تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820652267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پنجمين روز دفاع مقدس يادواره شهداي شهركرد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در پنجمين روز دفاع مقدس يادواره شهداي شهركرد برگزار شد
شهركرد- همزمان با پنجمين روز هفته گرامي داشت دفاع مقدس آيين معنوي نكوداشت و يادواره شهداي شهركرد روز پنجشنبه در گلزار شهداي مركز استان چهارمحال وبختياري برگزار شد.


به گزارش ايرنا، حجت الاسلام " محمد واضحي " از استادان حوزه و دانشگاه در اين آيين، از شهدا به عنوان بهترين بندگان خدا ياد كرد و گفت :شهدا در طول سالهاي دفاع مقدس از ارزشهاي انقلاب اسلامي دفاع كردند و براي حفظ اين ارزشها، وصيت نامه آنان بايد براي نسل جوان امروز بازگو شود.
"حسين نافيان دهكردي " رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال وبختياري نيز در گفت وگو با ايرنا، شمار شهداي استان را در دوران دفاع مقدس دو هزار و 440 نفر و شهداي شهركرد را 237 نفر بيان كرد كه از اين تعداد، 40 تن از آنان، از فرماندهان و سرداران جنگ بودند.
اين تعداد شهيد در 283 گلزار در شهرها و روستاهاي استان چهارمحال و بختياري به خاك سپرده شده اند.
به گزارش ايرنا، در اين آيين فرزندان و خانواده شهدا و ايثارگران و رزمندگان با گلاب ناب گلزار مطهر شهدا را شست و شو دادند و پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي ايران را به اهتزاز درآوردند.
اقشار مختلف مردم ، خانواده هاي معظم شهدا و مسوولان چهارمحال و بختياري در مراسم غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهداي شهركرد شركت داشتند.
همزمان با اين آيين بسياري از خانواده هاي شهدا، بسيجيان و رزمندگان هشت دفاع مقدس با حضور بر مزار شهدا بار ديگر با آرمانهاي والاي شهيدان و امام راحل تجديد ميثاق كردند.
استاندار چهارمحال وبختياري و مسوولان استان در اين مراسم با خانواده شهدا از نزديك به گفت وگو پرداختند.ك /2
671/7359
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن