ؟ گفت: اسرائيلي‌ها تاكنون در بيش از 130 كشتار مشخص و ترور 80 شخصيت فلسطيني شركت كرده و 10 جنگ را نيز در منطقه به راه انداخته اند.
وي افزود: اسرائيلي‌ها هم اكنون با ايجاد يك ديوار به طول بيش از 700 كيلومتر و عرض 60 متر در حال تبديل كردن شهرهاي فلسطين اشغالي به جزيره‌هاي جداگانه هستند و بيش از 380 شهرك اسرائيلي را نيز در بهترين نقاط جغرافيايي فلسطين تشكيل داده‌اند كه البته ساكنان تمامي اين شهرها نيز مسلح هستند.
سليماني اضافه كرد: آنها در حال امضاي قرار دادي با محمود عباس خائن هستند كه طي آن قرار است بخشي از زمين‌هاي بيابان‌هاي فلسطين را كه از بيابان لوت ايران هم بدتر است به فلسطيني‌ها بدهند.
وي گفت: آنها همچنين بيش از 4 ميليون نفر از جمعيت 5/10 ميليون نفري فلسطين را نيز آواره كرده‌اند.
* آزادي غزه با آزادي جنوب لبنان همتراز است
اين كارشناس مسائل سياسي و نظامي جهان اسلام در ادامه صحبت‌هاي خود به مسئله بروز مقاومت اسلامي اشاره كرد و با بيان اينكه فلسطين اشغالي به مدد آغاز مقاومت اسلامي از 8 سال قبل تاكنون توانسته شاهد بروز پيروزي‌هايي در عرصه‌هاي مختلف براي خود باشد گفت: مهم‌ترين توفيق 8 سال گذشته براي فلسطيني‌ها باورپذيري نسبت به مسئله مقاومت و رد جريان سازش است.
وي تصريح كرد: ثمره اين باور جديد نيز رأي مردم فلسطين به دولت حماس بود و همين تغيير بود كه براي اولين بار در تاريخ اشغال فلسطين بخشي از اين سرزمين كه همان غزه بود با اصرار مقاومت اسلامي آزاد شود كه اين حادثه همتراز با خروج اسرائيل از جنوب لبنان بود.

* بيش از 250 هزار اسرائيلي در معرض موشك‌هاي فلسطينيان قرار دارند
فرمانده سپاه قدس افزود: بحث بعدي نيز بروز معادله خوف و ترس در داخل اسرائيل است به اين نحو كه امروز بيش از 250 هزار اسرائيلي در تهديد موشك‌هاي فلسطيني ها هستند.
وي اذعان داشت: جنگ 33 روزه نيز هيمنه ارتش اسرائيل را در هم شكست و اين كار نيز بواسطه يك مجموعه كوچك اما مخلص و شيعه صورت گرفت كه روح امام خميني نيز در آن موج مي‌خورد.
سردار سليماني در خاتمه صحبت‌هاي خود به بحث اضمحلال و فروپاشي رژيم صهيونيستي اشاره كرد و با بيان اينكه عده‌اي در اينگونه مسائل وارد بيان سياسي مي‌شوند اما من چنين قصدي ندارم گفت: رژيم صهيونيستي هم اكنون به‌طور حقيقي در حال فروپاشي است.
وي افزود: نسل اول رژيم صيهونيستي از دور خارج شده و نسل فعلي هم هيچ اصراري بر انگيزه‌هاي اوليه اين رژيم اشغالگر ندارد. ايده اسرائيل بزرگ حتي به گفته اولمرت هم ديگر مرده است و رژيم صيهونيستي هم اكنون از درون خود دچار فروپاشي است.
انتهاي پيام/ب
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن