تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قديمي به مهر اعلام كرد:اعلام نتايج مناقصه پاركينگ دوم فرودگاه امام تا 20 روز آينده


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قديمي به مهر اعلام كرد:اعلام نتايج مناقصه پاركينگ دوم فرودگاه امام تا 20 روز آينده
مدير كل فرودگاه امام خميني( ره) از اعلام نتايج فراخوان مناقصه پاركينگ دوم اين فرودگاه تا حداكثر 20 روز آينده خبر داد.

رضا قديمي در گفتگو با مهر گفت: فراخوان حضور شركتهاي داخلي و خارجي براي حضور در مناقصه پاركينگ دوم فرودگاه بين المللي امام خمني (ره) منتشر شده است و تعدادي از شركتهاي داخلي و خارجي قيمتها و مدل بهره برداري خود را به اين شركت اعلام كرده اند.

مدير كل فرودگاه بين المللي امام خميني( ره) افزود: فراخوان حضور سرمايه گذاران براي ساخت پاركينگ دوم فرودگاه امام منتشر شده و نوع قرارداد احداث اين پاركينگ BOT است و سرمايه گذار پس از انجام سرمايه گذاري بايد روش بهره برداري خود از اين پاركينگ را مشخص كند.

وي ادامه داد: احتمال برنده شدن شركتهاي داخلي در اين مناقصه بيشتر از شركتهاي خارجي است زيرا احداث اين پاركينگ به تكنولوژي پيچيده اي نياز ندارد و از نظر سرمايه گذاري نيز شركتهاي داخلي توان انجام اين پروژه را دارا هستند.

مدير كل فرودگاه بين المللي امام خميني( ره) با رد واگذاري مديريت پاركينگ اين فرودگاه به يك شركت داخلي خاص (بامپاد) ، اظهار داشت: شركتي كه در حال حاضر مديريت پاركينگ فرودگاه مهرآباد را نيز برعهده دارد، اساسا در اين مناقصه شركت نكرده و پاركينگ اين فرودگاه نيز به شركت مذكور واگذار نشده است.

قديمي ابراز داشت: با احداث پاركينگ دوم فرودگاه امام ظرفيت اين پاركينگ به 6 هزار خودرو مي رسد و بازگشت سرمايه آن از طريق عوايد پاركينگ اول و دوم پيش بيني شده است.
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 864]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن