تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806865990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرياد اسلام خواهي برخي سران كشورهاي عربي دروغ است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: فرياد اسلام خواهي برخي سران كشورهاي عربي دروغ است
رييس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري با بيان اينكه راهپيمايي روز قدس مايه دلگرمي مردم مظلوم فلسطين و همه كساني است كه در خط مقدم دفاع از اسلام هستند، گفت: حمله به ايران موجب نابودي اسرائيل و هم پيمانانش مي شود.


به گزارش خبرنگار سياسي برنا، حجت‌الاسلام والمسلمين علي اكبر ناطق نوري طي سخناني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با اشاره به اينكه امام (ره) با نامگذاري آخرين جمعه ماه رمضان به نام روز جهاني قدس مي‌خواستند عمق فاجعه فلسطين را براي جهان اسلام و همه جهانيان بيان كنند، گفت: راهپيمايي روز قدس مايه دلگرمي مردم مظلوم فلسطين و همه كساني است كه در خط مقدم دفاع از اسلام هستند.

وي اظهار داشت: امام (ره) مي‌خواستند بگويند مساله فلسطين به ملت فلسطين اختصاص ندارد و آنها در خط مقدم جبهه از اسلام دفاع مي‌كنند؛ هدف اشغالگران و حاميانشان نيز مقابله با اسلام، جهان اسلام و كشورهاي اسلامي و نهايتا سلطه و سيطره بر مديريت كل جهان است.

رييس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري در ادامه ضمن اشاره به تاريخ فلسطين، تصريح كرد: وقتي تاريخ فلسطين را از اواخر قرن 19 مورد توجه قرار دهيم مي‌بينيم دو واژه در كنار هم هستند؛ يكي آواره شدن ملتي با هويت مشخص و ديگري وطن گزيني جمعي بي ‌هويت از يهوديان كه با اشغال، جنايت و زور مي‌خواستند اينها را جايگزين آن ملت با هويت اصلي خود كنند، آن هم بر اساس يك طرح حساب ‌شده مبتني بر روحيه نژادپرستانه كه اساسا براي مقابله با اسلام، سلطه بر منطقه خاورميانه و نهايتا با هدف سلطه بر مديريت كل جهان بوده و از زمان آغاز تشكيل سازمان جهاني صهيونيستي تهيه شده است.

وي همچنين به سه هدف كوتاه‌مدت، ميان‌مدت و بلندمدت صهيونيست‌ها اشاره كرد و افزود: هدف كوتاه مدت آنها گرفتن فلسطين و تشكيل حكومت صهيونيستي و هدف ميان‌مدت آنها سلطه بر خاورميانه و تشكيل حكومتي از نيل تا فرات است.

ناطق نوري افزود: هدف بلندمدت آنها نيز اين است كه زمينه تحقق برتري اين قوم بر جهان به عنوان يك اعتقاد ديني فراهم شود. چرا كه اين‌ها خود را قوم برتر مي‌دانند و فكر مي‌كنند بايد مديريت جهان را به دست بگيرند. يك اعتقاد ديني تلفيقي مسيحي صهيونيستي مانند حاكمان آمريكا نيز همين اعتقاد را دارد كه بايد بر جهان مسلط شويم و منتظر باشيم كه حضرت مسيح بيايد.

عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به تشكيل 120 ساله صهيونيسم در دنيا، گفت: آنها 60 سال كار كرده‌اند و برنامه ريخته‌اند و بعد از آن موفق شدند توسط انگليسي ‌ها و برخي شاهان خيانتكار عرب اين سرزمين مقدس را اشغال كنند.

وي ادامه داد: اينكه صهيونيست ها تا كنون توانسته‌اند دولت‌ هاي مهم غربي از جمله آمريكا و انگليس را تحت مهار سياسي خود درآورند، نكته قابل توجهي است.

رييس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري با اشاره به اينكه كنگره آمريكا تماما زير سلطه صهيونيست ‌هاست، خاطرنشان كرد: تشكل ‌هاي صهيونيستي مي‌توانند براي كنگره آمريكا نماينده و براي اين كشور رييس‌جمهور انتخاب كنند و دليل اينكه كانديداهاي آمريكا اعم از جمهوريخواه و دموكرات موضع حمايت از صهيونيست‌ها را مي‌گيرند، آن است كه در انتخابات آمريكا پول صهيونيست ‌ها سرنوشت‌ساز است. چرا كه گروه‌هاي صهيونيستي در عمق كنگره آمريكا نفوذ دارند و دولت‌هايي مانند انگليس و فرانسه مجبور به حمايت بي‌قيد و شرط از صهيونيست‌ها هستند.

وي دومين دستاورد صهيونيست ها را در دست داشتن سرنخ شبكه ‌هاي عمده دنيا عنوان كرد و گفت: آنها در جوسازي و تحريف واقعيت‌ها توانمندي دارند و همچنين باشگاه ‌هاي عمده ورزشي را در غرب خريده‌اند تا امكان نفوذ بر جوانان ورزشكار دنيا را داشته باشند. عمده مراكز توليد فيلم مثل هاليوود كه مركز توليد فيلم‌هاي مبتذل در زمينه‌هاي مختلف است را نيز غبطه كرده‌اند.

عضو جامعه روحانيت مبارز مهمترين دستاورد صهيونيست ‌ها در جهان را نفوذ آنها در مراكز پولي و مالي غرب دانست و اظهار داشت: آنچه مي‌تواند صهيونيست‌ها را تغذيه كند اين است كه مراكز پولي و مالي غرب را در اختيار گرفته‌اند.

وي درباره دستاوردهاي صهيونيست‌ها در منطقه نيز تصريح كرد: حكومت امروز برخي سران كشورهاي عربي در برابر جنايات غزه و كرانه باختري رود اردن را مي‌بينيم و از آن طرف فرياد دروغ اسلام‌خواهي آنها را مي‌شنويم و تعجب مي‌كنيم.

به گفته ناطق نوري، برخي سران كشورهاي عربي توافقنامه بالفور را پذيرفته‌ و سرزمين فلسطين را اشغال و خانه‌هاي مردم را خراب كرده‌اند و همچنين اقدام به شهرك ‌سازي يهودي كرده‌اند.

رييس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري با بيان اينكه امام خميني مي‌خواست به جهانيان بفهماند كه اين صهيونيست‌ها "مردم" نيستند، تصريح كرد: هم امام (ره) پيشتر فرموده‌اند و هم مقام معظم رهبري در سخنان اخيرشان در نماز جمعه فرمودند كه اين ها ملت نيستند بلكه يك مشت صهيونيست جنايتكار اشغالگر هستند.

وي با بيان اين مطلب افزود: همگي ساكنان اسرائيل عضو ارتش احتياط اسرائيل هستند، آيا اينها مردم‌ اند؟؛ اينها بايد حتما سالانه مدتي را به آموزش نظامي مشغول شوند؛ بنابراين تلقي "مردم" از چنين جنايتكاراني غلط و نابه‌جاست. چرا كه اينها نيروهاي اشغالگر و متجاوز به مردم هستند، نه مردم.

ناطق نوري در ادامه به انتقاد از برخي سران كشورهاي عربي پرداخت و بيان داشت: صهيونيست ‌ها برخي كشورهاي عربي را زير سيطره خود گرفته‌اند و آنها را بي‌خاصيت كرده‌اند، امروز بسياري از كشورهاي عربي بي‌خاصيت و بي‌تفاوت هستند و اين در حالي است كه گفته شده اگر حتي نامسلماني فرياد بزند به داد من برسيد و انساني بتواند و اين كار را نكند، مسلمان نيست.

وي همچنين به اقدام رژيم صهيونيستي در محاصره غزه اشاره كرد و گفت: مردم غزه در ماه رمضان سخت ‌ترين شرايط را تحت محاصره اقتصادي داشتند؛ چنان كه امكانات اوليه دارويي و غذايي نبود و امكان امداد رساني به مردم وجود نداشت و لذا سخت‌ترين ماه رمضان را پشت سر گذاشتند ولي مقاومت كردند.

عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز تأكيد كرد: 30 سال پيش، در مقابل موفقيت‌هايي كه صهيونيست‌ ها داشتند، حادثه‌اي رخ داد كه تمام معادلات آنها را بر هم زد و آن به وجود آمدن مقاومت اسلامي بود.

وي در ادامه دستاوردهاي اين مقاومت و عقبه‌اي كه براي آن پيش‌بيني مي‌كنند را از جمله مهم ترين دلايل ترس صهيونيست ها از مقاومت اسلامي فلسطين عنوان كرد.

رييس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري به دستاوردهاي مقاومت اسلامي نيز اشاره كرد و افزود: مقاومت اسلامي در مقابل همه فشارهاي اسرائيل و سكوت غرب و مجامع بين‌المللي و نيز طرفداران حقوق بشر كه گويا خاك گورستان را بر اين سازمان‌ها پاشيده اند و كر و كور شده‌اند، ايستاد تا جايي كه توانست غزه را آزاد و در آن انتخابات آزاد برگزار كند و البته امروز زير فشار محاصره‌ است.

وي خاطرنشان كرد: مقاومت به حواشي كه براي آن درست كرده‌اند نپرداخت و گول نخورد، به بهانه مذاكره و امتياز گرفتن از اصل موضوع منحرف نشد و دقيقا به ريشه فساد توجه كرد و پاي آن ايستاد، مقاومت تا امروز رژيم صهيونيستي را به رسميت نشناخته و نمي‌شناسد و حتي طرح انگليسي دو كشور شدن منطقه فلسطين را نيز نپذيرفته است.

ناطق نوري در ادامه با اشاره به دو مفهوم جهاد و شهادت، تصريح كرد: اين دو مفهوم پيشتر نبود اما الان در بين مقاومت موضوعيت پيدا كرده و همچون كابوسي شده و به جان صهيونيست‌ها افتاده است.

وي به ترس و تنفر صهيونيست ‌ها از مقاومت ايران نيز اشاره كرد و گفت: ما كه به آنجا لشكر نمي‌فرستيم و ارتباط مستقيم با آنها نداريم، ولي علت مخالفت آنها با ما اين است كه آنها مي‌گويند همه اين آوازه‌ها از اينجاست.

ناطق نوري ادامه داد: امروز شبكه صهيونيستي در دنيا ترسيده و لذا تلاش كرده با استفاده از شبكه ‌هاي تبليغاتي خود بگويد مقاومت چيز مهمي نيست و اينها را به عنوان تروريست معرفي كند. دولت‌ هاي منفعل، بيچاره و ذليل عربي هم اين را طي كرده‌اند؛ ولي جنگ 33 روزه لبنان و شكست مفتضحانه اسرائيل در اين جنگ از اين واقعيت پرده برداشت و ديدند كه مقاومت به ثمردهي رسيده است.

وي همچنين با اشاره به اظهار نظر موشه عبري، از فرماندهان سابق جنگ در اسرائيل مبني بر اينكه نتايج جنگ لبنان براي ارتش اسرائيل خجالت‌آور است، گفت: اين روزها طرح تكراري سازش مطرح است و همه مي‌دانند اين طرح به دلايل ساختاري محقق نمي‌شود. چرا كه اسرائيل نمي‌تواند در مسيري گام بردارد كه بخشي از حقوق غصب‌شده ملت فلسطين را به آنها بدهد.

رييس دفتر بازرسي مقام معظم رهبري با بيان اينكه رژيم صهيونيستي به هيچ يك از پيمان ‌ها و امضاهاي خود عمل نكرده، اظهار داشت: شرايط عضويت اسرائيل در سازمان ملل برگشتن آنها از آن سرزمين بوده است كه نه اسرائيل تا كنون به آن عمل كرده و نه هم‌ پيمانانش به آن توجهي مي‌كنند.

ناطق نوري درخصوص علت تبليغ مسأله صلح از سوي اسرائيلي ها، تصريح كرد: دليل اول، نياز شديد اسرائيل پس از شكست در جنگ 33 روزه است كه بنا به گفته اولمرت اين شكست پايان روياي اسرائيل بزرگ است.

وي خاطرنشان كرد: اسرائيل ناچار است پس از آن شكست، با روي آوردن به تبليغات صلح از فشار ناشي از شكست كم كند و به همين دليل اين تبليغات را انجام مي‌دهد.

ناطق نوري در پايان اظهارات اخير رايس و هم پيمانانش مبني بر اينكه اگر نتوانيم ايران را در فعاليت‌هاي هسته‌ اي متوقف كنيم، كسي جلودار اسرائيل براي حمله به ايران نيست را يك عقب ‌نشيني براي آمريكايي ‌ها دانست و تأكيد كرد: اگر چنين فرض محالي رخ دهد و بخواهند حمله كنند طرف حساب ما تنها اسرائيل نيست كه نابود مي‌شود بلكه همه كشورهايي كه با او به نوعي همدلي دارند نيز طرف حساب ما هستند.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن