تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816876459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مجلس اعلاي فلسطين در تهران:امام خميني(ره) با نام‌گذاري روز قدس حمايت از فلسطين را جاودانه‌كرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: نماينده مجلس اعلاي فلسطين در تهران:امام خميني(ره) با نام‌گذاري روز قدس حمايت از فلسطين را جاودانه‌كرد
گروه بين‌الملل: روز جهاني قدس پديده‌اي مهم در تاريخ امت اسلام است و امام خميني(ره) با نام‌گذاري جمعه آخر ماه رمضان به نام روز جهاني قدس تمامي تلاش‌ها براي حمايت از قلسطين و مسجدالاقصي را جاودانه‌كرد.
«ماجد غماس» نماينده مجلس اعلاي فلسطين در تهران در گفت‌و‌گوي تلفني با خبرنگار بخش بين‌الملل خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) ضمن بيان اين مطلب گفت: روز جهاني قدس از يادگارهاي مهم امام خميني(ره) و بيانگر بيداري مسلمانان و هوشياري آنان براي دفاع از ملت مظلوم فلسطين است.

غماس افزود: اعلام روز جهاني قدس رويدادي مهم در جهان به ويژه در منطقه خاورميانه بود و گراميداشت اين روز در جمعه آخر ماه رمضان و راهپيمايي در اين مناسبت اسلامي بر آگاهي معنوي مسلمانان از مسئوليت مهم آنان در راستاي حمايت از قدس شريف تأكيد‌دارد.

نماينده مجلس اعلاي فلسطين در تهران در ادامه تصريح‌كرد: مسلمانان كشورهاي اسلامي و غيراسلامي جهان و اقليت‌هاي مسلمان هر ساله آيين‌هاي مختلفي به مناسبت گراميداشت روز جهاني قدس برگزار‌مي‌كنند و اين امر نشان‌مي‌دهد كه قدس تنها مربوط به عرب‌ها و فلسطيني‌ها نبوده بلكه مسأله‌اي مربوط به تمامي جهان اسلام است.

وي با اشاره به راهكارهاي آزادي قدس و فلسطين، وحدت را عاملي مهم در اين زمينه برشمرد و اظهار‌كرد: مسلمانان بايد با يكديگر متحد شده و در برابر اقدامات نژادپرستانه اسراييل ايستادگي كنند و در صفوفي واحد و يكپارچه هرگونه سيطره و تسلط نيروهاي اشغالگر بر جهان اسلام به ويژه سرزمين مقدس فلسطين را از بين ببرند.

ماجد غماس در بخش ديگري از سخنان خود مسئوليت مهم سياستمداران فلسطيني در برابر هجمه‌هاي ضد انساني صهيونيسم را مورد بررسي قرار‌داد و گفت: اين گروه از مسلمانان فلسطيني نيز بايد همچون ديگر گروه‌هاي اسلامي اين كشور براي حفظ منافع و مصالح شهروندان فلسطيني گام‌بردارند و در واقع سياستمداراني مخلص براي حمايت از قدس و فلسطين در برابر رژيم غاصب اسراييل باشند.

وي در ادامه با اشاره به شكست نقشه «ايهود اولمرت» نخست وزير اسراييل در تحقق اسراييلي بزرگ يادآور‌شد: اين طرح با آگاهي جهان اسلام و انجام اقدامات مختلفي تحت تأثير قرار گرفت و شكست خورد و اين امر بيانگر اين است كه حمايت كشورهاي اسلامي، توطئه‌هاي مختلف صهيونيسم را ناكام و بي‌‌نتيجه خواهد‌گذاشت.

نماينده مجلس اعلاي فلسطين در تهران در پايان تصريح‌‌كرد: اسراييل در حملات ضد اسلامي خود و چگونگي طراحي اين حملات عليه فلسطيني‌ها مراحل مختلفي را پشت سر گذاشته و همواره از حمايت و پشتيباني قدرت‌هاي بزرگ برخوردار بوده‌است؛ اما شكست‌هاي اخير اين رژيم به ويژه در جنگ سي‌و‌سه روزه لبنان ضعف داخلي سياستمداران اسراييلي را به خوبي نشان داد و اين پيروزي مديون تلاش مجاهدان مسلمان و استمرار آنان در مقاومت و جهاد بود.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن