تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806956167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارگانهاو نهادها درخوزستان مردم را به‌شركت درراهپيمايي روز قدس دعوت‌كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ارگانهاو نهادها درخوزستان مردم را به‌شركت درراهپيمايي روز قدس دعوت‌كردند
داخلي. سياسي. روز قدس.

ارگانها، دستگاهها و نهادها در خوزستان با صدور بيانيه‌هايي جداگانه مردم براي شركت هرچه باشكوهتر در راهپيمايي روز قدس دعوت كردند.

به گزارش ايرنادربيانيه سپاه حضرت ولي عصر(عج) خوزستان كه نسخه‌اي از آن به ايرنا نمابر شد آمده‌است: روز جهاني قدس روز احياي اسلام، يادگار ارزشمند امام خميني(ره)، روز حمايت از اسلام، روز نماد قدرت مسلمانان و روز اعلام انزجار و ابراز خشم و نفرت جهان اسلام از استكبار جهاني است.

"جنايات بي‌شمار رژيم صهيونيستي عليه فلسطيني‌هاي مظلوم همچنان ادامه دارد و جهان همچنان در مقابل آن همه ددمنشي بي‌تفاوتي را پيشه خود ساخته است.

سپاه حضرت ولي عصر(عج) در بيانيه خود مي‌افزايد: بدون شك آنچه اكنون در فلسطين مي‌گذرد يك فاجعه بزرگ انساني است كه نظير آن به ندرت اتفاق افتاده و وجه تمايز اين فاجعه در اين است كه اين جنايت انساني در برابر ديدگاه جهاني، مجامع بين‌المللي و سازمان‌هاي حقوق بشر رخ مي‌دهد و آنها بدون هيچ عكس العملي از كنار آن به راحتي مي‌گذرند.

درادامه اين آمده است: اكنون فلسطين تنها است و بيش از هر زمان ديگر نيازمند حمايت است لذا فرزندان اسلام در اقصي نقاط جهان بابد براي نجات قبله اول خود مردانه به پا خيزند و جرثومه فساد و تباهي را از صفحه روزگار محو نمايند.

سپاه حضرت ولي عصر(عج) در بخش ديگري از بيانيه خود ادامه مي‌دهد:
پاسداران وبسيجيان دلاور خوزستاني همدوش امت خداجوي و روزه دار ضمن اينكه ملل آزاد و مسلمان جهان و منطقه را به مقابله با تهديدات مستمر رژيم صهيونيستي فرا مي‌خوانند، همگرايي، وحدت عمل و اقدامات موثر را براي نجات فلسطين پاره تن اسلام لازم و ضروري مي‌دانند.

فرمانداري اهواز نيز در بيانيه خود به اين مناسبت آورده است: دفاع از آزادي خواهي و پشتيباني از محرومان در جهت گسترش عدالت در جهان يكي از آرمانهاي رفيع جمهوري اسلامي بوده و ملت مسلمان ايران با حضور در عرصه‌هاي مختلف حمايت خود را از برادران و خواهران مسلمان خود به اثبات رسانده‌اند.

"روز قدس كه يادگاري از بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي است سالها است كه به عنوان نماد اتحاد مسلمانان، حمايت از مردم مظلوم فلسطين و نماد مبارزه با تروريسم و صهيونيسم جهاني باحمايت مسلمانان آزاده جهان تجلي مي‌يابد و مسلمانان در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به دفاع ازحقوق حقه برادران و خواهران مسلمان خود در فلسطين و لبنان برمي خيزند.

فرمانداري اهوازضمن دعوت از مردم براي شركت در راهپيمايي روز قدس آورده است: مردم ولايت مدار وهميشه درصحنه‌خوزستان و شهرستان اهواز نيز هم چون سالهاي گذشته با ساير نقاط ميهن اسلامي ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي بنيانگذار كبيرانقلاب اسلامي روح آزادي خواهي خود را به نمايش در مي‌آورند.

در بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان نيز آمده‌است: رژيم اشغالگر قدس كه بر پايه دروغ و ستمگري بنا نهاده شده در طول دوران سياه حاكميت خويش و با حمايت آمريكاي جنايتكار، ميليون‌ها مسلمان فلسطيني را آواره نموده، بخش‌هاي وسيعي از سرزمين‌هاي مسلمان را غصب و همچنان به كشتار و شكنجه مسلمانان مظلوم فلسطيني ادامه مي‌دهد.

اين بيانيه مي‌افزايد: به بركت ابتكار ارزشمند امام راحل(ره) مبني بر نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس، هر سال اين راهپيمايي با شكوه بيشتري در سراسر جهان بويژه سرزمين‌هاي اسلامي برگزار شده و موج بيداري اسلامي هر روز گسترده تر مي‌شود.

"امروز روياي اسراييل بزرگ به سرابي وحشتناك تبديل شده و شمارش معكوس نابودي رژيم اشغالگر قدس آغاز و به زودي شاهد محو اين رژيم جعلي و رهايي قدس شريف از چنگال مشركان و تشكيل دولت اسلامي فلسطين خواهيم بود".

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان اعلام كرد: مراسم باشكوه راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرستان اهواز روز جمعه راس ساعت ‪ ۱۰‬صبح از ميدان شهدا شروع و به سمت خيابان سلمان فارسي، چهارراه آبادان و سپس مصلي مهديه امام خميني(ره) پايان خواهد يافت.

سازمان بسيج مهندسان خوزستان نيز در بيانيه‌اي كه به مناسبت روز جهاني قدس صادر كرد آورده است: نهضت جهاني اسلام پس از حدود سي سال تلاش و تكاپو اكنون وارد مرحله تازه‌اي از مبارزات و مجاهدات خود شده است.

"از روزي كه امام راحل پرچم نهضت اسلامي رابالا برد، نظام سلطه جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار با تحريك صدام حمله به ايران و همزمان با آن سركوب مسلمانان مظلوم فلسطيني را آغاز كرد".

"به دنبال آن امت سلامي ايران در دو جبهه جهاني و داخلي يكي براي آزادي قدس و ديگري براي دفاع جانانه از كشور اسلامي به امام خود لبيك گفت كه حاصل آن گسترش موج اسلام خواهي در برابر جهان و تهديد حيات پوشالي دژخيمان صهيونيستي و اربابان غربي آن بود".

"فرزندان اسلام در نقاط مختلف گيتي با فرياد ارزشهاي اسلامي و انساني افول قدرتهاي استكباري را آغاز كرده و به ياري خداوند در آينده‌اي نه چندان دور جامعه جهان از شر اين دژخيمان شيطان صفت آزاد خواهد شد".

سازمان بسيج مهندسان خوزستان در اين بيانيه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس و نيز آرزوي سلامتي و توفيق براي ايثارگران و رزمندگان دلاور آن دوران الهي تقارن هفته دفاع مقدس را با روز جهاني قدس به همه امت اسلامي تبريك و تهنيت گفته و اعلام كرده با اقتدار كامل در راهپيمايي روز قدس كه روز حيات اسلام و مسلمانان امت شركت خواهند كرد.

در اين بيانيه از همه مسلمانان مومنان و روزه داران خوزستان دعوت شده براي مجد و عظمت اسلام و شادي دل امام راحل با حضور خود در راهپيمايي روز قدس مشت آهنين ديگري بر پيكر استكبار جهاني وارد سازند.

نهاد اسلامي ايراني تعاون با فلسطين خوزستان نيز در بيانيه خود آورده است با پيروزي انقلاب اسلامي و سقوط پايگاه صهيونيسم درايران واستقرار نظام جمهوري اسلامي ايران امواج بيداري اسلامي سراسر منطقه را در برگرفت.

اين بيانيه مي‌افزايد:غرور ديني و روحيه صهيونيسم ستيزي از خاورميانه تا شمال آفريقا در مصر و مراكش و از آنجا تا اندونزي و جزاير فليپين، امت اسلام را به خروش واداشته است.

در اين بيانيه آورده شده‌است: امسال درحالي به استقبال روز قدس مي‌رويم كه تحولات جهاني به سمت فشار به غرب و صهيونيستها پيش مي‌رود، در عراق توافقنامه امنيتي آمريكا و عراق ازسوي علما مردم و دولت عراق مورد مخالفت آشكار و جدي قرار گرفته، در لبنان سلاح مقاومت براي رويارويي با دشمن صهيونيستي افزايش يافته، ناتو و غرب آتش جنگ را بين مسكو برقرار كرده و ناتواني آن را در برقراري امنيت دراروپا نشان داد و شكاف غرب و روسيه را باز هم رو به افزايش نمود.

در ادامه بيانيه نهاد اسلامي ايران تعاون با فلسطين شعبه خوزستان آورده شده است: اين نهاد از مردم قهرمان خوزستان دعوت به عمل مي‌آورد تا با حضور گسترده خود در راهپيمايي روز قدس مشت محكمي بر دهان ياوه گويان وارد كنند و حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام دارند.

بسيج طلاب و روحانيون نمايندگي ولي فقيه سپاه حضرت ولي عصر(عج) خوزستان نيز در بيانيه خود آورده است: درحالي كه دنياي كفر تمام همت خود را به كار بسته بود تا با هرترفندي به غده سرطاني اسراييل مشروعيت جهاني ببخشد امام خميني(ره) با اعلام روز جهاني قدس مسلمانان را به هوشياري، بيداري و حق طلبي فرا خواندند.

اين بيانيه مي‌افزايد:در نگاه ناب امام(ره) روز قدس نه تنها متعلق به مردم فلسطين بلكه متعلق به تمام عالم اسلام است و بايد همه مسلمانان با همت بلند و اتكا بر قدرت لايزال الهي ريشه اين غده سرطاني را بخشكانند.

در بخشي ديگري از اين بيانيه آورده شده: بسيج طلاب و روحانيون خوزستان ضمن ارج نهادن به‌اين ابتكار ناب امام(ره) از تمامي مردم غيرتمند و حماسه سازان حماسه جاويد دفاع مقدس دراستان شهيد پرورانتظار دارد با حضوري انقلابي و خداپسندانه خود در راهپيمايي روز جهاني قدس به نداي مقام شامخ ولايت لبيك گفته و به عنوان يك رسالت الهي و ديني با دلهاي خدايي و زبان هاي روزه بذر رعب و وحشت را دل غاصبان ديار مقدس قدس كاشته و نهال اميد را در دل جوانان و نوجوانان فلسطين شكوفا سازند. ك/‪۱‬
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن