تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805320352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با روز جهاني قدس، رهايي قدس‌درسراسرايران طنين افكند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: همزمان با روز جهاني قدس، رهايي قدس‌درسراسرايران طنين افكند
جام جم آنلاين: مردم ظلم ستيز ايران اسلامي در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان، همزمان با روز جهاني قدس ، روز همدردي با ملت مظلوم فلسطين ، با حضوري گسترده در راهپيمايي اين روز ، نداي حق طلبي سردادند.


گزارش هاي دريافتي از سراسر ايران حاكي‌ است،مردم مؤمن و روزه دار ايران يك صدا با جهان اسلام در دفاع از قبله نخست مسلمين ، رهايي قدس شريف را فرياد زدند.

زن و مرد ، پير و جوان و اقوام گوناگون ايران اسلامي به خيابانها آمده اند تا حماسه اي بي بديل از اتحاد مسلمانان را به تصوير بكشند و ثابت كنند مردم مظلوم فلسطين در مبارزه با صهيونيست هاي اشغالگر تنها نيستند .

راهپيمايان در سراسر كشور در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان فرياد مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا سر مي دهند تا عزم جدي خود را همگام با مردم جهان براي آزادي نخستين قبله مسلمانان به نمايش بگذارند .

گزارش خبرنگاران واحد مركزي خبر از مراكز صدا و سيماي استانها حاكي است راهپيمايي با شكوه روز جهاني قدس در سراسر كشور آغاز شده است و مردم مومن و روزه دار كشورمان اكنون با سر دادن شعارهايي در حمايت از مردم مظلوم فلسطين و محكوم كردن جنايات رژيم اشغالگر قدس به سوي ميعادگاههاي نماز جمعه در حركت هستند و حمايت و پشتيباني مردم ميهن اسلامي در حمايت از قيام مردم فلسطين ، علاوه بر شعارهايي كه سر مي دهند ، در پارچه نوشته ها و پلاكاردهايي رنگارنگ متجلي شده است كه با خود حمل مي كنند .

حضور گروههاي خاص از مردم ميهن اسلامي از جمله ورزشكاران رشته هاي مختلف ورزشي همراه با مسئولان هيأتهاي ورزشي و همچنين اقليتهاي ديني كه با پلاكاردهاي خاص خود در كنار ديگر قشرهاي مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس حاضر شده اند ، از جلوه هاي ديدني اين راهپيمايي است.

فارس:

كليميان شيراز در راهپيمايي روز جهاني قدس باحضوري گسترده تر از سال هاي قبل خشم و انزجار خود را از اعمال وحشيانه صهيونيست ها اعلام كردند .

رئيس انجمن خيريه كليميان شيراز به نمايندگي از شش هزار كليمي ساكن شيراز به خبرنگار ما گفت : همه ما به صورت يكپارچه در كنار مسلمانان در راهپيمايي روز جهاني قدس اعمال جنايتكارانه صهيونيست ها را در سرزمين هاي اشغالي به شدت محكوم مي كنيم .

ديگر يهوديان شيراز هم گفتند : دين ما دين برابري و برادري است و ما مثل صهيونيست ها دنبال زورگويي و ستم به همنوعان خود نيستيم .

كردستان:

مردم مسلمان و روزه دار استان كردستان امروز همگام با ساير هموطنانشان فرياد مرگ بر اسرائيل سر دادند.

روزه داران سنندجي با حضور پرشور در ميدان آزادي و حركت به سوي مسجد جامع ، با حمل پارچه نوشته و پلاكاردهايي ، خواستاراتحادملي و انسجام اسلامي مسلمين براي نابودي رژيم غاصب اسراييل شدند.

مرزداران كردستاني نيز امروز همه آمدند تا در صفهاي به هم پيوسته خشم و انزجار خويش را از استكبار جهاني و رژيم اشغالگر قدس نشان دهند.

كرمانشاه:

همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان گروههاي مردم مومن و روزه دار كرمانشاه باحضور پرشور وگسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس حمايت خود را از ملت مظلوم و ستمديده فلسطين اعلام كردند .

در اين راهپيمايي مردم با فرياد هاي مرگ بر امريكا ، مرگ براسراييل و فلسطين فلسطين حمايتت ميكنيم خشم و انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيستي و حاميانش ابراز داشتند .

لرستان:

مردم روزه دار لرستان امروز همراه با امت بزرگ اسلامي خشم و انزجار خود را از غاصبان قدس شريف به نمايش گذاشتند .

راهپيمايان با سردادن شعارهاي مرگ برامريكا و مرگ بر اسراييل ازادي قدس شريف و رهايي مردم مظلوم فلسطين از چنگال صهيونيستهاي غاصب را فرياد مي كنند .

خوزستان:

هموطنان خوزستاني نيز همچون ساير ملت مسلمان ايران با محكوم كردن جنايات رژيم غاصب صهيونيستي همبستگي بيش از پيش خود را با ملت بي دفاع فلسطين اعلام كردند.

در مراسم راهپيمايي روز قدس امسال نيز چون سالهاي گذشته عشاير غيور عرب ،لر و بختياري با حضور يكپارچه‌ و پر صلابت‌ خود در راهپيمايي‌ با شكوه‌ روز جهاني‌ قدس‌، ضمن‌ تجديد ميثاق‌ با آرمانهاي‌ بنيانگذار جمهوري‌ اسلامي‌ حضرت‌ امام‌ خميني‌(ره‌) و لبيك‌ گويي‌ به‌ بانگ‌ پرخروش‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي‌ «مدظله‌ العالي‌» همبستگي‌ و حمايت‌ خود را از مردم‌ ستمديده‌ي فلسطين‌ و سايرملتهاي‌ آزاده‌ و در بند اعلام‌ كردند.

آبادان:

حاميان هميشگي مردم بي پناه و درد كشيده فلسطين در آبادان و خرمشهر ، با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس شعار مرگ بر اسراييل غاصب سر دادند.

مردم روزه دار، قهرمان پرور و استكبار ستيز آبادان ، خرمشهر، اروند كنارو مينوشهر ، در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان ، همراه با عشاير غيور منطقه و همگام با ساير هموطنان ايراني به صحنه آمدند و در صفوفي به هم پيوسته برآزادسازي قدس شريف تاكيد كردند و نشان دادند به آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ، مصمم تر از هميشه وفادارند.

بوشهر:

مردم سرافراز بوشهر امروز در راهپيمايي روز جهاني قدس ، بار ديگر خشم و انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيست اعلام كردند.

راهپيمايان روزه دار بوشهري ، در فرمانبرداري از فرمان روح خدا خميني بزرگ (ره ) به ميدان آمدند تا به هم پيوستن قلب هاي مسلمانان در حمايت از نخستين قبله حضور را در برابر ديدگاه جهانيان به تصوير كشند.

هرمزگان:

مردم استان هرمزگان اين حافظان هميشه بيدار تنگه هرمز و خليج فارس امروز يكپارچه رهايي قدس شريف را از چنگال صهيونيست فرياد زدند.

مردم مسلمان اين استان از شعيه و سني ، زن و مرد ، پيرو جوان ، كوچك و بزرگ امروز همچون امواج خليج فارس به خروش آمدند تا بار ديگر عزم و اراده خود را در حمايت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطين اعلام كنند .

خراسان رضوي:

شعار برائت از استكبار جهاني امروز در شهرهاي خراسان رضوي همزمان با ايران اسلامي طنين انداز شد.

گزارشها از سطح شهر مشهد مقدس حاكي از اتصال جمعيت از مبدأ تا مقصد مسير راهپيمايي است.

حضور جمعيت راهپيمايان در ديگر شهرستانهاي استان نيز وصف ناشدني است.

خراسان شمالي:

مردم هميشه در صحنه استان خراسان شمالي باحضور پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس همصدا با مسلمانان سراسر جهان به نداي مظلومانه ملت فلسطين پاسخ دادند .

در راهپيمايي باشكوه بجنورد ، اقوام مختلف ساكن در اين شهرستان از جمله ترك ، تركمن ، تات ، كرد و فارس با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل ، الگويي كامل از اتحاد ملي و انسجام اسلامي را به رخ جهانيان كشاندند و با محكوم كردن سياست هاي استكبار جهاني بر آزادي قدس شريف تاكيد كردند .

سيستان و بلوچستان:

مردم غيور سيستان و بلوچستان امروز همپاي ديگرامت اسلامي بـه خيابانها آمدند تا حمايت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و آوارگان بي دفاع فلسطين اعلام كنند.

آحاد مردم شيعه وسني ، زن و مرد و پير و جوان با شعارهاي كوبنده مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل يكبار ديگر حماسه دفاع از مظلوميت را خلق كردند و به نداي يا للمسلمين مردم بي دفاع فلسطين پاسخ گفتند .

گيلان:

گيلانيان همچون ديگر هموطنانشان و همگام با مسلمانان جهان امروز يكپارچه فرياد مرگ بر اسرائيل سر دادند .

گروهي ازجانبازان سرافراز استان در حاليكه بر روي ويلچرهايشان نشسته وكپسول اكسيژن دردست داشتند بادست نوشته هايي درحمايت از مردم مظلوم فلسطين به جمع راهپيمايان پيوسته اند.

چهارمحال و بختياري :

راهپيمايي روز جهاني قدس در استان چهارمحال و بختياري امسال باشكوهتر از سال هاي قبل درحال برگزاري است .

مردم شهركرد كه همچون رودي خروشان در خيابانها به حركت در آمده اند ، با سردادن شعارهاي مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا ضمن ابراز انزجار از استكبار جهاني ،‌ حمايت خود را از مقاومت فلسطينيان اعلام مي كنند .

كهگيلويه و بويراحمد :

مردم فهيم و ولايت مدار كهگيلويه و بويراحمد همزمان با ايران اسلامي در حمايت از مردم فلسطين به خيابانها آمدند .

امروز شهرها ، بخشها وروستاهاي مختلف استان كهگيلويه و بويراحمد شاهد راهپيمايي گسترده روزه داراني بود كه با شعارهاي كوبنده ، حمايت خود را از ملت مظلوم فلسطين اعلام و آزادي قدس شريف را خواهان بودند.

آذربايجان غربي:

مردم آذربايجان غربي در روز جهاني قدس حماسه اي با شكوه از وحدت و انسجام آفريدند و حمايت قاطع خود را از ملت مظلوم فلسطين اعلام كردند .

مردم مومن و روزه دار آذربايجان غربي درمناطق مختلف استان با حضور گسترده و با شكوه در راهپيمايي روز جهاني قدس فريادهاي كوبنده مرگ بر اسرائيل و مرگ بر امريكا سر دادند و مراتب حمايت خود را از مردم مظلوم و در بند فلسطين اعلام كردند .

مهاباد:

مردم مهاباد در روز اتحاد و همدلي امت اسلامي با شركت‌ در راهپيمايي‌‌ روز جهاني‌ قدس‌ همگام‌ و يكصدا ‌ ازادي‌ قبله‌ اول‌ مسلمين‌ و نابودي‌ صهيونسيم‌ غاصب‌ را فرياد كشيدند‌.

مردم روزه دار و متعهد شهرستان مهاباد از صبح امروزهمگام با سايرمسلمانان جهان و كشورمان ، براي اثبات همبستگي خود با برادران و خواهران مظلوم فلسطيني به خيابانها آمدند و با حضور پرشور و با صلابت ، حمايت قاطع خود را از ملت مظلوم فلسطين اعلام كردند.

ايلام:

مردم مرزدار و شهيد پروراستان ايلام درلبيك به نداي ولي امرمسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه اي خشم و انزجار خود را از جنايت هاي ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستي و سردمدارانش اعلام كردند.

مردم مؤمن و غيور استان ايلام بويژه جوانان، زنان و دانش آموزان به خيابانها آمدند و يكبار ديگر حمايت قاطع و انقلابي خود را از مردم ستمديده فلسطين اعلام كردند.

آذربايجان شرقي:

مردم غيرتمند و هميشه در صحنه آذربايجان شرقي با حضوري گسترده در راهپيمائي روز قدس فرياد حمايت از مردم مظلوم فلسطين سر دادند.

خبرهاي دريافتي ازشهرها و روستاهاي شهرستانهاي 19 گانه آذربايجان شرقي حاكيست ، مردم فهيم و آگاه اين خطه از ميهن اسلامي همگام با ساير هموطنان با شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن حمايت قاطع از انتفاضه مردم ستمديده فلسطين جنايات رژيم صهيونيستي ودسيسه هاي شيطاني استكبارجهاني آمريكا را درسرزمينهاي اشغالي محكوم كردند.

اردبيل:

مردم روزه دار استان اردبيل همگام با هموطنانمان در سراسر كشور با شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس ،خشم و انزجار خود را از جنايات رژيم صهيونيستي اعلام كردند .

در اين راهپيمايي ، اقشار مختلف مردم از روحانيون ، بازاريان ، دانش آموزان ،دانشجويان ، كارمندان ، و كارگران با سردادن شعارهايي همچون مرگ بر اسرائيل ومرگ بر آمريكا حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام كردند.

اصفهان:

همزمان با سراسر كشور راهپيمايي روز جهاني قدس با شعارهايي از قبيل ياايهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا در اصفهان طنين انداز شده است .

راهپيمايان از گروهها وسنين مختلف با حمل پلاكاردهايي با شعارهاي مرگ برآمريكا و مرگ براسرائيل بار ديگر حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام كردند.

مازندران:

هزاران مازندراني با شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس با مسلمانان بي دفاع و مظلوم فلسطيني اعلام همبستگي كردند.

مردم روزه دار و ولايتمدار سرزمين سبزعلوي در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان بار ديگر دعوت معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني ( ره ) را لبيك گفتند و به شركت باشكوه و كم نظير خود در راهپيمايي ضد صهيونيستي امروز خشم وانزجار خود را از جنايتهاي روز افزون رژيم اشغالگر قدس عليه ملت مظلوم فلسطين اعلام كردند.

گلستان:

مردم مومن و روزه دار گلستاني نيز امروز با حضوري گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس بارديگر با آرمان‌هاي امام خميني (ره) و ملت مظلوم فلسطين تجديد بيعت كردند.

گروه هاي مختلف مردم روزه دار شيعه و سني ، پير و جوان ، زن و مرد در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با حضور در خيابان‌ها و برپايي راهپيمايي عظيم و با مشت هاي گره كرده فريادهاي مرگ بر آمريكا ، مرگ بر اسرائيل و فلسطين حمايتت مي‌كنيم سر دادند و بار ديگر حمايت خود را از آرمان‌هاي قدس شريف ، انتفاضه سرافراز و مقاومت ملت مظلوم فلسطين اعلام كردند.

زنجان:

همزمان با سراسر كشور راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرها و مناطق مختلف استان زنجان برگزار شد.

در اين راهپيمايي مردم مومن و روزه دار با سر دادن شعارهايي در حمايت از قدس شريف جنايات اسرائيل غاصب را محكوم كردند.

همدان:

فريادهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل همزمان با سراسر كشور در استان همدان طنين انداز شد .

مردم آگاه و روزه دار استان همدان امروز در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايي روز جهاني قدس خشم و انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيستي نشان دادند .

قزوين:

راهپيمايي روز جهاني قدس در استان قزوين با حضور گسترده گروههاي مختلف مردم برگزارشد.

در اين مراسم كه با حضور گسترده گروههاي مختلف مردم برگزار شد شركت كنندگان از مسيرهاي سه گانه حركت خود را آغاز كرده و رهسپار ميعادگاه نمازجمعه شدند.

مركزي:

مردم روزه دار استان مركزي در روز جهاني قدس همگام با ديگر هموطنان خود فرياد مرگ بر اسرائيل سر دادند.

راهپيمايان با فرياد هاي مرگ بر اسرائيل ، مرگ بر امريكا و مرگ بر استكبار حمايت خود را از آرمان مقدس فلسطين به نمايش گذاشتند و فرياد انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيستي به گوش آزاديخواهان جهان رساندند.

كرج:

راهپيمايي بزرگ روز جهاني قدس ، با حضور شهروندان مسلمان ، روزه ‌دار و خداجوي كرجي ، در حمايت از ملت مظلوم فلسطين برگزار شد .

راهپيمايان با حمل پارچه نوشته هايي ، با محكوم كردن جنايات رژيم نژادپرست صهيونيستي ، همبستگي ‌شان را با ملت مظلوم و مستضعف فلسطين اعلام كردند.

حسن روحاني نماينده مقام معظم رهبري در شورايعالي امنيت ملي در سخناني در كرج گفت: پايگاهي كه استكبار جهاني در سرزمين مقدس فلسطين احداث كرد به زودي با وحدت مسلمانان و تمام آزاديخواهان جهان از بين ميرود.

افزود: فلسطين سرزمين مقدس مسلمانان و پيامبران الهي است و ادامه يافتن زورگويي تجاوز در اين سرزمين پذيرفتني نيست.

وي با تاكيد بر اينكه فلسطين سرزمين مسلمانان است گفت: برخلاف ادعاهاي استكبار جهاني ، فلسطين ، سرزمين بي ملتي نيست و براساس اعترافات خودشان ، جمعيت مسلمانان در اين سرزمين از يهوديان و پيروان ساير مذاهب بيشتر است.

روحاني ادامه داد: استعمار در پي ايجاد يك پايگاه حساس در خاورميانه بود و به همين بهانه ، عده اي از يهوديان را به اين سرزمين منتقل و آنها را به سلاح هاي پيشرفته مجهز كردند تا بتوانند علاوه بر اشغال قبله اول مسلمانان در اين منطقه تفرقه افكني كنند.

وي افزود: امام راحل در تمام مراحل بر مسئله قدس به عنوان يك مسئله محوري تاكيد مي كردند و نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان در سال 1358 به عنوان روز قدس ، نشانه توجه امام راحل به اهداف شوم استكبار جهاني بويژه آمريكا بود .

روحاني گفت: روز قدس ، روز آزاديخواهان جهان است و پيروزي در اين سرزمين زماني ميسر خواهد شدكه آزاديخواهان جهان براي جلوگيري ازجنايات وتجاوزهاي رژيم غاصب صهيونيستي بپاخيزند كه خوشبختانه نقطه آغاز اين حركت ، پيروزي انقلاب اسلامي در ايران است.

نماينده مقام معظم رهبري در شورايعالي امنيت ملي، با اشاره به شكست مفتضحانه رژيم صهيونيستي در برابر رزمندگان حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه گفت:حزب الله و رهبر آن سيدحسن نصرالله ، نماد ايستادگي و مبارزه با بي عدالتي هستند و رژيم صهيونيستي كه ادعاي قدرت برتر جهاني دارد به دوستانش ثابت كرد كه پوشالي و شكننده است.

روحاني گفت: شكست اسراييل تنها شكست در يك جنگ نبود بلكه نشانه شكست فرهنگي ، سياسي و اقتصادي استكبار جهاني درخاورميانه بود به گونه اي كه هم اكنون مهاجرت معكوس از اسراييل آغاز شده است.

روحاني افزود: وقتي يك گروه به نام حزب الله در مقابل يك ارتش تا دندان مسلح پيروز مي شود خسارت بزرگي است براي دشمني كه مدعي قدرت برتر بودن است.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن