تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820367380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل اداره مشاركت عمومي ناجا: طرح آموزش انتظامي كاركنان دولت در هفته ناجا اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مدير كل اداره مشاركت عمومي ناجا: طرح آموزش انتظامي كاركنان دولت در هفته ناجا اجرا مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: مدير كل اداره مشاركت عمومي ناجا گفت: براساس برنامه ريزي و هماهنگي هاي صورت گرفته، كليه كاركنان دستگاههاي اجرايي كشـور به منظور آشنايي با تهديدات و آسيب هاي اجتماعي تحت آموزش قرار مي گيرند.

به گزارش روز جمعه گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" و به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ جعفر شرافتي پور با اشاره به ضرورت اجراي طرح آموزش انتظامي كاركنان دولت بيان داشت: وقوع جنايات پاكدشت و قيامدشت (كه درنوع خود كم نظير بود) شوراي امنيت كشور را به واكنش واداشت و به منظور پيشگيري از تكرار حوادث مشابه، لزوم آموزش همه آحاد جامعه را به عنوان يك ضرورت در سال 83 به دستگاه هاي دولتي ابلاغ كرد.
وي گفت: براساس ابلاغيه مذكور به نيروي انتظامي، مقرر شد با هماهنگي وزارتخانه ها و سازمان هاي دولتي و با كمك صدا و سيما نسبت به تهيه متون آموزشي و برگزاري دوره ها اقدامات اوليه صورت گيرد.
شرافتي پور با تاكيد به اينكه نيروي انتظامي ضمن اعلام آمادگي، سرفصل هاي كتاب هشدارهاي انتظامي و اجتماعي ويژه كاركنان دولت را به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ارسال كرده است ، تصريح كرد: با ايجاد تحولات ساختاري و انحلال سازمان مذكور يك وقفه نسبتاً طولاني در تحقق اين امرمهم ايجاد شد اما به رغم كاستي هاي موجود كلاسهاي آموزشي به صورت پراكنده تاكنون تشكيل شده است.
اين مقام انتظامي با اشاره به تدبيرجانشين فرماندهي نيروي انتظامي و همچنين پيشنهاد معاونت اجتماعي مبني بر تشكيل دوره هاي آموزشي مذكور در نمايشگاههاي نيروي انتظامي ، خاطر نشان كرد: مجدداً هماهنگي هايي با دستگاه هاي اجرايي از جمله معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري صورت پذيرفت و هماهنگي و همكاري دستگاههاي اجرايي دولت به استانداري تهران ابلاغ و از آن طريق كليه رؤساي سازمانها و مديران شهر تهران (مديران، معاونين، سرپرستان، رؤساي گروهها، كارشناسان مسئول ذي ربط) ملزم به شركت در كلاسهاي آموزش انتظامي شدند.
مدير كل اداره مشاركت عمومي ناجا ادامه داد: برهمين اساس جهت اجرايي نمودن ابلاغيه شوراي امنيت كشور مذاكراتي با معاونت پشتيباني و توسعه منابع انساني، اداره كل آموزش و پژوهش استانداري تهران وهمچنين وزارتخانه هاي مسكن و شهرسازي، نيرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشكي صورت گرفت تا مديران و مسئولان دستگاه هاي زيرمجموعة آنان در دورة آموزش انتظامي در محل برپايي 11نمايشگاه در سطح تهران از جمله نمايشگاه هاي مستقر در بوستان گفتگو و فرهنگسراهاي خاوران، اشراق، رازي، بهمن، ملل، ميثاق، دانشجو، ولاء و همچنين اماكن انتظامي (سازمان وظيفه عمومي، دانشگاه علوم انتظامي و شهرك آزمايش راهنمايي و رانندگي تهران) شركت كنند.
سرهنگ شرافتي پور يكي از مزيت هاي آموزش انتظامي كاركنان دولت را فراگير بودن طرح و ارايه گواهينامه معتبر برشمرد و گفت: براساس برنامه ريزي و هماهنگي هاي صورت گرفته، كاركنان كليه دستگاههاي اجرايي كشـور به منظور آشنايي با تهديدات و آسيب هاي اجتماعي تحت آموزش قرار مي گيرند.
سرهنگ شرافتي پور در خاتمه با بيان اينكه اين طرح ابتدا در استانهاي تهران و مركزي به عنوان استان هاي نمونه اجرا شده و پس ازاحصاء نقاط قوت و ضعف و مرتفع نمودن اشكالات آن، د ركل كشور به مرحله اجرا در خواهد آمد، اظهار اميدواري كرد: با اجراي اين طرح مشاركت آحاد كاركنان به عنوان شهروند فعال در توليد امنيت و توسعه راهبرد پليس جامعه محور محقق شده و با افزايش سطح آگاهي و دانش انتظامي كاركنان، شاهد افزايش احساس امنيت در جامعه خواهيم بود. / 146/120
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن