تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805135107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در اجتماع بزرگ ايرانيان مقيم آمريكا(2و آخر)/ احمدي نژاد:عشق به ايران خدايي است و در دل تك تك ايرانيان موج مي زند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در اجتماع بزرگ ايرانيان مقيم آمريكا(2و آخر)/ احمدي نژاد:عشق به ايران خدايي است و در دل تك تك ايرانيان موج مي زند
نيويورك - رييس جمهوري اسلامي ايران در ادامه ديدار صميمي خود يرانيان مقيم آمريكا خطاب به آنان اظهارداشت كه عشق به ايران عشق خدايي است و در دل تك تك ايرانيان موج مي زند.


به گزارش ايرنا دكتر " محمود احمدي نژاد " گفت: ملت ايران در طول تاريخ داراي ويژگي هاي منحصر به فردي بوده كه همواره نيز آنها را حفظ كرده است . يكي از اين ويژگي ها اين بوده كه در همه امور ، در علم ، صنعت و فرهنگ پيشتاز بوده و از سوي ديگر هميشه عزيز و مقتدر و سرافراز بوده است .
وي افزود: ملت ايران هيچگاه ملت توسري بخور نبوده بلكه پرچمدار تمدن براي همه بشريت بوده است .
رييس جمهوري كه بارها و بارها صحبتهايش با تشويق هاي پي درپي حاضران قطع مي شد، ادامه داد: زماني كه ايرانيان كتاب نجوم مي نوشتند و معادلات چند مجهولي را حل مي كردند و پايه هاي فرهنگ جهان را بنا مي گذاشتند ، مدعيان امروز هنوز نمي دانستند حمام چيست ؟
دكتر احمدي نژاد خاطرنشان كرد: موقعي كه در ايران شاعران ، عالمان ، دانشمندان و رياضي دانان و مهندسان و فيزيكدانان عزيز بودند و كار مي كردند ، در بسياري از كشورهاي مدعي امروز اگر دانشمندي پيدا مي شد، با گيوتين سروكار پيدا مي كرد.
وي تصريح كرد: ملت ايران همواره يك ملت صلح دوست و با فرهنگ بوده است اما هرگز نمي پذيرد كه كسي بخواهد جلوي پيشرفت آنها را بگيرد.
رييس جمهوري گفت :آنهايي كه مي گويند ما نگران سلاح هسته اي هستيم از بزرگترين دروغگويان تاريخ هستند چرا كه آنها داراي زرادخانه هاي بمب اتم هستند و اگر راست مي گفتند مي رفتند رژيم صهيونيستي را خلع سلاح مي كردند و اين نشان مي دهد كه آنها مخالف بمب نيستند بلكه مخالف پيشرفت ايران هستند.
دكتر احمدي نژاد افزود: آنها مي دانند اگر ايرانيان تصميم بگيرند كاري را انجام دهند چنانچه همه دنيا هم جمع شوند و اجدادشان را هم به كمك بگيرند قادر نيستند جلوي ملت ايران را سد كنند.آنها مي دانند اگر ملت ايران در مسير علم حركت كند به سرعت خود را به صف اول خواهد رساند و آنها از اين ناراحت هستند. آنها به همين خاطر سروصدا و تبليغات به راه انداخته اند و همه اين تبليغات براي اين است كه اجازه ندهند ملت ايران خود را به صف اول بكشاند.
رييس جمهوري اظهارداشت: اين قدرتها مي گويند ما چند كشور دنيا را تقسيم كرده ايم و حالا يك ملت پيدا شده كه مي گويد جا باز كنيد من هم بنشينم و آنها از اين ناراحت هستند.
وي تصريح كرد: چطور كسي مي تواند بمب بسازد و بعد هم بگويد نگران ساختن بمب توسط ديگران است . معلوم است كه اين حرف درستي نيست.
وي بار ديگر گفت: دوره اي كه ملت ايران را تهديد كنند تمام شده و آنها با همه جنگ رواني و تبليغاتي كه به راه انداختند ، نتوانستند حريف ملت ايران بشوند.
به گزارش ايرنا، در اين هنگام رييس جمهوري از ايرانيان حاضر در آن نشست سوال كرد، آيا آنها موفق شدند كه جمعيت يكصدا فرياد زد "نه نشدند."
دكتر احمدي نژاد گفت: اين رفتارها، رفتار خوبي نيست شما(برخي قدرتهاي مدعي )، به ملت بزرگ ايران بي احترامي كرديد ، ما اهل انتقام گيري نيستيم چرا كه ملتي بزرگ هستيم اما به شما نصيحت مي كنيم با ديگران اين رفتار را نداشته باشيد.
"شما از آن قله غرور پايين بياييد و مثل بچه آدم با بقيه مردم زندگي كنيد. اين به نفع شما و همه است . با همه دوست باشيد چرا چنگ و دندان نشان مي دهيد".
رييس جمهوري خطاب به اين قدرتهاي مدعي افزود: دوران تفنگ و تفنگ كشي تمام شد و اكنون دوران منطق ، فرهنگ و انديشه است . اگر منطقي داريد جلو بياييد و منطق خود را بازگو كنيد اما نمي شود حرف غيرمنطقي خود را پشت موشك و بمب مخفي و به ملت ايران تحميل كنيد.
وي اظهارداشت :اكنون به سرعت بشر وارد دوران انديشه و فرهنگ مي شود و در اين دوران آن كشوري كه فرهنگي متعالي تر دارد جلوتر است و اينجاست كه مسووليت ملت ايران سنگين تر مي شود.
احمدي نژاد گفت: امروز عزيزترين ملت در جهان ملت ايران است و اگر يك رفراندوم آزاد در همين كشور آمريكا برگزار كنند خواهند ديد كه ايران به عنوان محبوب ترين انتخاب خواهد شد.
رييس جمهوري با ذكر نمونه هايي از تاثيرگذاري فرهنگ ايرانيان بويژه فرهنگ مقاومت و ايستادگي بر مردمان ديگر كشورها افزود: مسووليت امروز ما سنگين است چرا كه دنيا امروز دنبال فرهنگ متعالي و پاك مي گردد و اعتقاد من اين است كه ملت ايران اين فرهنگ را با خود دارد.
وي از ايرانيان مقيم خارج خواست تا خوبي ها و زيبايي هاي فرهنگ ايران را معرفي كنند.
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: ايرانيان درهركشوري كه هستند بايد دست در دست هم بدهند و با تشكيل نهادها و انجمن ها اثر گذار فرهنگي باشند و درعين حال از منافع كشور خود دفاع كنند.
رييس جمهوري اظهارداشت : برخي قدرتها ميلياردها دلار هزينه تبليغات مي كنند تا چهره ايران را مخدوش سازند اما ما مي گوييم حقيقت را نمي شود مخدوش و كتمان كرد.
وي به عنوان بحث آخر اين نشست صميمانه با ايرانيان مقيم آمريكا خطاب به برخي قدرتها تصريح كرد: اگر رفتار خود را اصلاح نكنيد ملت ايران تمام مناسبات جهاني را عوض و مناسبات عادلانه و انساني را جايگزين آن خواهد كرد.
رييس جمهوري در ابتداي سخنان خود نيز به فضايل ماه مبارك رمضان اشاره كرد.
در ابتداي اين مراسم محمد خزاعي سفير و نماينده دائم ايران نزد سازمان ملل به حاضران خير مقدم گفت و خلاصه اي از جايگاه ايرانيان در آمريكا را بيان كرد.
اجراي برنامه هاي متنوع ، بخشي از اين مراسم صميمي بود.
اروپام 360 / 1324
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن