تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805447127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمارش معكوس براي مربيان خانه نشينخداداد عزيزي آماده رفتن است-مديران هم آمادگي دارند!


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: شمارش معكوس براي مربيان خانه نشينخداداد عزيزي آماده رفتن است-مديران هم آمادگي دارند!


تهران- خبرگزاري كار ايران
مسابقات هفته هشتم ليگ برتر فوتبال باشگاههاي كشورامشب با برگزاري هفت ديدار آغاز خواهد شدكه در يكي از حساس ترين بازيها پرسپوليس در ورزشگاه آزادي ميزبان پگاه گيلان است.

به گزارش "ايلنا"، در مهم ترين مسابقات امروز ليگ برتر فوتبال باشگاههاي ايران ، تيم پگاه گيلان با مربيگري بيژن ذوالفقارنسب مهمان تيم پرسپوليس است. تيم پگاه از هفته دوم به بعد كه توانست تيم استقلال تهران را در خانه شكست دهد تاكنون نتوانسته به پيروزي ديگري در مسابقات ليگ برتر دست يابد و در صورت شكست در بازي امشب اوضاع خطرناكي پيدا خواهد كرد. در سوي ديگر شاگردان افشين قطبي بعد از چند هفته ناكامي هفته گذشته توانستند تيم پيام را در مشهد شكست دهند و حالا با روحيه مضاعف آماده برگزاري ديدار خود در هفته هشتم هستند. بايد منتظر ماند و ديد تفكرات تدافعي ذوالفقارنسب برابر تركيب تهاجمي افشين قطبي چه نتيجه اي را رقم خواهد زد.اما يقينا بازي امشب پرسپوليس تحت تاثير حرفها و توهين هاي روزهاي اخير افشين قطبي نسبت به خبرنگاران خواهد بود و اين بهترين فرصت براي دكتر ذوالفقار نسب و پگاه است تا از اين اوضاع به سود خود نتيجه گيري كنند.
وضعيت خطرناك فيرات
تيم فوتبال سپاهان در حالي امشب خود را آماده پذيرايي از تيم فولاد خوزستان مي كند كه سه امتياز اين مسابقه براي آنها از نان شب هم واجب تر است. شاگردان فيرات در شش هفته گذشته به هيچ وجه نتوانسته اند انتظارات هواداران اين تيم را برآورده كنند و شكست هفته گذشته برابر تيم همشهري خود، ذوب آهن تا حدود بسياري جايگاه فيرات، سرمربي اين تيم را متزلزل كرده است. گفته مي شود صحبت هاي مديران تيم سپاهان با محمود ياوري و يا حتي حميد استيلي براي پذيرش مربي گري اين تيم آغاز شده است تا با احتمال عدم نتيجه گيري فيرات در بازي امشب برابر فولاد خوزستان به جاي وي سكاندار زردپوشان اصفهاني شوند.
در مقابل شاگردان مجيد جلالي كه هفته گذشته مانند ساير هفته هايي كه ميزبان بودند نتوانستند در خانه به پيروزي برابر ابومسلم دست يابند حالا مهياي ارائه يك فوتبال زيبا در ورزشگاه فولادشهر هستند تا شايد با پيروزي بر سپاهان بحران زده به وضعيت خود سر و ساماني بدهند.
خداداد مهمان فيروز كريمي
تيم صباي قم كه هفته گذشته با گل دقيقه 90 توانست از شكست برابر فجر سپاسي فرار كند با فيروز كريمي در هفته هشتم مسابقات ليگ برتر بايد به مصاف تيم پايين جدولي پيام خراسان برود.خداداد عزيزي كه ناكامي هاي پيام را بي ارتباط با مشكلات مالي تيم تحت هدايت خود نمي داند اين هفته به طور غير مستقيم از سوي مديريت پيام تهديد شده چرا كه طي هفته اخير بخشي از پيش قرار دادها از سوي استانداري خراسان پرداخت شده و مدير عامل پيام هم گفته كه خداداد ديگر بهانه ايي ندارد. بنابراين خداداد عزيزي و تيم پيام پس از قبول شكست خانگي برابر پرسپوليس امشب چاره اي جز اينكه تيم صباي قم را در ورزشگاه يادگار امام شهر مقدس قم شكست دهند ندارند.آيا فيروز كريمي اجازه مي دهد پيام و خداداد از بحران و از قعر جدول نجات يابند.بر اساس شنيده ها اگر پيام در بازي امشب شكست بخورد قبل از آنكه مديريت اين تيم به فكر تغيير و تحولات باشد خداداد عزيزي خداحافظي خواهد كرد چرا كه خداداد به دوستان خود اعلام كرده كه ديگر طاقت باخت و قعر نشيني را ندارد.
ميزبان پرفراز و نشيب
شاگردان وينكو بگوويچ در همدان، تا اينجاي كار فصل بسيار پرفراز و نشيبي را پشت سر گذاشته اند. تيم پاس همدان پس از كسب پيروزي برابر پيام در هفته ششم، هفته گذشته در مقابل تيم مس كرمان تن به شكست دو بر صفر داد. اين تيم حالا در هفته هشتم بايد در مقابل يكي از تيم هاي مدعي يعني تيم ذوب آهن به ميدان برود كه بدون شك بازي امشب صدر نشين در ورزشگاه قدس همدان و مقابل تماشاگران متعصب همداني كار بسيار دشواري است. از طرف ديگر منصور ابراهيم زاده و يارانش براي اينكه همچنان درصدر جدول بمانندو در حال و روزي كه سپاهان دارد بتوانند همچنان فوتبال اصفهان را مدعي نشان دهند بازهم با انديشه پيروزي به ميدان مي روند اگر چه بواقع بازي امشب براي هر دو تيم دشواريهاي خاص خود را دارد.
ابومسلم - مقاومت سپاسي
قبل از شروع فصل، غلامحسين پيرواني سرمربي فعلي تيم مقاومت سپاسي براي مقطعي كوتاه به عنوان سرمربي تيم ابومسلم در اين تيم حضور داشت اما پس از دو هفته مجدداً به تيم سابقش مقاومت سپاسي پيوست. حالا در هفته هشتم اين دو تيم در ورزشگاه ثامن مشهد امشب به مصاف يكديگر مي روند و اين در حالي است كه به نظر مي رسد موتور ابومسلم به تازگي روشن شده است. هر دو تيم در هفته گذشته در بازي هاي خود به نتيجه تساوي دست يافته اند و حالا مي خواهند در هفته هشتم نتيجه بهتري بگيرند.
اگر چه ابومسلم سه بازيكن خود را به دليل مصدوميت در اين مسابقه در اختيار نخواهد داشت اما هادي برگي زر قول داده كه نبود آنها مشكلي را براي ابومسلم درست نمي كند.
نبرد مدعيان در صدر جدول
امشب جدال دو مدعي شهرستاني در حافظيه شيراز ديدني است .جاييكه برق شيراز از مس كرمان پذيرايي مي كند.
برق شيراز هفته گذشته به دليل حضور تيم سايپا در ليگ قهرمانان آسيا مسابقه اي نداشته اما تيم مس كرمان پس از كسب پيروزي مقابل تيم هاي استقلال تهران و پرسپوليس هفته گذشته نيز توانست تيم پاس همدان را شكست دهد تا به جايگاه دوم جدول رده بندي صعود كند. تيم برق شيراز نيز در هفته هاي گذشته از جمله تيم هايي بوده كه در بين تيم هاي صدر جدولي ابراز وجود كرده و حالا بايد ديد نتيجه مسابقه تيم هاي مدعي در هفته هاي نخست مسابقات ليگ برتر با چه نتيجه اي به اتمام خواهد رسيد.
برق شيراز و مس كرمان در اين مسابقه بازيكن مصدوم و محرومي ندارند.
استقلال اهواز - پيكان قزوين
ميثاقيان و شاگردانش در پي اعاده حيثيت
تيم استقلال اهواز در فصل نقل و انتقالات عملكرد خوبي نداشت و 17 بازيكن فصل قبل از اين تيم جدا شدند. اين تغييرات باعث شده آبي پوشان اهوازي در فصل جاري مسابقات ليگ برتر وضعيت خوبي را در جدول رده بندي نداشته باشند. اين تيم هفته گذشته در يك شكست تاريخي شش بر صفر مغلوب تيم استقلال تهران شد. شكستي كه تا مدت ها در ذهن بازيكنان و مربيان اين تيم باقي خواهد ماند.
شاگردان ميثاقيان حالا در خانه پذيراي تيم پيكاني هستند كه در دو سه هفته اخير نتايج بسيار خوبي را كسب كرده است.
با اين حال شكست تيم استقلال اهواز در اين مسابقه مي تواند وضعيت اين تيم را در شرايط بحراني تري قرار دهد. هواداران اهوازي ديگر طاقت ندارند تا تيم محبوبشان كه تا فصل گذشته يكي از تيم هاي مدعي قهرماني بوده را حالا فانوس به دست ببينند و خطر سقوط را از همين امروز احساس كنند. بايد ديد مديران اين تيم با جذب انصاريان، مدافع پابه سن گذاشته و البته پر حاشيه و فروش ميداودي مهاجم ارزشمند خود چه سياست هايي را دنبال مي كنند و آيا اين سياست ها جوابگو ي انتظارات هواداران خواهد بود يا نه. شايان ذكر است كه تمامي بازيهاي امشب راس ساعت 15/20آغاز خواهد شد.
بازيهاي امشب از يك جهت ديگر هم براي مديران باشگاهها حساس است چرا كه اكنون اين مديران هستند كه در صورت ناكامي تيم هاي تحت هدايت خود بر كنار مي شوند و بايد ديد كه امشب آيا بازهم همانند هفته گذشته قرعه تغييرات به نام مديران مي خورد يا اين مربيان هستند كه بايد چمدان خود را براي خداحافظي آماده كنند.طي روزهاي گذشته تحركات زيادي را از سوي تعدادي از مربياني كه فعلا دوران بيكاري را سپري مي كنند شاهد بوديم و گفته مي شود حتي بعضي از اين مربيان تا پاي قرارداد هم پيش رفته اند و حالا منتظرند تا يكي از مربيان فعلي دسته گلي به آب بدهند و بلافاصله آنها وارد صحنه شوند.سكه شانس امشب به روي كدام مربي لبخند مي زند و كدام يك را از دور خارج مي كند بستگي به اقبال آنها دارد.
پايان پيام

كد خبر: 447797
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن